Niall,ma igatsen sind.

161 18 0
                                    

Ta oli...James Bond.Hea küll ta oli mu eks boyfriend. Ta nimi on Lucas.

Niall nägi kui me suudlesime. Ta oli ära jooksnud.Ma tõukasin Lucase eemale.Ja hakkasin nutma.Mul polnus kuhugile minna.Ema ootas mind kodus,sõbra juurde oleks loll minna.Tegelikult suri ju mu ema vähki nii et ma nimetan oma kasuema emaks.Aga Niall on seal.Jookain koju et Niallile kõik ära seletadada.Kui olin koju jõudnud jooksis Niall uksest välja.Nagu võluväel peatus takso meie korteri ees. Ma arvan et Niall oli takso kutsunud ta sõitis ära oma asjadega.Noh sisse ma emam nii väga ei tahtnud minna.Siis tuli mulle meelde et Laura-Liis on haiglas nii et siis sinna ma läksin.Avasin vaikselt 179 palati ukse kus Laura-Liis pidi olema.Seal sees istus Niall ja magas Laura-Liis.Nüüd saan aru miks Niall võttis ka Laura-Liisi asjad.Laura-Liisil oli võimalus haiglast välja saada see tähendab et Niall oleks Laura-Liisi haiglast ära viinud ja endaga kaasa võtnud.Jätsin ukse prakile ja liikusin Niallile ja Laura-Liisile lähemale.Laura-Liis hakkas ärkama.Ma seisatasin.Laura-Liis ütles"Issi?...Emme?
Emme?kus?"küsis Niall ja vaatas taha ja ütles"mida sina siin teed?
Ma tahan seletada.
Sa ei lasknud mul seletada ma einlase sul seletada.
Aga Laura-Liis,ära vii teda ära palun Niall.
Siis lähen mina ära proua kes sa ka ei oleks sest varsti teena ma lahutuse paberid.
Mis paberid?Palun ei Niall sa ei saa aru.Ma tean see on minust loll et ma ei lasknud  sul seletada aga palun lase mul seletada,me ei ole lapsed kes teevad teistele tagasi.
Üks kõik ma ei taha sellise litsiga koos olla.
Kellega?Niall ma ei ole lits?Niall kas aa annadki nii lihtsalt alla.

Ma ei suuda uskuda et ta mind litsiks nimetas.
Kes on liks?küsis Laura-Liis.
Üks väga halb inimene aga mina see ei ole.Issil on lihtsalt halb olla siis öeldaksegi sõnu mida tõsiselt ei öeldaks.
Aaa.Aga lahutus ma siiski armastan teda.Ja nüüd on ta ka läinud.

Palun tule tagasi.

Niall,ma igatsen sind.


Tänksu jälle loodan et see on üks kurvematets
COMMENT/VOTE/SHARE :)))

Forever (EESTI)Where stories live. Discover now