Вал:-Руджеро, какво чакаш???? Отвори го!- аз я погледнах и после се изправих.
Аз:-Става ли първо аз да го прочета???- тя ми кимна и зачака, като се вгледа в лицето ми.
,, Руджеро, аз съм Карол! Ако четеш това явно всичко е минало по план!"
По план ли??? Какво трябва да значи това... Тя е планирала всичко и нищо не е казала... Голям съм идиот, че не съм разбрал нищо по-рано!.... Валентина забеляза, че спрях да чета и ме накара да побързам. Аз отново насочих погледа си към листа хартия.
,,..... Благодаря ти, че успя да разбереш предишното писмо. Благодаря ти, че просто не го подмина, иначе нямаше да получиш и това."
Тя винаги е имала мисленето с голямата логика... Дори честно казано...в някоя пъти дори аз не я разбирах... Тя беше изключително умна. Продължих да чета, за да не получа забележка отново от седящото срещу мен момиче.
,,... Първо искам да ти се извиня, че разбра така изведнъж всичко..... Съжалявам, че не можа да си сбогуваш с мен! Съжалявам, че те нараних!"
Ти наистина ми накара да страдам, но само по любов към теб....Днес наистина сърцето ми се разби на марки парченца...Всеки ден изминал с теб беше като едно голямо незабравимо приключение, дори ако кажа ,, вълшебство" няма да сгреша.
Вал:-Оффф, Руджеро! Чети и не спирай!- тя наистина искаше да разбере какво пишеше.
Посегна да вземе писмото от ръцете ми, но аз и дадох знак.
Аз:-Още малко ми остана!
Вгледах се в красивия почерк на Кари... Тя винаги е имала дарбата на всяка буква да прави по някоя красива завъртулка.
,,..... Но аз не съм единствената.... Ти също накара сърцето ми да страда. 13.05.2018."
13 май 2018... Тогава беше годишнината ни... Спомням си какво си случи....
,,..... Всеки ден....по същото време ...на същото място....ти ще получаваш ново писмо.... Писмата са тринайсет.... ПИСМО ЕДНО"
Това беше всичко. Нямаше повече текст. Нямаше повече следа от химикала..... Това беше края на първото писмо.
Вал:-Свърши ли???- аз ѝ подадох писмото.
Тя го взе и започна да чета. Аз седнах до нея и се опитах да се успокоя.
Вал:-Руджеро, какво се е случило на 13 май????- тя изглеждаше зачудена, явно не знаеше.
YOU ARE READING
Mi vida sin ella
Mystery / ThrillerMi Vida Sin Ella / My life without her "I never forget you, Karol" ~~~~~ "She is dead, Rugge" "She never died for me" ~~~~~ "I loved her" ~~~~~ "Never again" ~~~~~ История която разказва за едно убийство или може би самоубийство.......