Kasabaya geliş

1.1K 50 12
                                    

Off niye ki...Ya....Lânet yaz... Otobüs ani bir fren yaptı bende hazırlıksızdım(evet kafamı koltukların arkasındaki plastik kaplamaya çarptım)...Teker patlamış olmalı ki şöför,aşağı indi,bir kaç kişide teker değişene kadar,hava almaya çıktı...Acaba niye anı bir fren yaptı aşağı indim ve bizim otobüsün önünde küçük pati,yada el ve ayak izleri vardı ve daha yeniydi çünkü çamur kurumamıştı...Telefonla ayak izlerini çektim,ama herkesin gözleri bendeydi...
Hadi ama ne bekliyordunuz,şüpheli bir durum ve garip neyse....Sonunda varmıştık,şöför ben iner inmez otobüsü sürmüştü,bende sadece arkadan çıkan tozları yutuyordum,lastiklerin basıncı yerdeki kumları havaya kaldırmıştı...Birbirlerine zincirle tuturduğum siyah bavullara baktım...Çoğunun içinde özel silah ve bir kaç büyük dosya vardı....Sonra bana doğru yaklaşan ve birazda tedirgin gibi görünen,kızıl saçlı,ekose tarzı gömlek giyen,yeşil gözlü bir kız bana yaklaştı,onu süzdüm..."Hey sen Pasifica nortwest misin?"dedi."Adımı nerden biliyorsun?...","Beni Bud gönderdi" dedi,bende sonra hatırladım,Beni karşılamaya wendy adlı bir kız gelecekti...Yürümeye başladık,bavulumun bir tanesini çekince diğer bavullarda zincir sayesinde birbirlerini takip ettiler...Otobüs durağına yakın bir alanda büyük bir sahne vardı oradan geçerken wendy biraz,yavaşladı,bende o sırada gösteriye baktım,nasıl oldu bilmiyorum ama bir anda wendy'le ayakta gösteriyi izliyorduk...Birden erkek söze başladı"bize iki gönüllü lazım,kim bu şerefi üstlenmek ister" dedi,herkez el kaldırıyor,kendilerini seçmeleri için can atıyorlardı,bende göz devirdim,bir baktım wendy'de el kaldırıyordu,Wendy boşuna kaldırıyordu,o kadar kalabalıkta biz en arkalardaydık,bizi seçmezlerdi diye düşünürken,bizi seçtiler ben gitmek istemedim ama ama terliyordum,ayaklarım kendiliğinden gidiyordu,sihre ve beden konturolüne inanırdım,sahneye geldiğimizde belimdeki bana özel silahı çektim,oğlana doğru oda iki elini kaldırıp,ukala bir şekilde "tamam güzellik" dedi herkez,şaşırmıştı,neden silah çektiğimi onlar bilmiyordu,ama belliki sahnedeki,kız ve erkek biliyorlardı...Çoğu erkek,hata herkez benden korkardı,ama bu korkmayı bırak gülüyor ve keyif alıyordu...Sonra,Wendy'in kolunu çekip kalabalığa doğru yürüdüm,bize yol veriyorlardı,konturolün tekrar bende olması güzeldi,bavullarımı aldım ve Wendy'in elini tutup ordan uzaklaştık,Yol boyunca hiç birşey konuşmadık,sessizliği ben bozdum mimiklerle ve küçük jestlerle konuşmaya başladım"ahh,tamam üzgünüm,sana garib gelebilir ama sanki ayaklarım kendiliğinden,istem dışı hareket ediyordu,bende biraz emmm...Nasıl desem asi biriyim..."dedim,Oda şaşkınlığı bir anda gitti,"Hayır sana teşekkür etmem gerekir bende öyle hisettim ve açıkçası bütün kasaba onlardan uzak duruyor,ve bende onlardan korkuyorum,el kaldırmak istemedim ama elim kalktı,Owww işte burası...."dedi ve önündeki yıkık dökük evi gösterdi..."Owww,Şaka-yapıyorsun- hıh şaka değil mi"kafasını biraz yukarı kaldırdi*hayır anlamında*...Neyse katlana bilirdim,Hemen içeriye girdim ve gözüm Bud amcayı arıyordu...
Gidionun ağzından;
Içeriye Wendy ve Sarı saçlı,mavi gözlü,gri bir tişört ve üstüne normal ceketlerden biraz daha uzun,siyah bir ceket,siyah kalın tayt ve biraz uzun siyah bir yazlık bot vardı...Bu o olmalıydı,açıkçası içeriye pat diye girince korktum,Sonra birden gözü bana takıldı ve "Gidion?"dedi,hadi ama Gidion o senin kuzenin seni yemez ya...
"Evet Pasifica,Yer çekimi Şelalesine hoşgeldin...."dedim...
Pasifica nın ağzından;
Gideon ne çok büyümüştü,Ama çok fazla değiştiğini söyleyemem ve hala modaya uymamış gibi,yaz günün de kazak mı?ahh..Allah'ım,Oda beni süzüyordu,Sonra biraz konuşmaya başladık,aniden aklıma nerde kalıcağım gelmişti..."Peki bu süre zarfı boyunca,nerde kalıcam..."dedim,Gidion"benimle gel"dedi,bileğinden tuttu ve beni üst kata çıkardı,"Burası,evet güzel değil ama olsun"dedi,"Neden iki yattak var..."
"Fazla oda ve yatak olmadığı için aynı odayı paylaşıcaz"dedi,yüzümü ekşittim ama sonra "tamam öyleyse başlıyalım" dedim ve aşağıdan bavullarımı getirdim ve herşeyi alfabetik sıraya dizdim,işte şimdi oldu,onun tarafına baktığımda,düzensiz,heryer şaçma,posterlerle asılı ve sim dolu,ikimizde zıttık,disiplinsizdi...
Bud amca sonunda gelmişti...O bana sarıldı ilk önce karşılık vermedim ama sonra bende ona sarıldım,ihtiyacım vardı...
Gidion ile birlikte,televizyon izliyorduk,ikimizde koltukta oturuyorduk,ona göz gezdirdim,çok tatlıydı,ama düzgün oturmuyordu ben böyle otursam babam,binlerce benim gibi yetiştirilen öğrenciler gibi,altın çanı çalardı....Bulunduğumuz odanın ışığı açık değildi,televizyonun ışığı ile aydınlanıyordu,Oda...
Bud Amcanın ağzından;
İçeriye girdim ceketimi,askılıga asttım,Sonra bir haber çıktı haberde şundan bahsediyordu"Bizim sevgili Gleeful ikizlerinden Dipper,Kasaba ya turist olarak gelen,bir kız tarafından, silahla tehdit edildi kimse bunun nedenini bilmiyor..."Bu kız Pasifica'ydı sonra söze başladım"Bakıyorumda biri gelir gelmez,birisine silah çekmiş" dedim...Oda yüzünü övür tarafa biraz çevirdi,Sonra Gidionla,"İste bu gerçek bir Nortwest olduğunun kanıtıdır" dedik ve sarıldık...
Pasifica nın ağzından;
Mutfağa su almaya gittim,Ama rahatsızdım neden acaba,neyseee...
Ertesi gün;
Uyandığımda Gidion yoktu,ama birisi beni izliyormuş gibi hisettim,bunun eğitimini almıştım,Sonra içeriye Gidion hızlıca girdi,belki hissettiğim o dur,diyerek aldırmadım..." Hadi Paz,kalvaltı et seni gezdiricem,Birlikte çok eğlenicez "dedi,elini yumruk yaptı ve bana uzattı,tek kaşımı havaya kaldırdım,elini inceledim,ne yapıyordu bu çocuk,"daha çok beklicek miyim?"imalı imalı konuştu bende "neyi daha çok beklicek misin?"dedim,"ahh adamım bilmiyormusun,buna tokalaşmak denir,uzaylı olduğunu filan düşünmeye başlıyacağım,benim gibi yap..."dedi,Onunki gibi yaptım ve tokalaştık...Aşağı indiğimde Bud amcam söze direkman girdi"Günaydın çocuklar,eee...Gidion gezicek misiniz" dedi,Heycanlı bir şekilde "Evet,burası çok güzel Pasifica bayılacaksın"dedi,bende ona aldırmadan krepimi eşit,düzgün kareler halinde kesmeye başladım....
