Am început sa zâmbesc deoarece îmi plăcea sa îl vad asa. Parca lipsit de apărare.
Bucuroasă, am mers în bucătărie și am făcut ceva de mâncare. Este ora 11:56... Imediat va ve-
Deja a întrat în casă fericit și cu nelipsita lui față perversă.
Jm: Iubire, am venit.
Nu apuc sa îl salut că mă apucă de talie și începe să mă sărute. Ma trântește de perete și își pune mâna pe fundul meu. Sincer.. Îmi e somn! Dar na.. Am fost proastă și l-am provocat.
Îi suna telu și pleacă nervos..
Eu ma pun în pat și adorm.
Poveste Daddy ( Jimin)
Mă sună Yoongi.. Ce mai vrea?!
Eu: Da.. Ce vrei P*la?!
Yg: Sa ieșim la o întâlnire dublă.
Eu: Aish.. Bn.. Unde.. Când?
Yg: La restaurantul,, Dé lévré ".. La ora 21.
Eu: OK
Am închis apelul și o vad pe Miun dormind. Mă pun lângă ea, o sărut pe obraz și ma culc cu ea în brațele mele.
Peste 2 ore *acum fiind ora 19:00 *
Eu: Baby.. Baby.. * încearcă să o trezească *
M: Da.. Ce e? *spune somnoroasă*
Eu: La 21:00 ne vedem cu Yoongi și Roxy.. Vor sa facem întâlnire dublă.
Poveste Miun
Sar ca arsa din pat și merg să fac baie. Întru la cadă și pe ușa întra Jimin.
Eu : Scopul și durata!
Jm: Ști tu scopul.. Și durata.. Pana termini.
Spune și se dezbracă apoi întră în cadă cu mn. După ce l-am convins ca vom întârzia dacă nu ne grăbim.. Am ieșit insfarsit.
Am mers la dulap chiar dacă Daddy îmi alege ținuta.. Vine în fața dulapului și scoate de acolo câteva haine și după caută niște accesorii. Iar apoi îmi da papucii.
Jm: Poftim.. Vei arăta perfect.. Haide repede!
Merg să mă îmbrac și ma analizez în oglindă.*papucii fiind niște adidași simpli, negri.
Și am pornit!
Poveste Yoongi
Eu: Haide să mergem la tn pt a te pregăti.
Mergem și până la urmă o conving să mă lase pe mn să îi aleg ținuta.S-a mai aranjat puțin.. DAR NU ȘI-A PUS DELOC MACHIAJ!!! Ma bucur!!
Am ajuns la local iar când Roxy o vede pe Miun zice :
Ry:.......HEY ~~~~
VOI MAI CORECTA CAPITOLELE.. CHIAR DACĂ ÎMI E LENE... ȘI VOI FACE ASTA ȘI VA CEALALTĂ CARTE..ÎNTREBARE IMPORTANTĂ :
VREȚI O CARTE DE ROLEPLAY??????
VA IUBESC!
PUP ~