1

216 23 0
                                    

Bir yıldır aynı sınıftayız. Benim gözüm ondan başkasını görmüyordu. Onun gözleride birtek beni görmüyordu.

Çok adaletsizdi. Başımı erdala çevirdim.

"Kalk kantine gidelim."

Elini omzuna attım sürüyerek kantine ilerledik. Sıraya girdim. İki çay alıp arka masalardan birine oturduk.

'Güney burada hemen çaprazda.'

Siktir ya moralimi sikmek zorunda mı bu çocuk.

"Tamam önüne dön."

'Ne zaman ondan vazgeçeceksin?'

O bir homoydu. Hic kız arkadaşı yoktu. Kızları reddediyordu. Beni de ona iten buydu.

Ahhh seviyorum iste.
Onun olduğu tarafa baktim.
Bana bakıyor bana bana yigidine bakıyor.

"Lan lan lan lan erdo bana mi bakıyor bu cabuk şöyle ben mi yanlış görüyorum."

'Sakin ol lan dur bakım oha cidden bakıyor.'

"İçimdeki İbrahim Tatlises uyandı şuan erdo."

'Bir kulunu çok sevdim o beni hic sevmiyor kalbimi ona verdim artık geri vermiyoooor.'

Gulumsedim hatta anırdım. Ayağa kalkıp elimdeki bardağı çöpe attım. Karşımda gördüğüm güneyle nefesim kesildi.

'Merhaba.' dedi

ay bu bana mi dedi. Bi sağıma soluma baktim. Kimse yok arkama baktim yine kimse yok.

'Sana dedim sana'

Titrek bir sesle

"Merhaba." dedim sesim o kadar tiz çıkmıştı ki kendimi bogasım geldi.

Sonra arkasına bakmadan gitti. Bu neydi simdi hiçbirşey anlamadım. Amaç ne simdi.
Sınıfa doğru gittim. Kapıdan içeriye girmeden erdoğana kaşgöz yaptım. Çaktırmadan baktım etrafa yoktu. Nereye gitti ki bu çocuk.

Erdoğan kapıya gelince kolunu tutup pesimden sürükledim.

'Lan kolum acıdı bırak lan kime diyorum pezevenk bırak geliyorum zaten hooo kime diyorum ben. 

"Hı bana mı dedin."

'Yok ebenin ebesi ne dedim. Tövbe yiğit sen iyi misin?'

"Değilim sus simdi konuşacağız."

Tuvaletin kapısını ayağımla ittim. Erdoğanı çekerek bi kabine soktum.
Kimse yoktu biraz sessiz kaldım. Seste yoktu.

'Olum konuşsana noldu?'

"O geldi erdo bana merhaba dedi sonrada gitti arkasına bile bakmadan gitti. Öyle kaldım mal gibi kendimi göt gibi hissediyorum. Yemin ederim. O an kafasını alıp klozete sokasım geldi."

'Sakin ol lan bir simdi sadece merhaba dedi ve gitti öyle mi?'

"Aynen öyle bebeğim merhaba dedi ve gitti doğru anlamışsın."

'Götünü sikim senin bende korktum bi şey oldu diye. Şimdi topla kendini ve sınıfa yürü. Olmamış gibi davran bi gidişatına bakalım.'

Başımı aşağı yukarı salladım.

Kabinden çıkıp sınıfa doğru yürüdük.
Kalbim götümde atıyordu. Kapıyı açıp sınıfa girdik. Hoca girmişti bile herkes bize bakıyordu. Erdoğan hocadan özür diledikten sonra sıramıza geçtik. Sonra herkes telefonuna bakıp fısıldaşıyorlardı. Birden bütün bakışlar bize döndü.

Telefonum titreşim sesiyle irkildim.
Elimi cebime atıp telefonu çıkardım.
Mesaja girdim. Anasını sikim.
Benle erdoganın tuvalette aynı kabinden çıkarken resmimizi çekmişler.

Başımı kaldırdığımda herkes bize bakıyordu. Güneyde dahil. Rezil olmuştum.

Gözlerini bize dikmiş sinirle bakıurodu. Resmen ateş puskuruyordu. Derdi neydi bunun.

Kafamı sıraya gömdüm ders bitene kadarda kaldırmadım. Zilin sesini duymamla basımı kaldırdım. Ömer yanımıza gelip pişkin pişkin sırıtıyordu.

'Lan ibneler basılmızsınız hadi ben yigitten beklerdim lan erdo sen nasıl siktirirsin lan götünü. '

"O sesini kes yoksa seni surda domaltıp sikerim ömer."

' kabul ediyon yani ibne olduğunu.'

"He mk kabul ediyom noldu bana mı özendin simdi o götünü kendinle beraber al siktir olup git."

O iğrenc kahkahasını atıp yanımızdan gitti.
Başımı erdoğana cevirdim.
Yüzüme hüzünle bakıyordu.
Ayağa kalkıp bağırmaya başladı.

'O götünüzden çıkardığınız sesinizi kesin dönün önünüze.'

Ömer erdogana bakıp;

'Ne o erdo senide mi ibneler listesine yazalım lan yoksa siz sevgilimisiniz?'

Sınıftan bir ooooo sesi yükseldi.
Erdoğan bana dönüp gözlerime baktı saniyeler içinde ayaklarına yükselip dudaklarıma yapıştı.

Sınıfta bağırıslar yükseliyordu. Ama ama erdoğan o gözlerini kapatmış öylece bekliyordu.
İbneler, igrençsiniz geberip yok olmanız lazım sizin bu dünyadan vs vs konuşmaya devam ediyorlardı.

Erdoğan kendini geri çektiğinde kendime gelmistim neden dedim kendi kendime. Erdoğan apar topar eşyalarını çantasına doldurup sırtına attı koşarak çıktı sınıftan. Mimlenmis gibi kalmıştım öylece.

Gözlerimle etrafa bakındım herkes biribirine bakıp iğneleyici şekilde yüzlerini eksitiyorlardı.

Gözüm güneye takıldı o görmüştü donmuş bir şekilde bakıyordu. Çantamı sırtıma atıp çıktım sınıftan.

Telefonu elime alıp erdoğanı aradım çalıyor çalıyor ama açan yoktu.

Koşarak okulun kapısından çıktım. Rıhtım diye geçirdim. Ne zaman canı sıkılsa oraya giderdi.

Durakta duran otobüse koşup bindim. Etrafı taradım. Yoktu. Bir öncekiye gitmiştir diye umut ettim.

Kendimi otobüsten attığımda adimlarimi rıhtıma yonelttim koşa koşa bankın oraya gittim. Kahkaha sesleri geliyordu.

Hızla banka gittiğimde erdoğanı dans ederken görmemle ağzım o seklini aldı. Kahkaha atıp dans ediyordu. Tam bir şantaj videosu telefonu elime alıp kamerayı açtım  iki dakikalık kaydın ardından. Telefonu cebime atıp ona doğru gittim. Beni görünce elleri havada asili kaldı. Gülümsemesi yüzünde dondu.

Açıklama yapmak için iki dakikan var erdo. İrzima geçtin sen benim lan diyip güldüm.

Direk yüzüme bakıp;

'Ben sana aşığım' dedi bir anda...

Ölü [Boy×Boy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin