Bölüm 17

135 14 23
                                    

Taehyung kıza doğru birkaç adım attı. "Sen" dedi şaşkınlıkla. "Bizi rahatsız eden kız mısın?". Bir Taehyung'a birde kıza bakıyordum. Taehyung şok olsa dahi, kızı daha önce görmüş gibiydi. "Tam üstüne bastın Kim Taehyung. Ama sadece sizi rahatsız eden biri değilim.." dedi imalı bir şekilde.

Cümlesinin devam etmesini istercesine bekledim. "Sus" dedi Taehyung sinirli bir şekilde. "Eski konuları açmanın bir anlamı yok".

Ve o an anladım ki, bu kız önceden Taehyung'un kalbinde büyük bir yer edinmişti.

"Eski mi? Ben eskilerde kalmak istemiyorum". Kız bize doğru yaklaşırken, sinirime hakim olamıyordum. Sanki kız elimden Tae'yi alacakmıș gibi hissediyordum. Ve buna engel olmalıydım.

"Ah, sen artık çöpsün bizim için. Ve bilir misin çöpü kimler karıştırır? Senin gibi aç gözlü köpekler". Son cümlemi daha vurgun bir şekilde söyledim. Kız suratını ekșitti. Tae'ye döndüm "Eski sevgilin mi?" dedim. Keşke "hayır, eski bir arkadaş" deseydi. Ama cevap umduğum gibi değildi. "Eski sevgilim. Ama çok kısa süren bir ilişkimiz oldu. Eğer gerçekten sevseydim, bırakmazdım. Sen de olduğu gibi".

~2 saat sonra~

Kız gittikten sonra Taenin suratına dahi bakmamıştım. Evet, kızla doğru dürüst ilişkisi olmamış olabilir ama, bana "ilkim sensin" demesi yalana giriyor.

"Meltem tae beni arıyor". Gözlerimi birkaç saniyeliğine kapadım. Zor günler geçiriyordum, ve bu zorluğun içine bir de sevdiğim adam dahil olmuştu.

"Açma" dedim "Mesaj atarsa da cevap verme". Beyza aramızdaki kavgayı anlamış olacak ki soru sormadan odadan çekip gitti.

Telefon "katu" diye bağırdığında telefonu elime aldım.

parkchim: Yenge bir şans ver ya Tae'ye

parkchim: Ağlıyor şuan. Gerçekten kötü.

parkchim: Nasıl kalbini tamir edebilir ki?

Gerçekten, nasıl tamir edebilir?

Sorular
1) Meltem mi haklı tae mi?

2) Eski sevgilisi olması hakkında düşünceleriniz?

3) Bölüm nasıldı?

Umarım beğenirsiniz  bölümü ♡

Moon lovers [1] KTH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin