💫39

786 83 5
                                    

Hoseok, Taehyung'un mesajlarını bütün gün görmezden gelmişti. Aslında tavır aldığı ya da kaçtığı yoktu. Sadece biraz kırgın hissediyordu. Aralarındaki ilişkinin ciddi olduğunu farkındaydı ancak bu ciddiyetin ne seviyede olduğu asla konuşulmamıştı. Eh, itiraf etmesi gerekirse yüzükleri gördüğünde heyecanlanmıştı. Konu evlilik değildi aslında; konu tamamen birbirlerine ait özel bir eşya olacağıydı. Bu yüzdendi Taehyung o yüzüklerin onlara ait olmadığını söylediğinde üzülmesi.

Arabayı park eder etmez, kapıda almıştı soluğu. Normal bir gün olsa zili çalar, açmasını beklerdi sevgilisinin. Bugün ise kendi anahtarıyla açmıştı. Salonda görmeyi beklediği insan yoktu. İçerisi bomboştu, yine de mutfaktan işittiği sesler sevgilisinin orada olduğunu işaret ediyordu. Ayakkabılarını ve ceketini çıkardıktan sonra asmış, mutfağa doğru yürümüştü. Pervaza yaslanıp sevgilisini izlemeye başladı. Taehyung yüksek sesle bir şarkı söylüyor, ocaktaki yemeği karıştırıyordu. Şu an mutlu olduğu her halinden belliydi. Zira Hoseok uzun zamandır sevgilisini hiç bu kadar keyifli görmemişti.

Taehyung ocağı biraz kıstıktan sonra arkasını döndüğünde beklediği kişiyle karşı karşıya kalmaktan memnun olmuştu. Hoseok'u kapı pervazına yaslanmış, onu kendisini izlerken görmek hoşuna gitmişti açıkçası. Sonuçta birkaç gündür sevgilisi ona uzak davranıyordu ve Taehyung nedenini biliyordu aslında. Öte yandan sevgilisine zaten gerçeği söyleyemezdi, yoksa sürprizinin bir anlamı kalmazdı.

"Hoş geldin bebeğim," dedi kollarını Hoseok'a bağlayıp yanağından öpmeden hemen önce. Güzel gülüşlü adam, sevgilisinin sarılışına karşılık vermiş, boynundan öpmüştü.

"Seni uzun zaman sonra mutfakta görmeyi planlamıyordum."

"Senin için bir şeyler yapmak istedim."

"Çok güzel kokuyorlar," diye mırıldandı Hoseok. Taehyung, sevgilisinin yorgun ifadesini farkındaydı. Öğrencileri ile fazlasıyla ilgili olan bu adam ister istemez gün sonuna kadar çok yoruluyordu.

"Neden çıkıp güzel bir duş almıyorsun? Senin için hazırlamıştım zaten,"  Hoseok duyduklarıyla biraz şaşırmıştı. Taehyung romantik biriydi ancak böyle bir şeyi hiç yapmamıştı. Eh, itiraz etmeyeceği bir gerçekti. Kaslarının gevşemesi gerekiyordu ve bu yüzden Hoseok sevgilisinden hızlıca ayrılıp banyoya doğru koşturdu.

Taehyung sevgilisinin koşmasına gülmeden edememişti. Hoseok çocuksu bir heyecanla yanından ayrıldığında şaşırmıştı aslında. Bu kadar mutlu olacağını bilseydim daha önceden yapardım, diye söylendi kendi kendine. Çünkü sevgilisini mutlu etmek kendisini de mutlu ediyordu. Sağlıklı bir ilişki içerisinde bulunmaları güzeldi.  Zira Taehyung hayatının sonuna kadar yaşayacağı insanı bulduğu için kendini şanslı hissediyordu.

Cebindeki kutuyu çıkarıp banyoya doğru yürümüş, kapıyı hafifçe aralayarak içeri girmişti. Hoseok, onun geldiğini duymadığından kendi kendine mırıldanarak küvette vakit geçiriyordu. Yavaş adımlarla küvete ulaştığında ellerini sevgilisinin omuzlarına koymuş, masaj yapmaya başlamıştı hafifçe.

Hoseok tenine değen elleri ilk hissettiğinde başta gerilse bile daha sonrasında masaj yüzünden çabuk gevşemişti.

"Bana daha sık masaj yapmalısın."

"Elbette bebeğim," diye fısıldadı sevgilisinin kulağına doğru. Ellerini yavaşça omuzlardan çekmiş, kutuyu açıp içindeki yüzükleri çıkarmıştı. Kendisi için olanı parmağına taktıktan sonra sevgilisinin sol elini kavramış, yüzük parmağına geçirmişti elindekini yavaşça. Hoseok parmağında hissettiği hafif baskı ile kafasını çevirmiş, parmağına takılı olan yüzüğü gördüğünde şaşkınlıkla doğrulmuştu yerinde.

"Tae-"

"Sana bizim için olduğunu söyleyemezdim. Sürprizi kaçardı," dedi dudaklarını büzerek.

"Hoseok, hayatımı seninle geçirmek istiyorum. Merak etme, evlilik teklifini sana banyoda edecek biri değilim. O daha sonra. Yine de bu yüzükleri ilk gördüğümde bizim olması gerektiğini hissettim ve aldım. Bunu hiç çıkarmamanı istiyorum senden sevgilim," şeklinde bitirdi konuşmasını. Hoseok hem şaşkındı hem de çok mutluydu. Taehyung'un sürprizi kendisini mutluluktan havalara uçuracak cinstendi.

"Taehyung seni çok seviyorum."

"Seni çok seviyorum Hoseok."






Dırıırırrırırım finalden önce böyle kısa ve tatlış bir bölüm yazayım istedim. Umarım beğenmişsinizdir♡

The Show°VHopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin