Ok....

14.4K 212 16
                                    

Poveste autor
IUBITUL EI... Ceea ce îl inervează cel mai mult pe Park Jimin.... Are 22 de ani.. Și singura lui preocupație e sa o privească pe EA.
Kim Miun... 15 ani.. Și singura ei preocupație e sa danseze..
El.. Asa de pervers
Ea.. Asa copilărosa
Acum Miun e în camera ei uitându-se la o karma... Ceea ce pe Jimin îl inebunea... Dacă stați sa va gândiți... Ce e asa de atractiv?... Pai.. Miun era doar într-un maieu super scurt.. Și chiloțeii ei albi din dantela... Asta... Îl inebunea... Stătea pe balconu de unde o urmarea pe minora.... Chiar dacă o voia... Știa ca e greșit... Dar nu suporta.. Gândurile lui au fost întrerupte de sunetul telefonului fetei.. Era iubitul ei... Acest lucru îl făcea pe Jimin sa fiarbă de nervi.. Ura ca asa zisul iubit al ei putea sa o atingă și sa o sărute când vrea el... Bine.. Miun nu a fost atinsa niciodată..
Peste o ora, Jimin, se afla în fata dulapului hotaranduse cu ce sa se îmbrace pentru a merge la reședința Kim.. Jimin mereu se întâlnea cu familia Kim... Aceștia ii sunt prieteni.. Când Miun era mai mica.. Jimin o ducea și o aducea de la școală.. Pentru ca și când ea  avea 11 ani, acesta simțea ceva pentru ea..
Miun, era acum în camera ei aranjaduși rochia neagra, mulata, și scurta........
Ea se duse sa deschidă ușă. Acolo era Jimin ce începu sa o analizeze.. Aceasta începu sa tragă de rochie în jos.... Când Jimin văzu gestul fetei, se strâmba, se apropie de ea și ii șoptise la ureche:
Jm:Ești superba babygirl... Nu te mai ascunde de daddy.
Fata încremeni și nu știa ce sa spună...



Erau la masa.... Vorbeau.. Râdeau.. Mâncau.... Pana când Jimin văzu pe ecranul telefonului fetei scria : 😍😍😘iubirea mea. Acesta încerca să nu bage de seama și zâmbi când văzu ca Miun nu văzute ca o suna. A mai stat o ora și a zis :
Jm: Ma bucur ca am petrecut timp împreună, dar trebuie sa plec.. Noapte bună..
Ms. K.: Jimin.. Scuze dacă te deranjez sau ceva... Dar eu și soțul meu avem de plecat undeva timp de o săptămână.. Ai putea sa stai uneori cu Miun.. Măcar sa o verifici uneori..
Jm: Nu e nici o problema. Voi sta numai cu ea.
Mr.k: Mulțumim mult.... Maine nu are școală, dar are dansuri... Dacă ai putea sa o duci ar fi perfect... Dar dacă nu... Sigur va merge Roxy (bfful ei) sau  Liam (iubitul ei) cu ea.
Jm: Maine sunt liber.. Stați liniștiți. O duc eu! spune gândindu-se deja la lucruri murdare cu fata inocenta din fata lui.
Următoarea zi
Jimin sa trezit bucuros gândindu-se la fel și fel de lucruri ce le putea face minorei timp de o săptămână. Intrase  în casa  în care ea doream cu ajutorul cheii care ia dat-o mama ei. A mers în bucătărie și a început sa gătească ceva de mâncare pentru viitoarea lui victima... Ați citit bine...  EL vrea ca Miun sa fie atrasa în plasa lui... A mai avut multe victime în adolescenta... Dar Miun... Miun e mai speciala  pentru el dacă pot sa zic asa...


Noua carte a sosit 😂😂... Sper sa va placa... Dacă nu.. Îmi pare rău.. Dar nu o mai citiți atunci.. În fine... Scrietimi ce părere aveți despre comportamentul lui Jimin și dacă ați vrea să adaug ceva în următorul capitol

I'm your daddy|| P.Jm. FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum