De Ce Faci Asta?! 😭

9.4K 174 12
                                    

Poveste Miun
Ma trezesc și simt ca sunt privita... MA trezesc și îl vad pe Jimin lângă mine.. Ii dau un picior în burta și acesta pica pe jos.
Jm: de ce ai făcut asta?! spune vizibil nervos. Analizează mai bine situația și zâmbește în timp ce vine spre mine. Nu trebuie sa îți fie rușine de daddy. Și trage pătura de pe mine.
Eram în lenjerie intima... Și el ma privea.. MA dau mai în spate.. Și acesta se tot apropie de mine pana când distanta dintre noi e de mai puțin de un cm.
Jm:Haide jos! Tiam făcut micul dejun.
Eu: Bine... Dar mai întâi ieși afara ca să ma schimb..
Jm: Eu nu vreau sa ies....
Eu: Atunci nu cobor...
Jm:*sta puțin și se gândește *Bine... Ies... Dar după trebuie sa stabilim câteva reguli care trebuie sa le respecti săptămâna aceasta..
Eu: Bine, bine, dar ieși....
A ieșit și eu mam si dus miam făcut dus, mam pieptănat, mam spalat pe dinți și mam îmbrăcat cu un crop top alb și niște pantaloni scurți albaștri care erau largi...
Poveste Jimin
O vad cum coboară jos îmbrăcată cu acel crop top ce arata bine pe ea și acei pantaloni scurți care sunt largi dar parca ii scot formele în evidenta.
........................................................................In timp ce manca am început eu sa vb:
Jm:Bun... Și acum regulile... *și ea înghite în sec* 1.Imi zici daddy, nu pe nume. 2. Asculți de daddy. 3. Nu ai voie sa ieși cu alți băieți. 4. Ori ce zice daddy, faci... Și 5. Dacă ești rea, daddy te va pedepsi.. Și în plus... Vei avea voie sa alegi și tu uneori cu ce. Neam înțeles.
Poveste Miun
Ce dracu?! Când aud,, regulile " înghit în sec... Și aprob ușor din cap. Mulțumesc pentru masa și plec în camera mea....
După o ora
Stau în camera mea și îmi amintesc ca am dansuri. Merg jos și acolo îl găsesc pe Jimin care sta pe canapea.
Eu : Daddy... Am dansuri astăzi..
Jm: A da... Ok babygirl... Pregătește-te!! Te duc eu acum.
Merg sus și îmi iau niște pantaloni scurți negri și un crop top rosu.. Și pe lângă îmi iau niște ghete cu toc... Dar pe când sa plec... MA lovesc de dulap și pica o cutie... Era...
Cutia de la mătușa mea.. O deschid și acolo vad lănțișorul negru pe care scrie,, kitten ".. Mi lam pus la gat și am plecat jos... Dar nu înainte sa îmi iau ghiozdanul de antrenamente.
Poveste Jimin
Coboară jos și mergem în mașină. Era o liniște totala... Pana când în mașină se auzea piesa,, perfect". Miun a început sa o cânte. Și parca... Totul devenea mult mai bine. Nu ma gândeam la absolut nimic.. Chiar dacă conduceam... Gândul îmi zbura.. Vocea ei era asa de blândă..
Povestea mea
Am ajun în fata clădiri... Cobor, îl salut pe Jimin și ii zic la ce ora boi termina. După merg în vestiar unde Roxy... Bfful meu... Spune :
Ry:Hey.. Ai repetat coregrafia cea noua?
Eu : Da, dar nu îmi iese  chiar asa bine ultimul pas.
Ry: Și mie la fel.. În fine.. Haide sa mergem... După poate facem odată seara fetelor.
Eu: Da!!! La mine!
Și în timpul acesta am ajuns în sala.
Pf: Bun... Va dau timp sa repetați iarăși noua coregrafie.. Fiecare individual.. Sau puteți și în doi... Dar nu mai mult. Aveți 5 minute la dispoziție.
Și asa eu cu Roxy am început sa dansam... Ne ieșea pasul.. Sa speram ca atunci când vom arata coregrafia sa fie bine.
Pf:Bun... Acum sa vedem.. Va fi fiecare individual.
Și asa a început, pe rand, fiecare dintre cei 10 *cu tot cu mine și Roxy *dansatori sa își  arate rezultatele... Eu cu am făcut pasul cum trebuie.
Pf: Foarte bine... Dar as vrea ca Miun sa mai danseze odată... Mia plăcut mult ce senzație mia dat atunci când dansa.
Am început sa ma mișc pe muzica... Și.. Bine partea mai grea.. Încep sa fac pasul.. Îl fac bine.. Dar la sfârșit pic jos și cad pe picior.
Profesoara și Roxy vin îngrijorate la mine.
Ry:Cred ca sia sucit glezna!!
Pf: Roxy sunai părinți.
Eu: Nu vor răspunde. Sună-l pe Jimin.
Ry:Ok
Poveste Jimin
Stau cu Yongi și discutam despre ceva pana când îmi vad telefonul.. Apărea numărul lui Miun... Asa repede a terminat?
Jm:Alo ?
Ry: Alo.. Buna Jimin.. Sunt prietena lui Miun.. Cred ca sia luxat glezna și sunt îngrijorată... Ai putea veni după ea...
Jm: Ce?! Miun a.... Ok vin acum...
Închid apelul și îl rog pe Yongi sa vina cu mine.. Eram nervos și îngrijorat de cele întâmplate.
Povestea mea
Ahhhhh...ce doare... Roxy ma ajuta sa ma ridic și ia zis profesoarei ca va merge și ea cu mine... Mergeam cu greu împreună spre ieșire.. Când am ieșit din clădire am dat de Jimin.
Jm:Miun?! spune vizibil nervos.

Heyyyyyyyy... Cw credeți ca se va întâmpla? O va certa sau pedepsi 😏😏😏. Ori va avea mare grija de ea?

I'm your daddy|| P.Jm. FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum