Capitolul anterior
Intr-un fel sunt si fericita si nervoasa pe Cezara ! Stai ce ? Am spus cumva ca sunt fericita ? Omg !
Casian se apropie de mine si se uita in ochii si ma saruta.Eu ii raspund la sarut fara sa vreau.Nu dureaza mult si ma retrag din sarut.Ma ridic in picioare si ma duc in baie.Cezara vine dupa mine.
Cezara:Adela ! Adela, deschide usa !
Eu:Nu vreau ! Lasa-ma in pace !
Cezara:Adela ! Nu mai fi incapatanata ! Deschide sa vorbim !
Pana la urma deschid usa.Cezara intra in baie.
Cezara:Scuze !
Eu:Stii foarte bine ca asa mi-am inceput si fosta relatie ! Si nu am fost bine ! Stiai ca un timp nu voi mai vrea relatie ! STIAI FOARTE BINE CAT DE MULT AM SUFERIT ! Si pana la urma, fix tu, imi recreezi trecutul ! Sti foarte bine cum era trecutul meu ! STIAI TOATE ASTEA ! Dar pe tine ! Pe tine nici macar nu te-a interesat !
Cezara:Nu vorbi asa ! M-a interesat ! De asta m-am gandit sa iti gasesc pe cineva care sa te faca sa zambesti ! Nu m-am gandit niciodata sa iti fac rau sau sa iti trezesc amintirile din trecut ! Stiu cat de mult ai suferit si nu vreau sa suferi iar !
Eu:Serios ? Cand tu stiai ca eu nu mai vreau o relatie pentru un timp ! Cezara, ma faci sa cred ca esti ca restul ! Ti-am spus de la inceput ! Nu vreau sa fiu cu el ! Si ai tot incercat ! Si ti-am spus de ce de la inceput ! Am doar o rugaminte ! Sa ma lasi in pace un timp !Si tu, si Casian si toata lumea !
Cezara:Gandeste-te bine inainte sa iei o decizie !
Eu:Cezara, LASA-MA IN PACE ! spun cu lacrimi in ochi.
Cezara:Nu puteam sa cred nici daca imi spunea Dumnezeu, ca o sa existe un moment ca asta !
Eu:Multumeste-i lui Casian! Pleaca, si lasa-ma singura !
Cezara pleaca si lacrimile isi fac aparitia pe fata mea.Ma las usor jos pe usa.
Cezara POV
Sunt o proasta.Nu pot sa cred ! Ma duc inapoi, si ma arunc in pat si incep sa plang a dracului de tare.Anastasia vine la mine.
Anastasia:Cezara ? Cezara ! Ce s-a intamplat ? A patit ceva Adela ? Spune-mi !
Cezara:E.numai.vina.mea ! spun cu pauze intre cuvinte.
Anastasia:Gina, adu un pahar cu apa !
Gina:Ok !
Anastasia:Cezara ! Cezara, ridica-te !
Pana la urma ma ridic.
Anastasia:Ok ! Povesteste-mi ce s-a intamplat !
Casian:A patit ceva Adela ! Ce ai patit ?
Eu le povestesc totul.
Anastasia:Nu pot sa cred ! Cum poate sa gandeasca asta despre tine ? I-ai fost alaturi mereu ! Ai ajutat-o la greu ! Si ea ce face ? Spune toate lucrurile astea despre tine ? Trebuie sa ma duc la ea !
Eu:Nu ! spun si o prind de mana.Te rog ! Este vina mea ! Are dreptate ! Nu m-am gandit ca o sa ii recreez trecutul ! Am uitat, ca asa a inceput si relatia ei cu Dragos ! Iti multumesc, ca imi dai mie dreptate, dar este vina mea ! Nu este vina ei, nu este vina lui Casian, este vina mea ! Numai a mea! spun plangand.
Anastasia ma ia in brate.
Anastasia:Off ! Gata, nu mai plange ! O sa te ierte ! O sa vezi !
Eu:Sper !
CITEȘTI
II-Dragoste la prima vedere !
RomanceDin cate stiti, sau nu ! Acesta este volumul 2 al cartii "Dragoste Infinita". Ea este Adela ! O fata foarte frumosa ! Poate, candva, va cunoaste si ea ea un baiat care o va face sa se simta ca o printesa ! Atat !