Prezentare

150 9 3
                                    

Adela, o fata de 16 ani ! Care viseaza sa fie designer vestimentar. Uneori, mai face cateva schite, dar nu are curajul sa le puna in aplicare.Mama ei, Eva, tatal ei Cristi Munteanu si sora ei Maia o incurajeaza ! Dar degeaba !Adelei ii mai place sa cante uneori ! Ea este o fata care nu prea se ataseaza de oamenii ! Din cauza ca a avut muulta incredere intr-un baiat ! Iar el a tradat.o ! Cam atat !

Casian este un baiat bogat care viseaza sa ajunga model.El este singur la parintii. Parintii lui sunt divortati, iar el sta cu mama lui ! El locuieste in Constanta.Este un baiat mai romantic ! Are deja o iubita, pe care o cheama Stefania.Ea este o fata fooarte geloasa !

Cezara este verisoara Adelei ! Ele doua sunt foarte apropiate ! Amandoua viseaza sa ajunga designer vestimentar.Cezara este o fata simpla ! Ea deja viseaza la viitorul ei !Are parul blond, ochii caprui si 1.54 ! Este bazata pe incredere ! A avut un iubit,pe care il cheama Valentin ! S.au despartit pentru ca a inselat.o cu "t***a" scolii  !

...
Acum sa va prezint mai pe scurt povestea parintilor Adelei.

Eva  o fata de numai 16 ani a fost nevoita sa se mute cu sora ei Jessica si bff.ul ei Sabrina.S.au acomodat si dintr.o cina s.a format o relatie ! Anii au trecut si Eva a pierdut doua sarcini ! S.au intamplat muulte in ultimul timp !Dar totusi ei au continuat sa se iubeasca !

Maia este sora Adelei de 10 ani !Ea este o fata frumoasa, bazata pe incredere si isi iubeste familia !Are parul blond, ochii verzi si are 1.56 ! Maia cu Adela se inteleg de minune ! Sunt foaarte apropiate !

Anastasia este cea mai buna prietena a Cezarei ! Ele doua sunt prietene din gradinita ! Ea are parul saten, ochii caprui si 1.54 !

Pai cam astea au fost personajele ! Pe viitor vor aparea si personaje secundare ! Sper sa va placa si sa vreti sa o cititi in continuare ! Multumesc !

Puuup

II-Dragoste la prima vedere !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum