5. Fejezet

1.2K 138 38
                                    

Jungkook vágyittas, ködös szemekkel figyelte Taehyung vörösesen hívogató párnácskáit - kezei még mindig a derekán és arcán pihentek, testét még inkább a másiknak nyomta. Taehyung a közelség miatt észrevette, hogy Jungkook orra hegyén és az alsó ajkánál egy-egy anyajegy van; ezzel pedig a fekete akaratlanul kiütötte Taehyung cukiságmérőjét.

A szőke fiú bátortalanul akasztotta a karjait Jungkook nyakába és hosszú ujjaival a tarkóját kezdte simogatni ezzel ösztönözve mind a kettejüket, hogy lépjenek már. Egyszerre mozdultak a másik felé és mikor ajkaik összeértek mind a ketten megborzongtak. Testükben mintha áram futott volna végig, ami libabőrként jelentkezett a karjaikon; sejtjeik felforrósodtak, arcuk rózsás színűre pirult, szívük eszeveszett tempóban pumpálta a vért - pedig szájra puszit adtak csak egymásnak.

Jungkook annyira húzta hátrább a fejét, hogy bele tudjon nézni Taehyung sötétbarna szemeibe. Órákig tudná nézni azokat a gyöngyöket, Taehyung azonban meglepte. A szőke fiú akaratosan, hevesen kezdte csókolni Jungkook vaskos puhaságait és kihasználta, hogy a másik eltátotta egymástól őket - nyelvét a fekete szájába dugta, elmélyítve így a csókot. Mindkét kezével a hollófekete tincsekbe kapaszkodott maga felé húzva a fiút, ki első pillantásával megbabonázta.

Jungkook lehunyta kikerekedett szemeit, mindkét kezét Taehyung kerekded fenekére simította közelebb vonva magához és ellentmondást nem tűrően fonta össze ízlelőszervét a másik fiúéval, aki nem vett visszább a hevességéből. Jungkook egy pillanatra sem engedte el a másik száját és mikor Taehyung tudat alatt nyomta ágyékát a fekete öléhez, Jungkook erősen belemarkolt a kezei alatt elterülő formás dombokba. Taehyung hangosan belenyögött a csókba, mire Jungkook beleharapott a nyelvébe.

Hevesen süllyedő és emelkedő mellkassal nézték a másik szemeit, hangos lihegésük töltötte be az albérlet előszobáját és a lépcsőház ezen szintjét - hiszen a bejárati ajtó még mindig nyitva volt. Szerencséjük volt, hogy egyetlen egy szomszéd sem járkált. Amikor Taehyung és Jimin beköltöztek az egyik középkorú lakó ferde szemmel figyelte a két fiút. A mai napig nem bír velük egy légtérben lenni. Isten tudja mit művelne, ha meglátná Taehyungot a nyitott bejárati ajtónak hála a falra felszorítva egy másik hímneművel csókolózni. De egyik fiú sincs tudatában annak, hogy bárki láthatja őket premier plánból.

-Taehyung eljönnél velem holnap egy randevúra? - Jungkook magabiztosan tette fel a kérdést miközben a derekánál szorosan átöleli a csóktól kipirult Taehyungot. A szőke a sötét fürtökbe túrva masszírozza a meggyötört tincseket ezzel kellemes bizsergést kiváltva Jungkookból.

-Örömmel. - mindkettőjük arcára széles mosoly szökött és Jungkook visszaakart térni a rózsás puhaságokhoz, hogy újra birtokba vegye őket; újra megízlelhesse Taehyungot.

-Taehyung? - Jimin az ajtótól pár lépésre megtorpant és hitetlenkedő szemekkel figyelte egy számára idegen ember hátát. Az ismeretlen megfordult és így Jimin megláthatta amint Taehyung holtsápadt arccal mered rá.

-Sz..szia Jimin! - Taehyung paradicsom pirosra pirult pofival vezette az ajtóra a tekintetét és ekkor tudatosult benne, hogy valójában Jungkookkal, a nemrégiben megismert fiúval a nyitott lakás előszobájában szemérmetlenül csókolózott, most is a nyakában vannak a karjai, Jungkooké a derekán. És mind a két fiú őt bámulja. Ahogy telt az idő és egyikük sem szólalt meg a szituáció egyre kínosabb lett, de Taehyungnak fogalma sem volt, hogy miként tudná megoldani a helyzetet. De Jimin megtette helyette.

-TaeTae majd gyere be a konyhába. Szerintem mind a kettőnknek van mesélni valója. -Jimin boldog és szórakozott arccal hagyta ott a két döbbent fiút és vonult az említett helyiségbe. Ugyan nem a jelenttől volt boldog, hanem attól, hogy barátja azután sem engedte el a fekete hajú srácot, hogy ő megjelent. Felismerte a férfit - ő volt, aki megmentette a legjobb barátját, aki szemmel megdugta, majd elrohant.

Örökké tartó ⇢ TaeKookWhere stories live. Discover now