Bevezetés

46 2 0
                                    

17 éves vagyok, a családommal élek Magyarországon. A főváros 2 órára van tőlünk, de gyakran járok fel, mivel a nővérem ott lakik. 3 testvérem van. Nem a családomról akarok mesélni, így elég is lesz róluk ennyi. Róla akarok mesélni és arról, hogy mi is történt velünk. Minden amit leírok megtörtént, előfordulhatnak benne csúnya szavak és felnőtt tartalom is, de ha pornótörténeteket akarsz olvasni, rossz helyen jársz. Itt a főszerep leginkább egy fiúé.

Kiskorom óta a kreol bőrű, sötét hajú, magas fiúk tetszettek nekem. Ezek a tipikusan rosszfiúsan kinéző srácok. Mindigis egy ilyen fiú oldalán képzeltem el magamat. Az eddigi kapcsolataim.. hogy is mondjam? Nem a szerelemről szóltak. Nem, nem vagyok ribanc, mielőtt azt hinnéd csak próbálom szépen kifejezni magam. Csak nem voltam beléjük szerelmes. De jól éreztem magam mellettük. Sosem akartam megbántani őket. Végül mindig sikerült, mivel leginkább három hét után szakítottam velük, de nem akartam őket kihasználni. Aztán filmszerűen jött egy fordulat, egy hasonlóan végetért, kapcsolatnak sem igazán mondható dolog után. Visszagondolva fogalmam sem volt róla, hogy ez lesz belőle. Egy rossz helyre küldött üzenetből. De megtörtént..

Him.Where stories live. Discover now