Adın Ne ?

57 4 0
                                    

O günden sonra onu bir hafta okulda görmedim. Sadece merak etmiştim.Sınıftaki kızlarda.

Sabah kalktım.Bugün cumartesi ve ben saat 8'de kalktım evlat acısı gibi.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim.Kimse yoktu. 

Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa girdim. Ben giridm ben. "Neyse annem hazılar.Ekmek almaya gidiyim" dedikten sonra hello kity pijamalarımla ve saçımdaki topuzla birlikte evimize yakın olan bakkadan ekmek almaya gitmek için hazırlandım.Parayı alıp evden çıktım. 

Bakkala girdim iki tane ekmek alıp geri çıktım.Tam dönecekken karşı kaldırımda duvarı yaslnamış olan Kaya'yı gördüm. Bana bakıp gülümsedi. Kalbim çıkacak gibi atıyordu.pijamalarla görmesinden bahsetmiyorum bile.Görmezden gelip yürüdüm.

"Hey!" diye bağırdı.Yanıma yetişti.

"Ne var ?"dedim içimdeki atarlı ergeni çıkarark. 

"Neden böyle yapıyorsun?" diye sordu.

"Bilmek istemezsin.Neden gelmedin okula ?" dedim kendime hakim olamayıp yüzüne bakarak.

Tısladı."Bundan sana ne ? " 

Bende tısladım."Merakımdan değil. Sadece benim yüzümden okula gelmemen gıcığıma gidiyor."

Bune saçma şey böyle ? 

"Hm" der gibi başını salladı. "İşim vardı.Bu arada pijamaların oldukça güzel.Kafan yaptığın o bcins olan topuzunda." dedi gıcık etmek için.

Tısladım

."ANANDA GÜZELMİ ?"  

diyen iç sesime aldırış etmeden : 

"Evet ev halim.Annemler merak eder.Tutma beni.Neden burdasın sen hem ?" dedim yürüyerek

"Sanane Adın ne senin ?" dedi.

Adımı daha bilmiyordu.Ve çok dalga geçiyordu. "Adım Nazmiye ama sen Nazlı diyebilrsin kısaca."ve hızladım arkama bile bakmadan ordan uzaklaştım.

" Tamam Nazlı." dedi bağırarak. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavi gibisin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin