Hatırlatma;
Annem heyecanla bana bakiyordu yanina gittigimdi kolumdan tutup beni balkona sürükledi.
'Bu o dimi bu o resimlerini çizdiğin aman Allahım gerçekten burada sana inanamıyorum neden haber vermedin yiyecek birşeyler hazırlardım. Sen neden bana anlatmadın bakım hı ne zaman bu kadar samimi oldunuz?'
"Offf anne bir nefes al güney yukarda Allah kahretsin güney yukarda ve resimler masanın üstünde."
Koştura kostura odaya gittim.
Kapıyı hızlıca açıp karşıya baktım. Ellerinde çizimlerim. Şaşkın gözlerle bana bakıyordu.'Sanırım seninde bana söylemen gereken birşey var?'
İşte şimdi sıçtım.
Mimlenmiş gibi kapının pervazında kala kalmıştım.
Başımı yere indirdim heyecandan ellerim titriyordu."Evet öyle görünüyor."
Dedim ne dicektim ki ona. Yatağa geçip yanıma gelmesini işret ettim.
Elindeki resimleri masaya bırakıp yanıma oturdu.
Yüzümü ona dönmemle burun buruna gelmemiz bir oldu. Nefesimi tutmuş bakıyordum ona. Gözlerini gözlerime kenetlemis bana bakıyordu. Odadaki gerginlik gittikçe artıyordu. Bana olan yakınlığı nefesimi kesmişti ona bu kadar yakın olmak.Beni kalpten götürecekti. Dudaklarıyla dudaklarım arasındaki mesafe o kadar azdıkı nefesini duraklarımda hissediyordum. Ne o geri çekiyordu kendini nede ben.
Gözlerini bir saniye olsun gözlerimden ayırmıyordu. Ahhh kalbim tekliyordu. Nefesimi daha ne kadar tutamayacağımın hesabını yapacak durumdaydım. Damarlarımdan akan adrenalin beni benden alıyordu. Sıcaklık bütün bedenimi ele geçirecekti. Dudakları dudaklarıma değiyordu şuan. Sabahtandır tuttuğum nefesi verdiğimde. Gülümsedi.
İstemsizce yukarı kıvrılan dudaklarım onun dudaklarına temas ediyordu.
Daha fazla bekleyemedim. İkimiz birinin hamle yapmasını bekliyorduk. Ve ben yenik düşüp dudaklarına yumuldum. İçimde tavan yapmış olan heyecanım şehvete dönüşmüştü. Aylardır hayalini kurduğum tadını merak ettiğim dudaklar şuan dudaklarımla sevişiyordu.. Karşılıksız başlayan öpücüğüm onun dudaklarını aralamasıyla karşılık bulmuştu. Dilimi araladığı dudaklarından içeri ittiğimde ağzıma dolan boğuk bir inleme beni daha da hırslandırmıştı. Ellerimi hareketlendirmeye başlamıştım. Damağında gezinen dilim onu titretmeye yetmişti.
Ve ben duracak durumda değildim. Sonu pişmanlıkta olsa hüzünde olsa ben yaşadım diyebilecektim. Derinleşen öpücükler yerini dokunmaya bırakmıştı. Boynumda gezinen parmakları beni girdabına sürüklüyordu. Dudaklarını çekip derin bir nefes çekti ciğerlerine.
Ellerinden biri enseme tırmanıp tekrardan birleştirdi dudaklarımızı. Göğsümü delecekmiş gibi atan kalbimi düşünmek istemedim.Sakin olmalıydım. Bu olacaksa sakin olmalıydım. Bacaklarınıı belinlme dolayıp dudaklarından ayrılırken derin bir nefes aldım.
Dudaklarını boynumda gezdirmeye başladı. Dilinin değdiği yerler alev alıyordu. Degdirdiği yeri ıslatıp nefesini üflüyordu. Tüylerimin diken diken olmasına neden olan nefesi beni arşa çıkarıyordu.Ki şaha kalkan yiğitten bahsetmiyorum bile. Küçük öpücüklerle kulağıma çıktı.kulak mememi acıtmadan dişleriyle çekiştirmeye başladı. inlememek icin dudaklarımı birbirine bastırdım. Nefesimi isteksizce bıraktığımda sıcak nefesim boynuna çarpıp tekrardan yüzümü buldu. Dudaklarımı kulağına yaklaştırıp; "sana tamamen sahip olmak istiyorum" diyip fısıldadım.
"Bana tamamen sahipsin" diye onayladı beni. Elimi tişörtünden içeri geçirip sırtında oyalamaya başladığında sessiz bir inilti bırakıp bacaklarını biraz daha sıktı. Onu yatağa yerleştirip üzerine yerleştim. Tişörtünü yavaşça üzerinden sıyırıp yere attım. Üzerinden doğrulup iştahla onu süzdüm. Kollarıyla bedenini örtmeye çalışıyordu.
Bakışlarını kaçırdı. O an dudaklarımdan kıkırtı firar etti.
Dudaklarımı göğüs kafesinde gezdirmeye başladığımda nefesini tutuğunu hissettim. Öpücüklerim yavaş yavaş aşağı indim. Pantolonunun kemerini açıp üzerinden sıyrılıp baldırında dolandı dudaklarım.Ellerini ağzına götürüp inlemesini bastırmaya çalıştı. Doğrulup tişörtümü çıkardım. Yakaladığım elini karnıma koydum. Bakıslarımdan ne demek istediğimi anlayıp doğruldu. Beni yatırıp önümde oturdu. Sıra ondaydı. Kalçalarını bana doğru itip gözlerini tavana dikti.
Kendime dokunduğum an gelebilirdim. O an onunda aynı durumda olduğunu biliyordum. Bakışlarını bana eğdi. Mimiklerini izliyordum zevkle. 'Bu ilkim olacak. Ben.......' diye mırıldandı. Ellerini karnıma koydu. Gülümsedim. "Endişeli misin?" başını aşağı yukarı salladığında içtenlikle gülümsedim. Dudaklarını karnıma bastırıp baklavalarımın arasına turlamaya başladı. İç geçirdim.
Bir elimi saçlarının arasından geçirip başını okşadım beni taklit ederek pantolonumu üzerimden sıyırdı.
Daha fazla dayanacak gücüm kalmadığını hissedip onu tekrardan altıma aldım. Baksırını lastiklerinden tutup aşağı çekerken elleriyle bileklerimi tuttu. Gözlerimiz kesişti bakışmaya başladık. Gözlerini ağır ağır kapattı ellerini bileklerimden çekip onu tamamen çıplak bırakmama izin verdi. "Sen mükemmelsin."Sonunda ikimiz nefes nefese kalırken üzerinden çekildim omuzuna öpücükler bırakmaya başladım. Derin bir şekilde yutkundu. "Anneler gelmeden toparlansak iyi olur." başıyla onaylarken üzerinden kalktım.
Güzeldi. Gerçekten güzeldi. Zevk almıştım doymuştum.Rahatlamıştım ama kafamda tek bir şey takılı kalmıştı bundan sonra ne olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü [Boy×Boy]
RomanceGözlerinin içine baktım. Gözleri dudaklarım ve gözlerimin arasında mekik dokuyordu. İçimdeki şeytan dudaklarına yapış diye fısıldıyordu. Ahhh yapmamalıyım. Ama ya bu son şansımsa... Gözlerimi dudaklarına yönelttim. Şeytan çok güzel konuşuyordu...