Adela POV
Doamnee, asta a intrecut masura !
Eu:Cezara, ti-am spus si iti repet pentru ultima oara ! Nu vreau sa fiu cu el ! Este clar ?
Cezara:De ce ? Ce ai cu el ? Este dragut, frumos ! Este sufletul tau pereche !In primul rand, in al doilea rand, nu l-ai cunoscut , deci nu poti spune ca este arogant !
Eu:Nu vezi ca ne certam din cauza lui ? spun si plec in camera.
Ma pun in pat si ii dau mesaj pe instagram.
Eu:Buna !
El:Buna ! Wow, mi-ai dat mesaj ?!
Eu:Fii atent, din cauza ta m-am certat cu Cezara si pentru chestia asta nu te voi ierta niciodata !
El:Din cauza mea ?
Eu:Daa dobitocule !
El:Ai grija cum vorbesti !
Eu:Ca daca nu ce ? Ma spui lu' mami ? Spunei ! Oricum nu ma intereseaza oferta ei !
El:Treaba ta !
Doamne ce ma enerveaza !
Casian POV
Cum am putut sa ii vorbesc asa ? Ma doare sufletul ! Doamne ce prost sunt !!! Sunt un mare prost !!Este numai vina mea ! Doamne !!
Suna telefonul.
C.T.
Eu:Alo ?
X:Fii atent, ca daca pana maine la ora 3 jumate nu imi aduci 70.000 euro, Adela, nu o sa mai traiasca ! Nu uita pana maine la 3 !! La lacul Herastrau.
Eu:Cine esti ma tu ?
C.T.I.
Cine pana mea este asta si ce vrea de la mine ? Dar, totusi, daca ii face ceva Adelei ? Doamnee ! Trebuie sa fac rost de 70.000 euro ! Stai, o sa imi dea mama !
C.T.
Eu:Alo ! Mama, ce faci ? Esti bine ?
Mama:Da Casian ! Tu ce faci ?
Eu:Bine ! Ma gandeam daca poti sa imi trimit 70.000 de euro ! te rog ! Este pentru un caz urgent !
Mama:casian, iti dai seama ce ai spus ? Ce sa faci tu cu atatia bani ?
Eu:Mama, nu iti pot spune ! Imi trimiti te rog !!
Mama:Vezi la mine in camera, in seif, sunt 100.000 de euro ! I-a de acolo 70.000 vezi ca, codul este 13457 ! Ai grija si nu ii irosi pe prosti !
Oh, mama ! Daca ai stii tu pentru ce iti cer atatia bani !!
Eu:Multumesc din suflet ! Te iubesc ! Ai grija de tine !
Mama:Si eu te iubesc ! Si ai si tu grija de tine !
C.T.I.
Ok, am bani !
Ziua urmatoare ...
M-am trezit si ma duc sa ma spal pe fata si pe dinti.Dupa ce m-am spalat ma duc in bucatarie sa imi iau micul dejun.Am mancat asta:
Dupa ce mananc ma duc sa ma imbrac. M-am imbracat asa:
Se face ora 2:300 si ies din casa. Chem uber-ul si in 4 minute ajunge.Ajung in Herastrau.Stau pe o banca si astept. Un tip se asaza langa mine si nu reusesc sa ii vad fata.Imi cere banii.Ii dau baii si pleaca.Incerc sa ma duc dupa el.Ma tin dupa el si am ajuns intr-un loc pustiu, parasit. Acolo este o fata, iar acel baiat se duce la ea.Langa ea mai era inca 4 baieti ! Cine o fi ?
X:Ai adus bani ?
Z:Da Maya !
Maya:E bine ! I-a sa vedem !
Maya deschide geanta.
Maya:Ohoo ! E bine mai ! Bravo !
Se uita la mine ! Oh nu ! Incerc sa fug dar in fata ea sunt 2 baieti foarte musculosi ! Am belit-o ! Inghit sec !
Maya:Cine esti ? Baieti aduceti-l !
Ma tarasc acei doi baieti pana la Maya.Este destul de frumoasa !
Maya:Cine esti ?
X:El este baiatul care mi-a dat banii.
HEEI. Inca o data imi ceeeer miiii de scuzee si stiu ca am gresiit enoormde muult fata de voi si ma doare sufletul.Va promit ca voi venit in forta cu capitole muult mai lungi si mai amuzante, dramatice, etc. Multumesc ca inca sunteti aici !! Va iubeesc enoorm.
#Capitol_needitat
#704_cuvinte
CITEȘTI
II-Dragoste la prima vedere !
RomanceDin cate stiti, sau nu ! Acesta este volumul 2 al cartii "Dragoste Infinita". Ea este Adela ! O fata foarte frumosa ! Poate, candva, va cunoaste si ea ea un baiat care o va face sa se simta ca o printesa ! Atat !