"Bud amca bizi böylece mi yoluğcaksin,tehlikeli değil mi?""merak etme Gidion,heryeri biliyor ve herkesi tanıyor,bu kadar,tedirgin olma,unutuğysan baban buraya sen ışlerden uzaklaş,rahatla,eğlen diye gönderdi zaten onlarda yakında gelirler buraya"dedi,Bud amca,Bizi arabayla kasabanın biraz daha ormanlık ama insanların geçtiği yere bıraktı,bende önümdeki,kitaba odaklandım,kitap tam benlikti,yeni silahların tasarımları, özel ajan veya polislikle ilgili ip uçları filan vardı,Gidion'da telelefonla ilgileniyordu,Ben kitaba o kadar dalmıştım ki,Gidion'un durduğunu ve Pasifica diyerek beni uyardığını duymamıştım ve birisine çarptım,yere düştüm,olamaz,bu bir özel yetiştirilmiş bir öğrenciye yakışmadı,nasıl farketmadim,bu kasaba beni yumuşatıyordu,kitapta düştü kendime geldim ve ayağa kalkmadan kitabımı almaya çalıştım,tam alırken bir topuklu ayakkabı giymiş birisi kitabın üstüne bastı ve genel olarak parmak uçlarıma,basmıştı ve kanıyordu,iyimserliğimi takındım ve o kişiye baktım Gösterideki,erkeğin Kız arkadaşıydı(yada değildi),"yanlışlıkla bastın,galiba "dedim biraz somurtarak,Oda tiksintiyle bana baktı,"Hayır,bilerek bastım"dedi,yanındaki erkeği yeni farkettim ona silah tuttuğum çocuktu,Bir dizini yere çöktü ve yere eğildi,kitabı aldı ve söze başladı bunu söylerken bir taraftanda ayağa kalkıyordu,"Ahh,kardeşim,yeni gelen kişilere böyle davranılır mı?"dedi,ukala bir şekilde,elini bana uzattı bende mecburen tuttum,kalkamıyordum,Beni kendine çok çekmişti,bedenlerimiz birbirine değiyordu,çok yakın,çok yakın diye içimden geçirdim,sonra ayrılmaya çalıştım,kitabım onun elindeydi,ondan bir karış küçüktüm,elindeki kitabı biraz daha uzağa çekti,bende onu almaya çalışıyordum,Ona çok yaklaşmıştım oyun mu oynamak istiyordu,ayağınla kitabın köşesine vurdum,ve kitap havadaydı onu yakaladım,Kız olan söze başladı"Aaa...Bak kasabaya bir amigo kız gelmiş"dedi,Erkekte"amigo kızlara bayılırım"dedi,imalı ve ukala bir şekilde,"Ben amigo filan değilim...."Gerisini söyleyemedim çünkü Gidion sözümü kesti,bu büyük bir kabalıktı,"O Dünya sıralamasında birinci,özel eğitilen öğrencilerden,ve babası ve anneside özel ajan,araştırmacılar" dedi,Benim hakkımda bu kadar şeyi nerden biliyordu?....
Gidion'un ağzından;
Pasifica 'yı pek fazla tanımıyordum,bende internetten onu araştırmıştım,görünüşe bakılırsa,Babası,rahatlamasını,ve başını belaya bulaştırmamasını tembihliyormuş ama o şürekli suçluları yakalıyormuş,Bir ayda 23 büyük suçluyu yakalamış,şaşırmıştım...
Dipper'ın ağzından;
,bu kız,çok güzeldi ama tehlikelide,bizim planımızı öğrenirse bizi durdurmaya çalışır ve bizde onu ortadan yok etemek zorunda kalirdık,aynen binlerce kişi gibi,yazık olucaktı....Ama çok güzeldi,onun bir özel yetiştirilmiş öğrenci olması umrumda değildi,Ondan gizlice ve çaktırmadanda yapabilirdik."Sizi gezdirmemizi yada en azından birşeyler ikram etmemizi istermisiniz?"dedim Pasifica'ya yaklaşarak,"hayır tamam Gid ben eve gidiyorum"dedi,elinde tutum ve çektim "en azından birşeyler içelim" dedim,gözlerini devirdi,Gidion,"ahh adamım çok acıktım hadi paz,kabalık etme"dedi,bende"Gidion'u dinlesen iyi olacak"dedim,alaycı bir tavırla"dinlemesem ne olacakmış,ne yaparsın haaa!!!"dedi,benden uzaklaşarak,tekrar çektim kendime ve"seni öperim,hangisi"dedim,Gidion'a baktı gitmeyi istiyordu,"tamam"dedi,elini beline koydum,ama o silah çekti"Gerçekten,tabanca çekmen gerkir mı?"dedim alaylı bir şekilde"benim olayım bu,ve bana bulaşma"dedi,Mabel"bizim bebek silah çekmeyi biliyormuş bakın "dedi...
Çalışkan Suzen 'ın meknına gittik pasifica ise lokantayı süzüyordu,sonra aniden önüne döndü,ayağını masadan çıkararak,yanına doğru uzattı*çelme takıcak işte*anlam veremedim,Bir adam koşuyordu ve tam bizim masayı geçiyordu ki,Yere düştü Pasifica ''nın ayağına takılmıştı,Adam yere düştü Pasifica ayağa kalktı bir ayağını adamın üstüne koydu,silahını çıkardı,Adam düşerken cebinden,cüzdan çıktımıştı,pasifica cüzdanı eline aldı ve "Bu senin mi"dedi,adamdan ses gelmeyince,cüzdanı açtı bi kimlik buldu,bağırmaya başladı"Abigail Chaplin kim ?" dedi,Bir kız ayağa kalkıp"benim"dedi,teşşekür etti,Pasifica'da kemerine bağlı kelepçeleri çıkardı ve suçluyu yakaladı,iki polis geldi biri ince,beyaz tenli,diğeri de,tombul,kısa,koyu tenliydi"gerisini biz halediriz"dediler...
"Kimliklerinize bakabilirmiyim o zaman"dedi,Baktı ve sonra onay verdi,suçluyu onlara teslim etti....Pasifica ''nın yüzünde zafer gülücüğü vardı.Çalıskan Suzen geldi ve bu krepler benden dedi,hayran kalmıştım,bu farklıydı....Bu arada Mabel,Gidion 'a sarkıyordu....
Pasifica nın ağzından;
Dipper,kolunu masaya dayamış,beni izliyordu,"neye bakıyorsun,öyle"dedim,biraz sinirli,"Bu güzellikten yararlan mıyıyım"dedi....
Gidion'da baktım,Mabel ona sarkıyordu,çok sinirlendim çünkü Gidion'ı kardeşim gibi görüyordum,ve oda rahatsız oluyordu...Aniden Mabel Gidion'ın dudağana yapıştı,Dipper'da "belki bizde"....."aklından bile geçirme,bu bardağı taşıran son damlaydı"dedim,ayağa kalkıp,Gidion'un bileğinden tutum ve hızla çekiştirerek gitmeye başladım,Mabel'sa kollarını masaya yaslamış,"Görüşürüz Gidiii"dedi,Dipper'da durur mu?"Sonra,"hep seni düşünerek bekliyeceğim"dedi....
Gidion'ın ağzından;
Rahatlamıştım,Pasifica'ya teşşekür etmeliydim,ilk geçen yazımı hatırlamıştım,o yazda bana sarkıyordu ama beni koruyacak birisi yoktu Paz gibi,Mabel'a karışık duygular besliyordum...
_________________________________________Üzgünüm bu bölüm pek olmadı ama diğer bölüm daha güzel olacak...
Tam 1622 kelime,evet ilk bölüm çok uzun oldu....Neyse....

Değişik bir Reverse falls  hikayesi....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin