Eve gidelim derken Çok rahattı.
Baya.
Fazlasıyla.
Bende umursamazca davranıp;
"Üstesinden gelebilirim."
Bok gelirsin nazmi. -,-
Sadece tısladı. "Şimdi eve gidelim olur mu ?"
"Peki." dedim. Huzursuzca.
"Evine yürüyerek gitmiştik çünkü fotoğraflar çekmiştik.
İyi hissettirdi.
Onunla resim çekmek.
Onunla oyalanmak.
Onunlar gülmek.
Ayaklarıma ağrı indikten sonra eve ulaştık.
Ev Lüks evlerin olduğu sokaktaydı.
Hepsi aynı evdi. Sağ taraftan 2. Evin bahçesine girdik. Büyülenmişcesine bakıyordum.
Kapıyı beyaz giyimli ihtiyar bir kadın açtı.
Babannesi ve anneanesi olabilir diye düşündüm.
"Ah torunum gelmiş" dedi. Ve ona sarıldı.Banada güler yüzle
"Hoşgeldin kızım." dedi. "Ben Kaya'nın Babannesiyim." Bir süreliğine birşey konuşamadan
"Merhaba ben nazmiye tanıştığıma memnun oldum." dedim ve dudağımın ucunu yukarı doğru kıvırdım.
"Geçin içeri "dedi. İçeri geçince Kaya odasını gösterdi."Bekle geliyorum" dedi.
Heycanlanarak "Tamam" der gibi başımı salladıktan sonra. kapıyı açtım.
Odası beklediğimden daha güzeldi. Daha çok fotoğraflar vardı. Bir yatağı vardı. Çalışma masası yoktu!Şaşırmadım değil. Bir tane aynalı dolap birde küçük bir aynalı komidin vardı. Odası ferah bir vanilya kokuyordu. Kapının arkasında duvarı sarmış bir kütüphane vardı.Müthiş bir görüntü vermişti.Ve ona boydan boya eşlik eden pencere ve pencere arkasında küçük bir bahçe güzeldi.
Yatağının kenarına oturdum. Odasını çekmeye başladım koydum aleti çantama sonra Kaya geldi.
"Çok beklettim mi ? Babannemi uyutmalıydım."
"Yok sorun değil." dedim gülümseyerek.
"Ne sorucaksın ?" dedim.Yatağına oturdu bende pencereye yaslandım.
"İnsan yüzü çekerken elimi kaydırıyorum ama başka resim çekersem bişey olmuyor." diye bir soru fırlattı.
Prof.Nazmiye hanım.Top sizde .
Boğazımı temizledi ve temizlemeye devam ettim."öhöhmöhmöhmöhm Bende bilmiyorum."
Tam nazmi'den beklediğim gibi.
"Ama bence bir doktora sormalısın."
"Peki saol"" dedi.
"Bu muydu ?"
"Evet eve gidecek misin ?"
"Bu kadar mı ?
"Evet"
"Peki o zaman." dedi. Kapıyı kitleyerek anahtarı cebine soktu.
"Gitmeyeceksin" dedi.
VAT ?
"Ya sen nesi mal ?"
"İnsan. " dedi dalga geçerek.
"Bencede."
Göt oldun za.
"Peki tamam kalıyorum kapıyı aç." dedim emir vererek.
"Yatağa uzandı. "Ne kağıyı açmak mı asla.Neyse ben uyuyacağım.Sende yatabilrisin.Yatak yeterince büyük.
""Çişim var."
"İleride Tuvalet var dedi. Baygın bir sesle."
Daha sonra
"Karnım aç."
"Aynalı komidin çekmeçesinde Ekmekler var.
Nazmi göt oluyor. Herşeye bir çaresi var amk.
Akşam oldu. Hala uyuyordu.Anahtarı almak geldi içimden.
Parmak uçlarımda biraz tereddürle Yanına yaklaştım. Anahtara elim değdiği anda Kaya kolumu tuttu.
Yalnız film yaşıyoz. .s.s.s
Beni yanına çekti sarıldı.Bir an ne olduğunu bilmeden onun svanilya kokan göğüsünde buldum kendimi.
Birşey demeden öyleced kaldık. Gözlerini açtı.
En sonuna ellerini üzerimden çekip :
"Özür dilerim ama senin evine bir soru için gelmiştim.Ama sen başka oyunlarına alet ettiin Çok hızlısınız Kaya bey. Baya hızlı. Rahat ve hızlı. Beni buraya kapatmakla burda tutacağını sanma. Mavi ve Fotoğrafçılığı seviyosun yakışıklısın diye seninle arkadaş olabileceğimi sanma bundan sonra yanında Ayçaoturacak.O sana benden daha çok değer veriyor. Bana bunları söylediğin için götün mutlu sonla bitti mi beni burda senin istediğin o tek gecelik kızlardan değilim.Zibidi beyBen senin gibi bir odam olmadı senin ailen senin için zengin bir kız ayarlamıştır bile.Bu yüzden beni oyunlarına alet etme umrumda değilsin göt lalesi.Şimdi ver şua anhtarı siktirip olup gidiyim."
"Hay-" diye başlıkayacakken cümleye
Babası kılıklı gibi bir herif açtı kapıyı. Ona görünmeden evden çıktım. Nasıl gidecektim eve.Ağlamıyrdum sadece kızgındım.
Bahçe kapılrının önünde etrafa bakındım.
Daha sonra birisi "Seni bırakabilririm"Bunu söyleyen Kaya'ydı.
"Tamam bırak bu son iyiliğin sana parasını vericem."
Sadcece güldü.
"Bir dakika"
"Ne oldu ?"
"Durdur arabayı."
DURDU Arabadan indim "Sana güvenmiyorum artık o kilitli oda olayından sonra asla inananmam çok safım neden geldimki malım çünkü. Neden arabana biniyorum ki safım. Bide bana yalancıktan bir soru soruyosun bunu okuldada sorabilrdin özürlü. Bu odan için hava atmak içindiyse evet süper bir odan var.Beyendim. Bence sen sınıfta gücün yettiği o gariban kızlara hava atmaya devamet artık sana inanmıyorumBeni kandıramazsın.Umrumda değilsin. Çokta tanımıyorum zaten. Mal gibi evine geldim" Kahkaha attım zorla. "Neyse en nefret ettiğim şey Zengin züppe havası.Al buda paran.
Hızlıca konuştuğum için donup kalmıştı. Arabanın üstüne
1 tl bırakıp ordan uzaklaştım. Faqirliğin gözü gör olsun.
"