Aman Oku işte

89 10 13
                                    

Okumadan önce bir oy verin de şu kızın yüzü gülsün be😂💜💜💜Hem bölüm atmıyorum diye evde boş boş oturduğumu düşünüyorsanız evet doğru düşünüyorsunuz hem boş boş oturup hem bir şeyler hazırlıyorum yakında...😎😎😎
Nerede kalmıştım unuttum okuyun işte anlarsınız. Evet bugün yazar üşengeç gününde😂😂😂

Tae'den:
  Çantamı hazırladığım için hemen çıktım ama herşeyden önce bir kaç ipucu bulmak için abimin mezarına gitmem gerekiyordu. Tabiki de abimle mezara gidecek ipucular gerçekten de abimle mezarda idi.

    Abimin mezarını kazacak olmam garip gelsede bütün ipucular ve bazı olayları kanıtlayacak belgeler oradaydı. Abim de öyle. Onu öldüreni bilsem bile elimden hiç bir şey gelmiyor. Benim hayatım boyunca yanımda olan abimi öldürenleri bilsem bile böyle elim kolum bağlı oturmak gerçekten de sinir bozucu.(sinirli emoji)(teaser'daki gibi oldu sanki jsjsjsjs)

  Şimdi etraf karanlık. Sokakta bir başıma elimdeki çanta ile yürüyorum. Abimin mezarını kazmaya.

  Günün tükendiği bu saatlerde bütün doğa kendini uykuya bırakmış. Ben sadece yürüyorum. Etkisinde kalınmış nice gizem...

  Karanlıkta bilinmeyen bir gücün gözlerini üstümde hissediyorum. Zaten tek bu saatte kaçabilirdim onca fandan ve kameralardan.

   Bu nasıl kara, zor bir bulmaca! Amaçlar ve çözümler gizleniyor. Yukarda birileri düş görürken, aşağıda birileri zangır zangır titreyip bana ve benim gibilerle özenirken biliyorlar mı acaba içimdeki fırtınaları?

    Herkesin içinde kendince sorunları yok mudur zaten? Belki bu bahsettiğim kişilerde benden beterini yaşıyorlardır. Ama hiç kimsenin abisinin mezarını kazdığını düşünmüyorum.

    Jennie:

   Artık hazır  olduğum için çıkma vakti geldi diye düşünüyorum. Hemen kapıya yöneldim. Annemde uyuduğundan pek sorun olmazdı çıkmam da ama sonrasında merak ederdi. Ben olsam bende ederdim. Sonuçta gül gibi kızım. Hamaratımda. Neden etmesin?(evet kendisi bayan Ego Tavan)

     Hemen adımlarımı ses çıkarmamaya dikkat ederek odama yönlendirdim. Hemen bir not kağıdı aldım ve birşeyler yazdım. Doğrusu saçmaladım desek daha iyi olur. Benim arkadaşım yoktu ki arkadaşımda kalayım kkkk. Olsun varmış gibi yapalım.

Sabah uyandığında annemin odama geleceğini bildiğimden not kağıdını bir parça bant yardımıyla kapıma yapıştırdım. Kapım zaten gri renkte olduğundan uzaktan bile bakan kişi beyaz not kağıdını fark edebilirdi.

    Hemen botlarımı ayağıma geçirdim. Son bir kez nedensiz bir şekilde etrafı kolaçan ettikten sonra kapıyı sessiz bir şekilde açıp sessiz bir şekilde kapattım.

Fotonun kalitesizliği 💜ben     Şuan gidebileceğim tek yer kan bağım olan, normal insanların genellikle baba dediği evrenin hatası olan adamın yanı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fotonun kalitesizliği 💜ben
 
   Şuan gidebileceğim tek yer kan bağım olan, normal insanların genellikle baba dediği evrenin hatası olan adamın yanı.

Tae🌀

     Benim bütün düşüncelerimi bir anda silip atmama neden olan şey karşımdaki mezarlık.

     Aklımda ki binbir düşünce zaten beynimi ele geçirirken, etrafımda birisini öldürseler fark edemezdim. Belki öldürmüşlerdir kkkk.

       Beni buraya ayaklarım getirmişti. Sanki gözleri varmış da ezberlemişcesine.

      Zihnim hala dolu. Hani bir sınavdasınızdır. Zor bir soru vardır. İçinizden ne kadar boş bırakmak, es geçmek gelse de yapamazsınız. Zaten diğer soruları da bir sonuca ulaştıramamışsınız. Fakat bu soruyu yapamazsınız zaman kaybı olur ve diğer soruları yapacak vaktiniz kalmaz

      İkileme düşersiniz. Yapsam mı yapmasam mı diye. Ben şuanda tam o ikilemde boğuluyorum.

      Ya bir sonuca varacağım, ya da bir sonuca ulaşmak için çabalarken kaybedeceğim.

      Bir anda bir cesaret ile dik bir duruş sergiledim. Kendimden emin bir şekilde abimin mezarının yanına ilerledim. Ama bu durum sadece uzaktan gözlemleyen biri için geçerli idi. Gözlerime dolan yaşları göremeyecek kadar uzaktan biri için, gerginliğimi azaltmak amacıyla ellerimle sıktığım çanta kolunu göremeyecek kadar uzaktan biri için.

     Tabi ben hala çırpınıyorum beni boğan bu ikilemin içinde.

Ya biliyom kısa ama kb. Bu kadarı bile zor yazdım. İlham perilerim beni terk etti bugün. Yemin ederim eziyet çektim yazarken. Sahitlerim var😂😂

Şimdi ödüller:

Bu bölümü yazmamda bana baya yardımı geçen yıllardır arkadaşım olan(😂) jiminiebangtan14 e tşk jdjdhhd
Sahneye davet ediyoruz:

Ayrıca yıllar sonra yb atmaya teşvik eden dilenci00 kardeşime de tşk😂
Sahneye davet ediyoruz:
   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LOST STARS/TAENNİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin