Jungkook: TANRIM!
SONUNDA
hyung
müsait misin?Yoongi: oh
evet?Jungkook: GÜZEL
*Jungkook arıyor...*
"Alo?"
"Ah, hyung. Tanrım, neden heyecanlandım ki?"
"Sanki ilk defa konuşuyormuşuz gibi. Değil mi?"
"Evet. Keisnlikle öyle. Sen de benim gibi heyecanlı mısın hyung?"
"Eh, evet."
"Kıkırdamalarını özlemişim. Hyung, çok özlemişim. Ama HAYIR DUR! ŞİMDİ SIRASI DEĞİL! Şimdi, sana söyleyeceklerimi sözümü kesmeden dinlemen gerek."
"Pekalaaa."
"Nereden, nasıl başlasam ki? Ah tamam. Ruh rehberim falan mısın? Çünkü, şu evlilik mevzusunun açıldığı gün, o günü bütün takvimlerden silmek istiyorum bu arada, derslerimin olduğunu falan söylemiştin. Ve ne yalan söyleyeyim ben cidden okulu, dersleri pek takmıyorum. Yani takmıyordum. O günün ertesi günü babam beni aradı. Neler yaptığımı, derslerimin nasıl olduğunu falan sordu. Ona belki bir dönem kalabileceğimi söylediğimde telefonun öbür ucundan çıkıp kafamı baltayla kesecekmiş gibi hissettim. Çok sinirlendi. Neden derslerime çalışmadığımı sordu ve sonra olay nasıl olduysa sevgili olaylarına geldi. Oh, bir saniye su içmem gerek.
Evet, ne diyordum?"
"Babana benden mi bahsettin?"
"Evet. Şöyle oldu: Önce bir kız arkadaşım olduğu konusunda diretmeler yaptı. İnan bana adam bipolar. Birden sinirliyken birden benim ilişki hayatımla ilgili dalga geçmeye başlamıştı. Feleğim şaştı resmen. Eh, o boş anımla birlikte ben de sevgilimin bir erkek olduğunu söyledim. Uzunca bir sessizlik oldu. Beklediğim tepki daha başkaydı. Ne bileyim, beni evlatlıktan reddedeceğini bile düşündüm. Ama onun dediği tek şey; 'Notlarını düzeltene ve bu dönemi geçecek not alana kadar onunla konuşmayı keseceksin.' Evet, sesi bu kadar kalın ama konumuz bu değil."
"Yani... Bir saniye ya. Baban bunu kabul etti. Bizi kabul etti?"
"Evet hyung. Son sınavlarımdan da geçer not aldığıma göre, yani en azından öyle tahmin ediyorum çünkü iyi geçmişti çünkü haftalarımı verdim ben o sınavlar için."
"Sen salaksın."
"Biliyorum."
"Sen salakların da en salağısın."
"Biliyorum."
"Bunu bana güzelce söyleyebilirdin. Konu derslerin olduğunda seni benimle konuşman için zorlayacak değildim."
"Bunu da biliyorum. Ama hyung, o anki stresimi düşün biraz da. Ne yapacağımı, ne düşüneceğimi bilemiyordum. Düşündüğüm tek şey seninle konuşabilmek için çok çalışmam gerektiğiydi."
"Ben... Ben dağıldım Kook."
"Deme böyle. Lütfen. Çok üzgünüm. Ne kadar üzgün olduğumu tahmin bile edemezsin. Ama yazdığım şeyleri çoktan yazmıştım ve geri dönüşü yoktu. Umarım şimdi bütün yanlış anlaşılmaları düzeltmişimdir."
"Düzelttin, evet."
"Bugün evde misin?"
"Evet. Evet, acilen görüşmemiz gereken konular var. Çabuk ol."
"Çıktım bile. Seni seviyorum. Seni çok seviyorum ve geldiğimde her şeye hazırlıklı ol. Şimdi kapatalım."
"Ben de seni çok seviyorum."
*Arama sonlandırıldı...*
🐱🐰
eyi eyo eyu
rezil mi ettim? baya bir ettim sanki? :(
neyse kaos bitti, artık mutlular. ne zaman final yapmamı istersiniz kuzular?
seviliyorsunuz 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
found it ℘ yoonkook ✓
Humor+82 10-2626-0645: gereksiz köpeğini buldum. ©fataeful 2018