İçeriye girdiğimde Pasifica uyurdu,onu süzdüm,Bir şeytanla ne işi olabilir,hemde ondan en uzak durması gerekenlerden,o bir özel yetiştirilmiş bir öğrenci....
Sarı saçları,mavi gülüşü,Mimikleri ve tavırları,ben ona nasıl aşık oldum,ama birşeyi çok iyi biliyordum;O Bill denen iblis ölücekti...
Gidion'ın ağzından;
Mabel gine bana sarkıyordu,beni kucaklamış,havada iki yana sallanıyordum,(Diğer boyutta bunun hayalini kuruyosun),Mabel dan kurtula bildim,Pasifica nın odasına giriş yaptım,Dipper onun elini tutuyordu,çok kızdım,nasıl olsa Pasifica,Dipper'ı sevmiyordu.Dipper düşünceliydi kendimi tutamayıp,kelimeler bir bir dökülmeye başladı,ağzımdan "Sen ona ne yaptın,bize bulaşmayın Pines'lar yoksa sonu kötü olur"dedim,"Ne olur haaa!!!napıcaksın"tavırlı bir şekilde,Dipper'a çok kızmıştım,Ne yaptığımı bilmeden onları itmeye başladım,Bir anda bu sesle hemen arkama döndüm,"Bu bağrışlarda neydi,söyler misiniz,hem Gidi,ziyaretçilere böyle mi davranılır?" dedi Paz,Dipper'da bana sırıttı ve "Çok yazık"dedi...
Pasifica nın ağzından;
Uyandığımda,Gidion,Gleeful ikizlerini iterek çıkartmaya çalışıyordu,hadi ama Gidion,"Bu bağrışlarda neydi,söyler misiniz hem,Gidi,ziyaretçilere böyle mi davranılır?"dedim,en sıcak gülümsememi takınarak."Sen iyimisin,Paz"dedi Dipper,sesinde bir endişe vardı,bu çocuğu ilk defa böyle gördüm."Evet oldukça iyiyim,ancak bana hala ne olduğunu anlatmadın,nede olsa en doğal hakkım bu benim,Derin bir nefes aldı ve "Will,gel buraya "dedi,inanılmaz ve şaşırtıcı bir hızda yanında Bill chipher belirdi,Duvara yaklaşmaya başladım çok korkuyordum,"Bill,lütfen gi-gi-it,"dedim,"Hey,Hey sakin,kendini yorma bu Will,ama Bill kim ve seninle ne alakası var?"Yutkundum"Ehhh,Şey,Bill Chiper,Chiper ailesinin en güçlüsü,Bir gün ormanlık bir yerde yürüyordum,heryer genleşti ve sonra Bill çıktı,Sen kimsin dediğimde,Yakında beni daha iyi tanıyacaksın Pasifica,ama şimdilik adımı bilmen yeterli demişti,Adımı nerden bildiğini ve benden ne istediğini sordum,oda Seni dediği,arkamda bir ağaç hissettim hiçbiryere gidemezdim,beni sıkıştırdı,ve dudağıma yakıştı,bense ondan ayrılmaya çalışıyordum,işte böyle....
Dipper'ın ağzından;
O iblisin Pasifica'yı öptüğüne inanamıyordum,çok sinirliydim,sonra birden aklıma geldi ve sordum,"Seni ormanda gördüm,Sen onun elini tutunca,elbisen vede kişiliğinde değişti,ve sana zarar görmenede izin vermiyor"dedim,"Aslında, onunla karşılaştığımdan,başımdan kovmak için,onu tehtid ediyorum,bıçakla kendime zarar veririm diyerek onu korkutuyorum"dedim,artık uyumak istiyordum gerçekten beni çok yormuşlardı,"Artık,biraz daha dinlene bilirmiyim?"dedim,"Prensesimiz,yorulsun istemeyiz"dedi Dipper,"Çık dışarıya Dipper"dedim,bıkmış,yorulmuş, Bir halde....
Uyandığımda akşamdı,Dipper yanımda bir sandalye çekmiş,uyuyordu,tuvalette gitmek için ayağa kalktım,Dipper'ın elinde,sarı bir elmas vardı,çok merak ettim ve elime aldım,Nedense onu takma isteği geldi ve onu taktım,Birden parıldadı, ve Bill geldi,bu sefer emindim sarıydı," Mor lama,naber bende diğer boyuttaki Dipper'la uğraşıyordum,bakıyorumda iyileşmişsin"dedi,havada süzülerek,"Gitmeden önce bir öpücük"dedi,bana yaklaştı,yaklaştı,duvarla beni bir yaptı,yaa bi git,ve beni köprü,ondan uzaklaşmaya çalıştım ama benden daha güçlüydü,ondan nefret ediyordum,keşke silahlarımız onu etkisiz hale getirseydi,bir anda gitti,o sırada Dipper uyandı"Ne oldu Paz,niye ayattasın"dedi,sonra kolyeyi farketti, ve "Paz,nasıl yaparsın,onu niye taktın"dediğinde bir cevabım yoktu...
Taburcu olmuştum,ve Gleeful ikizlerine gelince,Bir daha görüşmemek üzere,Mabel'da arkadan"zaten çok meraklıydık,seni görmeye"dedi,aldırmadım.
4 gün sonra;
Off,hiç bir macera yok,Ve hava çok sıcaktı,televizyondaki reklamla hemen,kasabanın ortasındaki,halk havuzuna gittik,baktığımda çok ihlal vardı,ve bende her zaman can kurtaran olurdum,ve bu yazda oldum,ben seçildim,sonra biraz eğlenmek istedim,birkaç çocuk,kurallara uymuyordu bende onları bir saatlik ceza verdim,ve havuz hapishanesine attım,benim eğlencem buydu suçluları yakalamaktı,eğlencemi Dipper ve Mabel bozdu,Dipper yanıma gelip"bende bir kural ihlal ettim,benide tutuklamak zorundasın",ilgimi, çekmişti,"Hangi kuralı ihlal ettin?","Senin kalbini çaldım"dedi,"Hahh!!!Güldürme beni,sen mi,benim kalbimi çalan,kişi sen olamasın,eğitimim senin gibi kötü çocuklardan,uzak durmamamı gerektiriyor"dedim,"Aaa!!!Niye mayo giymedin,sana daha çok yakışırdı"dedi,bana yaklaştı,bende dayanamayıp,elini aldığım gibi sırtına getirdim,kafası eğdirip"işte şimdi bir kurallı çiğnedin,"dedim,"Biliyordum,kalbini çaldım"dedi,"Hayır,bi kıza sarkmak,mesela"dedim,Mabel'da"Pasifica sana kim sarksın,tek düşündüğün iş"dedi,Bende biraz düşündüm,diğer çocuklar gibi eğlenmeliydim,Gidi'nin yanına gittim çantamı alıp soyunma kabinine girdim,Mayonun üstüne uzun ince,Bir gömlek giydim ve rahatıma baktım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik bir Reverse falls hikayesi....
FanfictionBu bir Reverse falls hikayesidir...Ama biraz daha değişik bu benim hayalim.....Okuyun çok değişik bir Reverse falls hikayesi...