Perspectief soumaya
"JIJ,JIJ BENT EEN BEDRIEGSTER". "Soumaya let op je woorden" zegt Brahim opeens. "BRAHIM HOE KAN JE HAAR GELOVEN ZE WILT JE GELD STELEN". "GA NIET LIEGEN OMDAT JE NIET WILT DAT IK TROUW". "Zij, zij en ik waren paar jaar geleden hele goeie vrienden, ze vertelde me alles wat haar moeder van plan was en de eerst volgende vriendje een hele rijke alleenstaande broer zou zijn waarvan zij dus de geld zou stelen". "Soumaya ik.." zei nisrine stotterend. "Nisrine je hoeft niks te zeggen schatje ik geloof jou wel, je hart is te zacht om dit allemaal te doen". "WAT BRAHIM IK BEN JE ZUSJE EN JE KIEST HAAR NU BOVEN MIJ, NET ZEI JE NOG DAT NIEMAND BOVEN MIJ ZOU KOMEN WAT VOOR FLIKKER BEN JIJ DAN". Opeens voelde ik een klap tegen Mn wang. Brahim, Mn broer, Mn held al deze jaren heeft me zojuist geslagen. "Of je stopt met liegen nu, of je gaat weg". Dit kwam echt als een bom op me. "Weetje, ze gaat je geld stelen en daarna ga jij spijt hebben en naar me komen, maar ik ben dan gelukkig en weg". Ik liep zonder emotie naar boven en pakte paar koffers. Ondertussen was ik aan het nadenken bij wie ik tijdje kon blijven. Aangezien ik geen vrienden en familie meer heb betekent dat dus een hotel. Ik hoorde voetstappen op de trap. Mn deur ging open. Brahim kwam naar binnen. "En ohja, je gaat maar voor jezelf zorgen voortaan ik beëindig al je pinpassen". "HOE BEDOEL JE, IK GA AL WEG WIL JE OOK MN GELD BEZITTEN". "Moest je deze keuze maar nii maken". Hij vertrok uit Mn kamer. Ik kan echt wel ontploffen nu. Mn enige vriend is nu Salim. Ik bel hem op en na 2x overgaan neemt hij op.
Sa: soumaya?
So: Salim kijk ik ga je wat vragen maar wllh als je raar gaat denken over mij vermoord ik jou met Mn eige handen
Sa: hahaha rustig vraag maar
So: ik ben uit huis gezet door Mn broer, Uhm door Brahim kan ik miss tijdje bij jou blijven?
Sa: tuurlijk zal ik je ophalen??
So: als ik klaar ben stuur ik je een appje en bedankt Salim
Sa: geeft nii kleintje
Ik hing op en ging verder met inpakken. In 2 grote koffers en in 2 middelgrote handtassen doe ik al mijn kleding. In 2 weer middelgrote handtassen doe ik alle schoenen. En in gwn normale tassen doe ik dagelijkse make up verzorg dingen enzo erin. In kleine handtasje lader oordopjes etc. En in andere kleine tasje Mn boeken voor school. Rest haal ik wel andere keertje op. Na 20 min was ik klaar. Nu ff Salim appen.
Perspectief nisrine
Ik voel me zo schuldig tegenover Brahim en soumaya. "Brahim kijk ik". "Neenee nisrine ze was al zo voor je kwam ze wilt niet dat ik trouw". "Maar het is je zusje". "Ja kan wel maar zij moet begrijpen dat het ooit gaat gebeuren". "Maar". Precies op dat moment kwam soumaya naar beneden lopen. "Soumaya ik". "Nisrine jij moet helemaal je bek houden vieze golddiger hoer". "SOUMAYAAA PRAAT NORMAAL TEGEN HAAR GA MN HUIS UIT". K wil het vertellen aan Brahim maar Mn moeder gaat me vermoorden. Ik zit gwn vast in een nachtmerrie.
Perspectief Salim
K sta voor de deur. Na 2 min zie ik soumaya naar buiten komen. "Heyy". "Nu ff nii ik ben te gestrest kan je me aub naar je huis brengen". "Tuurlijk". Ben benieuwd wat er is eerlijk gezegd. Ik wist wel dat soumaya een agressieve meisje was maar nu, nu is ze gwn nii meer te stoppen ze kan alles doen. We stappen in en ik rij naar Mn huis. Natuurlijk geen ouderlijke huis maar je weet al dat Mn familie ook in drugswereld zit dus heb ik gwn een 2e huis. Na een half uur zijn we bij Mn huis. K roep paar bewakers en laat ze de koffers en tassen van soumaya naar binnen sjouwen.
Perspectief soumaya
"Salim echt dankjewel". "Geen probleem kleintje". Als salim er niet was, was ik gwn op straat gebleven. We gingen zitten in de woonkamer en praatten nog over ditjes en datjes.
Perspectief nisrine
Brahim, ik moet je wat vertellen.....Zal nisrine het uiteindelijk wagen om het te vertellen?
Laat een sterretje achter girls💋
JE LEEST
Mijn leven, mijn keuzes
AcciónDit verhaal gaat over een meisje genaamd soumaya. Ze heeft nooit liefde gekend alleen van haar broer. Haar ouders zijn gestorven op haar 5e. Sindsdien leeft ze samen met haar broer, een goeie rijke leventje. Maar heeft ze een rustig leventje? Zeker...