/1/

2.1K 117 54
                                    

"Cidden bunu yaptığına inanamıyorum Bruce! Hepimizi riske attın."

Clrak'ın söylenmesiyle gözlerini deviren Bruce hızla kendini koltuğa attı.

"Hadi ama Clark, eğer risk almasaydım ölü olabilirdin."

"Evet, ölü olurdum ama en azından diğerleri için bir tehdit söz konusu olmazdı!"

"Cidden neyi tartışıyoruz biz? Oldu bitti işte uzatma daha fazla."

"Ha, uzatan benim yani? Şimdi de suçlu ben oldum demek!"

Ayak sesleriyle ikisi de kapıya döndü. Gelen Damian'dı.

"Baba neler oluyor burda? Niye 'kimin sesi daha yüksek çıkar' yarışması yapıyorsunuz?"

Damian'ın sözleriyle Clark Bruce'a döndü. Hadi açıkla bakalım dermiş gibi bakıyordu.

"Bir şey yok Damian, hadi gidip uyu sen."

Çocuk uykulu gözlerini devirdi.

"Karşında çocuk yok baba. Kavga ettiğinizi anlayabiliyorum. Anlamadığım ise sebebi ve sizden açıklamanızı bekliyorum."

"Aslında 13 yaşındasın yani teknik olarak hala çocuksun Dami."

Damian gözlerini sinirle karşısındaki çok bilmiş adama çevirdi. Ona Dami diye seslenmesinden nefret ediyordu.

"Bana bir daha sakın Dami deme 'Kitty'"

Clark hızla kızarmaya başladı. Damian evdeyken bir çok kere Bruce ona Kitty diye seslenmişti ve sağolsun çocuk zevkle ona karşı bunu kullanıyordu.

"Kendine gel Damian, ona sadece ben Kitty diyebilirim."

Damian gözlerini devirip hızla kapıya yöneldi ve çıkmadan önce babasına seslendi.

"Lütfen baba, sevgiline utanmamayı öğret zira asla dalga geçmekten vazgeçmeyeceğim."

Arkasında ise sinsice sırıtan ve kızarmaktan morarmaya geçiş yapan iki adam bıraktı.

Ben iflah olmam dösksla

Hep içinde superbat ve supersons olan au yazmak istemiştim kısmet bu güneymiş

Acaba Clark kızarıyor mu? Dkskalakakdkq sonuçta kriptonlu kızarmayadabilir yani

Neyse buna diğerlerinden daha hızlı bölüm gelirmiş gibi geliyor çünkü supersons <3

Şunu da şöyle bırakayım

Şunu da şöyle bırakayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Forevermore // superbat & damijon auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin