Deel 14

110 9 4
                                    

Perspectief Soumaya
Gisteravond was het een rare nacht. Onze ouders kunnen gwn nii leven. "Soumaya ben je al wakker?". Brahim kwam mn kamer binnenlopen. "Jaja ik ben al wakker maar ik denk over gisteravond". Ik stond rechtop op bed en Brahim kwam erbij zitten. "Als ze zouden leven waar waren ze deze hele 12 jaren dan". "Ik weet het nii maar we hebben ze nii nodig, al deze jaren heb ik voor je gezorgd zonder hun hulp dus het heeft geen nut als ze nu oudertje willen spelen". Ik zuchtte. "Je hebt gelijk, maar ik wil ze wel gaan zien weetje". "Ja tuurlijk ik ook, maarja ga je aankleden en kom dan ontbijten". Ik knikte en Brahim liep mn kamer uit.

We ploften neer op de bank. "Dus heb je wel een planning vandaag?". "Ik ga naar het pand om ff alles te checken en ja miss blijf ik daar tot de avond". "Hmm dus dat betekent dat ik hele dag ga vervelen". Op dat moment ging mn telefoon af en ik nam op.
Oumaima: heyy
Soumaya: hey schatjee
Oumaima: wat ga je doen vandaag
Soumaya: kort samengevat niks heb jij iets te doen
Oumaima: ook nii gaan we stad pakken
Soumaya: jaa wllh loop ik ga me klaar maken over 1,5 uur zie ik je voor mn huis
Oumaima: hahahah isg tot zo
"Wie was dat?". "Oumaima, we gaan zo stad pakken isg?". "Ja ga maar en let goed op jezelf he". "Isgg". Ik gaf Brahim een kusje op zn wang en hij liep de deur uit en ik ging me klaar maken. Ik ging eerst ff douchen en erna droogde ik mn haren en deed er een paar producten in en toen nog beetje make up.

Tringggg

Ainee ze is er al en ik zit nog hier met mn badjas, dacht ik bij mezelf. Ik keek door een kleine cameratje en zag Oumaima voor de deur staan. Ik deed em open en gelijk zag ik een boze Oumaima. "Hahahah heyy". "Je zei 1,5 uur je bent nog in je badjas yallah ga naar boven ik kies een outje uit". Ik knikte en liet haar langs me naar boven.

"Weetje zeker dat het mooi is" zei ik in de spiegel kijkend. "Jaaa wllh past echt mooi bij je". Zo zag ik eruit maar mn krullen wat beter en boller👇🏼

Ik pakte nog mn gucci heuptas en stopte daarin mn telefoon geld en mn oordopjes en pakte nog de autosleutel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte nog mn gucci heuptas en stopte daarin mn telefoon geld en mn oordopjes en pakte nog de autosleutel.

Perspectief Oumaima
"Sow eindelijk we zijn weer thuis man". "Ja wllh Oumaima je hebt me doodgemaakt gwn". "Hahahaha srryy". "Maar kom je bij mij logeren vandaag dan het s al 21.43 en Brahim is dr nog steeds nii". "Isgoedd k zal ff mn ma bellen". Ik liep ff naar de gang en belde mn ma om het te vragen.

"Yes gurlll ze heeft ja gezegd". Soumaya keek blij en gaf me pyjama en pantoffels. We pakten eten en zaten in de woonkamer een film uit te zoeken tot Soumaya de tellie afging.

Perspectief Soumaya
"Wie is het" vroeg Oumaima nieuwsgierig. Anoniem, ik neem wel op.
Ano: Soumaya luister goed ik ben Brahim je moet zo snel mogelijk onze huis uit maak snel een tas met kleding enso klaar en ga die huis uit nu ze hebben het pand gevonden en er was een hele schietpartij ze komen nu nu richting daar dus maak snel alles klaar en ga naar Frankrijk Salim is daarzo met zn familie en Oumaimas moeder weet er ook alles van dus ga snel.
Soum: oke en jij dan
Brahim: ik ga daar ook naartoe ga snel nuu
Soum: oke
Brahim hing snel op en k sprintte naar boven en acbter me Oumaima ook terwijl ik alles vertelde. We pakten snel bagagetassen en propten die vol met alles. Ik pakte alle belangrijke sleutels van kantoren, kluisjes, autos etc...
"Pak ook beetje eten". "Oumaima ben je gek in je hoofd Brahim zei ze komen er nu aan". "Ohja srry ik heb zoiets tot nu toe nooit meegemaakt Salim en mn pa hielden ons er altijd buiten". "Ja in mijn geval gebeurd dit altijd yallah doe je schoenen aan". We liepen de geheime deur in naar onze garage en pakten een random auto en ik reed zo snel mogelijk en ver mogelijk.
~uurtje later~
"OUMAIMAAA". "AAAAA WATT HEBBEN ZE ONS GEVONDEN". "A mongool k roep je 5x als normaal iemand je reageert nii eens". "Ja wat ik ben moe wat is er". "Wil je wat eten van maccie". "Jaduh doe maar 20 kipnuggets zoetzuur saus, chillichicken en caramel frappe". "Dese denkt ze gaat op wereldreiss oke oke ik koop wel". Ik stapte uit en deed Oumaima deed de deur op slot.

"005, 002, 21, 006, 1, 007 eindelijk". Ik pakte 2 zakken en 2 caramelfrappes en liep richting de auto tot ik kogelschoten hoorde. Oumaima werd gelijk wakker en ze zocht paniekerig de autosleutel, toen ze em had gevonden deed ze de deur open en ik gooide zowat het eten op haar en startte de auto zo snel mogelijk en reed weg. "Soumaya ik wil je nii stressen maar ze zijn recht avhter ons schakel ze uit". Ik pakte mn pistool onder de zetel en schoot een paar x op een band waardoor het busje rare bochtjes ging maken. Ik reed met zowat 200km per uur. Na een paar minuten hoorden we niks meer maar ik ging nog steeds snel.
~ in frankrijk~
Perspectief Oumaima
We hebben fftjes geruild van bestuurder want Soumaya was helemaal moe. We zijn al in Frankrijk aangekomen dus ik appte mn broer ff om te vragen waar we naartoe zouden gaan. Ik tikte het adres in en reed ernaartoe. Sinds die maccie gebeurtenis is er niemand meer achter ons geweest gelukkig.

"Sowww eindelijk hadden jullie schietpartij ofso" zei Brahim. "Brahim hjb ik heb een hele busje stop gezet en ben met 200km per uur hier naartoe gekomen". "Ik ben stil, en trots op je zusje". "Ja bedankt". Ik moest lachen om Soumaya maar hield het in, ze liep direct naar haar kamer en dat deden wij ook aangezien we doodop waren.

Sowww daar ben ik weer damess met een nieuw deeltje, hele drama vinden jullie nii😂🤷🏻‍♀️

Gogo likee😋

Mijn leven, mijn keuzesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu