Son olarak pelerinimide üstüme geçirdim,Artık hazırdım,Pasifica'yı sinir edecektim,Onlara gittiğimde,Gidion,elinde bir tepsi dolusu kurabiye ile beni karşıladı,"Ezik naber Paz nerde?"dedim,"Lütfen,Dipper bana Pasifica deme,onunla,onula*ağlıyordu*biz kavga ettik dedi,sonra yüzüme kapatı kapıyı...İyi ki Paz'ın nerde olduğunu tahmin ettim,Ormana gittim heryeri aradım ama yoktu sonra birisinin güldüğünü duydum,Pasifica?Bu Pasifica mıydı,sesi onun sesi ama gülüşü onun değildi...
Pasifica'nın ağzından;
Ormanda ağlayarak koşuyordum,Gidion'la kavga ettik,ama ben haklıydım,çok çocuksu davranıyordu,sonrası daha kötü birbirimize girdik...Birden her yer grileşti bu olamaz,bill yutkundum,birden karşımda yakışıklı,sarı saçlı,tek gözünde bant vardı,Bir elinde tuttuğu baston ile bana yaklaşmaya başladı,"owww,Çam ağacı,seni görmeyeli uzun zaman oldu,seni görmeyeli,daha güzelleşmişsin"dedi ve elini uzattı,yutkundum,elini tutmak istemiyordum,ama sanki zorla konturöl ediliyordum,elini tuttuğum an bulanık....
Bill Chipher'ın ağzından;
Esrarengiz Kasabanın altarnatif hali yani Reverse falls ben yokkken,ağlak kardeşim napıyor acaba,Aaa!!!Pasifica yıllar oldu...Elimi uzattım,yutkundu ve korktuğu belliydi,biraz kontrolden zarar gelmez...Elimi tuttuğu anda kıyafeti sapsarı daha güzel,biraz kabarıktı ve ona çok yakışmıştı,kişiliğide değişmişti,birden ağzını kapatarak gülmeye başladı,bende ona katıldım,sonra siyah eldivenli elleriyle,ağzımı kapattı,"Hişşttt,birisi bizi izliyor" dedi,Sonra telekinize güçleriyle bir sürü bıçağı havaya kaldırdı....
Dipper'ın ağzından;
Hayatımda ilk defa korkuyordum,Pasifica dan saklandım,beni görürse beni öldürür müydü?Sonra arkamdan ikiside yükseldi,Pasifica ''nın gözüne baktım,onu göremiyordum...
Pasifica'nın ağzından;
Hayır,masum bir insanı öldüremezdim,Sonuçta,ben hayatımı buna adamıştım,insanları korumak için,gerçi Dipper bir çöptü,onu temizlersem,Dünya bir kötüden daha arınmış olacaktı,Ne diyorum ben? "Bakın burda kim varmış"dedim,ağzımı elimle kapattım,Kendimi konturol edemiyordum,bıçakları dahada havaya kaldırdim,tam ona fırlatırken,durdum ve yere düştüm,üstüm normale dönüştü,bıçaklarsa tam benim üstümdeydi,Tam bana saplanıcakken,Bill bıçakları durdurdu,bense bu şokları atlatamadım,ve kendimi bıraktım...
Dipper'ın ağzından;Pasifica bayılmıştı,Onu kucakladım Will' e benzer bir yaratık ama sarısı,sırıttı,"Niye sırıtıyorsun,hoşuna mı gitti?"Dedim,hiçbirşey söylemedi ve Sarı bir,elmas kolye,uzattı,uyanınca bunu ona ver dedi...
Pasifica nın ağzından;
Uyandığımda,Dipper'ı gördüm,elimi tutuyordu hemen çektim"ne oldu bana,en son,ormandaydım,"dedim,Dipper biraz umutlu bir şekilde,"Hiç, Bir şey hatırlamıyormusun?"dedi,anlamadım,"ahh bak sen kendini yorma dinlen"dedi,"Bana ne oldu,bunu rapor etmem gerekebilir"dedim,Sonra odadan çıktı,"sonra anlatırım,bende bilmiyorum"dedi,kafama takmadım ve gözlerimi,uzun bi zaman açmamak için,kapattım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik bir Reverse falls hikayesi....
FanfictionBu bir Reverse falls hikayesidir...Ama biraz daha değişik bu benim hayalim.....Okuyun çok değişik bir Reverse falls hikayesi...