První den ❤️

152 4 9
                                    

Tak krásně se mi spalo, ale pak zazvonil ten debilní budík a já se tak lekla že jsem spadla na zem ( xd). Ano .. dneska odlétáme do Norska, můj celoživotní sen se stává realitou ❤️😭 . Přemýšlela jsem jestli tam M&M potkám nebo ne. Bylo by super kdyby jo .

Z toho přemýšlení mě vyrušil můj starší brácha. Jmenuje se Honza a máme spolu skvělej sourozeneckej vztah ❤️. Vtrhl ke mně do pokoje a zařval: " ségraaaa .. vstaveej " a začal se strašně smát 😂. Já jenom pokrčila rameny a vylezla jsem z postele . Šla jsem se do koupelny upravit a dát si trochu make-upu abych vypadala jako člověk 😂. Hned jak jsem vyšla z koupelny stál tam brácha, tak jsem ho obejmula a šla se nasnídat ❤️. Dala jsem si banán a Ananas ( skvělá snídaně ne ?! 😂😂😂)
Hned jak jsem dosnídala, šla jsem si pro kufry a vyšla s nimi za rodinou k autu. Zase se čekalo na mě .. skvělý 😂.
Nasedla jsem do auta vedle bráchy, opřela jsem si hlavu o jeho rameno a usla 😂.( No jo .. mame dobrej vztah s bráškou ).

Brácha
Když jsme dojeli nechtěl jsem ségru budit, tak jsem ji vzal do náruče a nesl jí celou dobu až do letadla 😂. Byla celkem roztomilá 😂.( Ježíš co to píšu o bráchovi 😂)

Verča
Když jsem se probudila, seděla jsem už v letadle. Vedle mě zase seděl brácha .. tak jsem se ho zeptala: " brácha ? Jak jsem se dostala do toho letadla ? 😂" A brácha mi odpověděl: " odnesl jsem tě sem " a já na něj čuměla jak na zjevení 😂 a pak jsem řekla: " twl brácha já jsem těžká .. to jsi nemusel , ale děkuju 😂❤️" usmála jsem se na něj a zase usla ( ráda spím xd)
Když jsme přistáli tak mě brácha vzbudil a já jsem jenom rozespale vstala a šla ven z letadla. Bylo tu celkem teplo ale i tak jsem si vzala M&M Mikinu 😂. Přijeli jsme na hotel a já šla zase spát .

Ahooj 😂❤️ tohle je moje nová FF .. M&M prostě nejvíc miluju a prostě jsou to lásky ❤️😂.. tady zatím nebylo nic zajímavého ale nebojte .. to přijde 😂 napište mi názor do komentářů 😂❤️❤️
Miluju vás 😅
🍍Pineapple🍍

Kdo je lepší? 😭❤️( Marcus and Martinus FF) Kde žijí příběhy. Začni objevovat