~Birkaç gün sonra~
Nasıl tamir edeceğini bilmiyordum. Kuru bir özür yetmezdi elbette. Belki küçük bir sürpriz?
xxtaexx: Aranızı bozmaktı niyetim,
ve başardım. *sinsi gülüş*Kimtaegeuk: O gülüşü bir yerlerine montelemeden önce sus
xxtaexx: Ah canım. Depresyona mı girdin sen?
xxtaexx: Gözlerim yaşardı doğrusu.
Kimtaegeuk: Sakat taklidi mi yapıyorsun, yoksa cidden sakat mısın?
Kimtaegeuk: Endamınla kaybolsana buradan
Kimtaegeuk: Ah endam eksik değil mi? Gözlerim yaşardı.
xxtaexx: Laf sokmakta iyisin Meltem. Ama sevgi konusunda kötüsün. Ne iş?
Kimtaegeuk: Eskilerde kalan insan mı soruyor bunu? Acıyorum sana.
Görüldü/ 16:08
Telefonu komidine bırakıp buzdolabına doğru ilerledim. "Hiç dondurma olmaz mı arkadaş! Yok yok!". Kendi kendime söyleniyordum. Aşk acısı çekmek böyle bir şeydi demek ki.
Çekmeceleri karıştırmaya başladım, bir umut çikolata bulup depresyona girerim diye. "Ah beyza hepsini sen yedin dimi?" diye bağırdığımda beyza da salondan "Git kendine güzel çikolatalar al hem hava da almış olursun" dedi. Hatta han nehrine gidip çikolatamı yiyecektim.
Üstüme t-shirt altıma da siyah bol eşofman giydikten sonra parayı da alıp evden çıktım. İçimden şarkı mırıldanıp yolda yürüyordum. Bir yaşlı kadına, adamın zorbalık yaptığını görünce hemen onların yanına gidip olaya dahil oldum. Kadın zorlukla "Yok benim param. Rahat bırak beni" diye direnmeye çalışıyordu. Kadını adamdan kurtarıp "Bir daha başkalarına zarar verirsen cezası kötü olur" dedim.
Adam pişkin pişkin güldü. Ellerini ovaladıktan sonra "Ne olur cezam söylesene" dedi. Ben de kafamı 'hay hay' dercesine salladıktan sonra adamın münasip yerine vurdum. Arkadaki insanların beni alkışladığını fark ettiğimde utanıp kafamı öne eğdim. "Ne tatlı kızsın sen. Çok teşekkür ederim yavrucuğum". Kadına sıcak bir gülümseme sunduktan sonra bakkala girdim.
Kendime uygun çikolata aldıktan sonra kariyere parayı ödeyip bakkaldan çıktım.
"Kokunu özlemişim..". Arkamdaki ses tizden çok sarhoș gibiydi. Arkamı dönüp kim olduğuna baktım. Kim Taehyung. "Meltem, bana geri dön". Tekrar dudaklarını araladığında tek yaptığım şey ona bakmak olmuştu.
Sorular
1) Uzun süredir yb atmıyordum. Özlediniz mi beni?2) Taehyung içip sarhoş mu oldu?
3) Meltemin kadını kurtarıșı hakkındaki düşünceleriniz?
Seviliyorsunuz 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon lovers [1] KTH
FanfictionBir zamanlar beni karanlıktan kurtaracak birisine ihtiyacım vardı, şimdi beraber karanlıkta oturacağım birisini istiyorum, ileride sadece karanlık bana yetiyor olacak.. ?