Ry:Ajutor! Ajutor! Nu mai rezist mult !
Mn(Miun): *se uită la ea* Atunci de ce porți rochie ? *se gândește *Yoongi ți a ales hainele nu e așa?
Ry: Ști că îmi place să fiu rea, dar nu l am putut refuza . E un scump !
Mn: De cand o dai pe sebtimentalisme?
Ry: De când am ieșit cu el !
Mn: Tu!! *arătând spre mine * te omor ! Ce ai făcut cu demonul meu?! Jimin ține mă că sar la gatul lui !
Nu a glumit! Am stat 10 min ca Jimin să o ia jos de pe mine si încă 10 min ca să o calmeze . Aish fetele! Nu le înțeleg !
Povestea mea
Eu: Dar mi a distrus demonul *mă plâng*
Jm: Miun, exagerezi! Tot Roxy e!
Eu: Nu! Eu sunt Satana si ea trebuia să fie demonul ! Acum e ca o vată de zahăr pe băț! Mai dulce !
Jm: Aish.. Lăsa că vezi tu acasă! Acum haide să mergem să mâncăm!
Eu: Bine ! Dar la masă, îi mort ! *spun arătând spre Yoongi*
Intrăm și ne am așezat la o masă. Am mâncat, am discutat și am stabilit să vină ei la noi peste noapte.
Eu cu Roxy nergean in față iar băieți in spate.
Ry: Miun! Ar trebui să ne vopsim iar !
Eu:Dap.. Chiar vreau să mă vopsesc albastru !
Ry: Eu roșu !
Eu: Mergem mâine la salon și pt unghi ? Eu chiar vreau să imi schimb culoarea la lac!
Ry: Da! Și după mergem la Mall!!
Poveste Jimin
Eu:Hai să le facen o surprinză!
Yg:Da! Dar ce ?
Eu:O vacanță împreună ? De sărbători ? Am aflat că părinți lui Miun sunt plecați si atunci ! Vor fi plecați un an ! *spun bucuros *
Yg:Bună idee! Trebuie să căutăm ! *auzim despre ce discută* Atunci hai mâine să căutăm cât timp ele sunt plecate !
Eu: Ok!
Poveste autor
Au ajuns acasă iar fetele s-au dus să se schimbe !
MiunRoxy
Au jucat jocuri , s au uitat la TV, Au făcut karaoke , au făcut dance bettle{Jimin si Miun au câștigat}. La oară 3am s au dus sus la culcare . Roxy si Yoongi in vechiul dormitor al părinților lui Miun , iar ea cu Jimin in camera sa.