Poveste autor
Ea: Da este adevărat
Spune și vrea să se ridice dar Jimin o trage de mână și o pune la el în poală, strângând o în brațe.
Miun îl putea auzi plângând. Îl strânge tare în brațe.
Ddy: M ai făcut cel mai fericit bărbat!!
Povestea mea
După un timp am mers înăuntru. Roxy când ne vede spune:
Ry: Prea ușor!
Eu: Suga fără tricou!
Ry: NU VĂ UITAȚI! NU AVEȚI DREPTUL!
Strigă tare
Sg: Respect, pufuleț! spune către mine și vrea să mă în brațe dar Jimin de pune în față și zice (mai mult țipă) :
Ddy: I ATI MAINILE DE PE EA ȘI BEBE!!!
Sg: de pe cine?! Pufuleț... *se uită la mine urât *
Eu : Ai auzit tu greșit pa *fug pe scări*
Ddy: NU MAI FUGI CĂ POATE PĂȚEȘTI CEVA ȘI TU ȘI BEBE!
Ma opresc si plec mai încet spre cameră. Mă pun în pat și încerc să adorm dar o durere de burtă mă cuprinde.
Jimin vine la mine și stă lângă mine până adorm.______________________________________
După 5 luni
De ceva timp Jimin e numai cu ochii pe mine. Nu mă lasă niciodată singură crezând că poate pățesc ceva.
Acum eram în drum spre casă, Jimin fiind deja acolo. Ajunsă acasă urc scările grăbită spre Jimin care era sus, dar pic zgomotul provocat fiind unul puternic. Jimin când vine la mine mă vede panicată, sângele curgând pe picioarele mele. Speram să mă fi julit și atât, să nu fie bebele.
Ddy: La spital, acum! *ma ia în brațe și fuge cu mine la mașină *______________________________________
Dc (doctorul) : Îmi pare rău.. Dar ați pierdut sarcina.
Acele cuvinte m au distrus complet. Aveam fața palidă. Ajunsă acasă nu am scos nici un sunet și am plecat sus în cameră, plângând.Poveste Jimin
Deci am fost șocat... A pierdut sarcina. Îmi vine să mor. Urma să am un copil cu ființa cea mai dragă mie.. Dar nu s a întâmplat până la urmă.
Voiam să intru în cameră, dar mi am auzit micuța cum plânge. Am mers repede la ea și am strâns-o tare în brațe.
Ea: E-E V-vina m-mea..
Eu : Nu mai spune asta te rog frumos. Vor mai fi șanse, doar te rog nu mai plânge micuța mea! Nu vreau să te văd plângând.
Ea: B-bine.
O iau pe sus și o duc în baie pt a se da cu puțină apă rece pe față. Eu merg și dau drumul jetului de apă caldă, pentru a umple cada.
Ea: C-ce faci???
Eu: Îmi e dor de momentele noastre așa că fac eu unul.
Ea: Chiar nu mă simt bine pt asta...
Eu: Nu facem nimic.. Decât o baie caldă împreună.
Povestea mea.
Vine spre mine și îmi sărută gâtul, lăsând câteva semne, eu gemand înfundat. Își duce mâinile spre bluza mea și o dă jos în timp ce mă sărută sălbatic. Mă trage mai aproape de el ceea ce mă face să îl mușc de buză, el gemand scurt. Îmi îndrept mâinile spre bluza lui și o dau jos. După ce am scăpat fiecare de haine am întrat în cadă, eu la el în poală, ținându-mă în brațe. Stăm așa ceva timp.
După baie.
Merg să îmi iau haine.
Ddy: Eu îți aleg Hainele!!!
Îmi alege acestea :Și niște teniși negri.
Am stat toată ziua untandune la filme.
Ddy: Hai să mergem la culcare!
Eu: Dar nu îmi e somn... *casc *
Am mai stat ceva timp, eu adormind... Simțind cum cineva mă duce în cameră, mă schimbă în pijamale, mă pune pe pat, mă învelește și mă ia în brațe.Scuze pt inactivitate!!!!