Before you read vote💕
Wat er vooraf ging:
"Heb je een ex" vroeg ik aan Oumaima. "Nope geef geen aandacht aan boys, jij?". "Nope, maar ik denk dat ik na 17 jaar een oogje op iemand heb". "Wieee". "Salim". "SALIM?". "Ja". "Omg Soumaya weetje wat hij van me is". "Ohgod zeg me nii dat dat het is wat in mn hoofd is nu". "Yep, hij is mn broer".....Perspectief Salim
Ik kom net thuis van paar vrienden en loop direct naar de keuken. "Mn queenn". "Hoi poeperd". "Mama, je bent 35 is dat nii te oud voor poeperd". "Wllh Salim gedraag je ik kan 35 zijn maar nog steeds karakter als tiener dus die slipper krijg je zo". "Oke oke sorry mama" zei ik lachend waardoor ze moest lachen. "Waar is Oumaima". "Bij een vriendin". "Welke". "Ene Soumaya ofso ken je dr, ze lijkt wel een lief meisje. Ik zeg eerlijk haar wil ik als schoondochter". Ik moest gelijk lachen. "Uhm mama ik heb dus eigenlijk een oogje op haar maar niemand die het weet, ze is familie van de El Bensalah". "Onze zaakvriendd". "Ja juist". "Inshallah word het wat tussen jullie voor advies praat je gelijk met mevrouw Maisa". "Ja mama" zei ik lachend en liep naar mn kamer. Ff een overzicht van onze familie: Maisa onze moeder: ze is 35 maar lijkt er totaal nii op. Reda onze vader is 38 en die man is nog steeds met spieren dus ik zit nog wel goed, en dan heb je mn kleine zusje Oumaima van 17.~ 2dagen later~
Perspectief Oumaima
We liepen snel onze klas binnen. "Nog net op tijd" zei de docent. We liepen snel naar een leeg plek en dat was tussen Nabil Achmed en Khalid. We namen maar plaats en begonnen met elkaar te praten aangezien ik en Soumaya geen zin in deze les hadden. "Duss na school plannen". "Neeman maar Soum wat dacht je van stad". "Oehh jaa heb gehoord dat er nieuwe spullen zijn". "Dat word alles thuis afzetten en Right to stad". "SOUMAYA EN OUMAIMA JULLIE GAAN NU APART ZITTEN". "Maar we hebben nii eens wat gedaan" protesteerde Soumaya. "JAWEL GEPRAAT SOUMAYA JIJ GAAT ERUIT OUMAIMA JIJ GAAT NAAST UHM". Ik keek rond om te kijken wie alleen zat, ahaa Lina en helaas Khalid, nu maar hopen dat die man voor Lina gaat kiezen. "JE ZIT NAAST KHALID VOOR REST VAN HET JAAR EN SOUMAYA NAAST LINA". "Wat?". "Geen gezeur anders kom je deze les nooit meer in". Soumaya ging geirriteerd de deur uit en klapte hem hard dicht. Go girll. Ik nam plek naast Khalid en ging heel wat ver van hem zitten en pakte mn tellie.
Babe👭: oumi ik maak die man vandaag nog dood wllh ik ga weer geschorst worden dit is al 5e x
Ik: mongool nooit blijven wij stil ook😂
Babe👭: jij laat mij altijd praten😂
"Met wie app jij zo lachend". "Khalid dat boeit jou nii". Hij pakte mn tellie uit mn handen en k zag dat er opeens een berichtje kwam.Van Babe👭: omgg ik ben gwn ongesteld mann heb jij nog maandverband ofso
Khalid had het gelezen. "Geef terug homo" zei ik boos en pakte mn spullen. "Mevrouw waar dacht jij om heen te gaan". "Naar de hel kom je mee". Hele klas moest lachen. "Inplaats van te lachen doordat ik of Soumaya zoiets durven te zeggen kunnen jullie het ook wel een keertje doen of nii". Ik klapte de deur hard dicht en liep naar de wc. "Soumm". Ze klopte op haar deur en ik schoof een maandverband eronder. "Ook eruit gestuurd?". "Eigenlijk nii Khalid homo had mn tellie gepakt en op dat moment had jij me geappt en ik werd boos schold hem uit en wilde weglopen totdat die andere rare inktvis zei van mevrouw waar denk je heen te gaan en ik zei naar de hel kom je mee, daardoor moest die poepklas gaan lachen en ik zei inplaats van te lachen kunne jullie ook zoiets durven". Inmiddels was ze al uit de wc. "Sow ben je ook ongesteld ofso". "Idk ik moest worden maarja k ga dan maar naar de wc ff kijken". Soumaya moest lachen. "Ga ga".
En ja hoor ik ben ongesteld. "Soum pak mn tas en geef die maandverband maar". "Hahahahah hier". Ze gaf hem aan me en ik deed me ding en ging eruit, waste mn handen en we liepen weer uit de wc. "Mevrouw El Bensalah". We draaiden ons om en zagen de directeur. "Ja meneer". "Met mij meekomen nu". Soumaya keek zuchtend en liep toen hem achterna en ik liep maar naar de aula.Perspectief Khalid
Tfoe man ik voel me wel ergens schuldig dat ik dat bij Oumaima heb gedaan, ik bedoel ik hou van dr maar alsnog doe ik dit soort dingen bij haar. Zo blijft ze me haten en haten. De bel was gegaan dus iedereen liep eruit."Hey oumaima wacht s ff". Ze stopte en draaide zich om, toen ze zag dat ik het was liep ze weg. Ik rende naar dr toe en pakte haar arm vast. "Het spijt me van net had nii zo bedoeling". Ze rolde met dr ogen. "Het zal wel". Ze liep weg, alweer.
Perspectief Brahim
"Soww die pizza was lekker" zei Soumaya lachend. Ik knikte alleen maar. "Brahim wat is er met jou je bent nooit zo droog". "Soumaya ik heb wat gehoord maar weet nii of het waar is". "Uhm begin te vertellen". "Kijk Salah en Achmed zijn dood en hun mannen ook dus van hen zijn we sws af, onze 'ouders' zijn ook dood, maar ik heb gehoord dat onze echte ouders leven Soumaya". Ze keek me geshockt aan. "Wat".
...De ouders van Soumaya&Brahim leven?
Waar waren ze al die tijd dan?
JE LEEST
Mijn leven, mijn keuzes
ActionDit verhaal gaat over een meisje genaamd soumaya. Ze heeft nooit liefde gekend alleen van haar broer. Haar ouders zijn gestorven op haar 5e. Sindsdien leeft ze samen met haar broer, een goeie rijke leventje. Maar heeft ze een rustig leventje? Zeker...