Noh nüüd siis Niall on läinud kõik mini armastus tema vastu on läinud.Ma pean ka Laura-Liisile kasuisa leidma ja see on Harry.Ma räägin Harryga et Niall läks ära ja äkki läheks parki jalutama.Ta nõustub.Me aina kõnnime ja kõnnime ja kõnnime kuni jõuame kümnenda pingini.Istume maha ma olen väsinud Harry.
Ok.Ma istun ja siis ütlen talle seda"Harry?
Jah Kate mis on?
Harry,kas sa oleksid nõus olema Laura-Liisi kasuisa.
Kuni Laura-Liis vajab isa siis jah.
Aitäh sulle ma olen nii tänulik.
Sinu ja Laura-Liisi nimel.*****
Harry vaatenurk
Kate kutsus mind parki ja ma nõustusin.Ta rääkis veel Niallist et ta läks ära aga ma loodan et Niall tuleb tagasi.
*****
Nialli vaatenurk
Ma lendasi Pariis.Ma teatsi et Kate petab mind kellegiga.Ma loodan et nad mind ülesse ei leia.Ma ei taha Katet kunagi näha.Aga Katelile mõtlemine teeb mulle valu.Laura-Liisi tahan ma kindlasti veel näha.
*****
KATE VAATENURK
Me saime Harryga kokkuleppele ja meie teed läksid lahku.Enne ma veel kallistasin Harryt.Ma helistasin Carolile.m-mina c-carol
M-tsau kas sa maci viitsid tulla
C-ja ikka kuidas teil Nialliga läheb
M-Ta läks ära
C-kui kahju loodan et ta tuleb tagasi tsau
M-tsau
Ma jõudsin maci.Tellisin juustuburgeri ja friikad.Joogiks sprite.Varsti tuli Carol aga ta ei tellinud midagi sest tal polnud kõht tühi.Kahju et Niall ära läks.
Ärme räägi sellest mul on valus.
Ok mul on tõesti kahju.Ma saan varsti söödud ja meie teed lähevad lahku nagu Harrygagi.Ma jõuan koju ja istun Harry kõrvale.Ja ühe hetkega me suudleme.Ma tõmbun Harryst eemale ja lähen üles.Ma mõtlen mida ma küll teen.
Tänksuuuu et lugesite COMMENT/VOTE/SHAREEEEEE ;)))))))))))
YOU ARE READING
Forever (EESTI)
RandomSelles raamatus räägitakse 17 aastasest Katie'st Ta ei ole suur 1D fänn. Aga sattub nendega kokku ning hakkab elama tõelises rikkuses.=>>