Capitol 3/Cine esti tu ?

74 6 0
                                    

La media esteeee.....Cezaraa !

Ajung acasa ! Ma duc in camera mea sa ma schimb ! Ma duc imi fac un dus si ma duc pana la mama in camera.Acolo vad 3 bagaje si 4 genti ! Acum pleaca ?
Eu:Mamaa ?
Mama:Daa !
Eu:Unde esti ?
Mama:In baie !
Ma duc in baie si o vad arajandu-se.
Eu:Acum plecati ?
Mama:Da ! Vezi ca o sa vina si Cezara sa stea aici ! Si o sa vina sa va mai viziteze si Sabrina cu Emma !
Eu:Ok !Dar de ce plecati toti patru ?
Mama:Pentru ca avem toti patru o treaba ! A da, v-am lasat cardul meu de credit ! Aveti 10 milioane pe el ! Daca ii cheltuiti pe toti tu o sa primesti decat 1 milion pe zi,iar Maia decat 50 de lei !
Eu:Okk !
Tata:Sa fiti cuminti !
Eu:Tata parca plecati in delegatie ! sa fim cuminti !
Mama:Adela, fara petreceri ! Stii ce s-a intamplat data trecuta !
Eu:Ok !
Se aude soneria.
Eu:Ma duc eu !
Cobor jos si ma duc la usa.Deschid si sunt matusa Jessi, unchiul Vlad si Cezara.
Eu:Intrati !
Jessi:Eva ! Sunteti gata ?
Mama:Da !spune si coboara jos cu tata si cu toate valizele.Suntem gata !Maia !
Maia:Da mamaa !
Mama:Vino jos !
Maia coboara jos.Ne luam la revedere si pleaca ! Maia se duce in camera ei.
P.S.Au renovat casa ! Poze jos de tot !
Astazi trebuie sa vina Bianca ! Acel designer vestimentar care m-a sunat.Mi-am luat un tricou alb de la adidas pana la buric si o pereche de blugi scurti cu floricele.Sunt decat cu Cezara acasa pentru ca pe Maia am trimis-o la Julia, cea mai buna prietena a ei !Se aude soneria.Tremur de sus pana jos.Ma duc sa deschid.
Eu:Buna ziua !
Bianca:Te rog ! Buna !
Eu:Intra !
Bianca:Wow !Ce casa mare !
Eu:Multumesc !
Bianca:Imi poti arata te rog schitele ?
Eu:Da !
Ii arat schitele.
Bianca:Adela ! Astea sunt schitele tale ?
Eu:Da ! De ce ?
Bianca:Si nu le pui in aplicare ?
Eu:Eu,nu sunt...
Bianca:Ba esti preagatita ! Ai la dispozitie o saptamana sa faci o rochie, din toate schitele tale ! Cand le termini, o sa vin cu un designr vestimentar foarte cunoscut !
Eu:Dar...Ok !
Bianca:Ma bucur ca esti de acord !Eu voi pleca ! La revedere !
Eu&Cezara:La revedere !
Bianca pleaca !
Eu:OFF ! Ma duc sa imi fac un dus.
Mi-am facut dus si s-a facut ora 7 ! Maia deja era acasa ! Bin ca ne-a lasat mama mancare in frigider.Am mancat si Maia s-a dus sa se culce,iar eu cu Cezara am mai stat pana la 12.Ne-am gandit sa ne culcam.

A doua zi

Ma trezesc si vad ca Cezara nu mai este in camera.Piate este jos.Ma foare foarte rau capul.Cobor scraile si la masa este un baiat ! Ee  nu are nimic ! Stai ce ? Un baiat  ?!!
Eu:Cine esti ?
Casian:Eu sunt baiatul Biancăi ! Casian !
Eu:Si ce cauti in casa mea ?
Cezara:Eu l-am chemat !
Eu:De ce ?
Cezara:Pentru ca...
Casian:Mi-a spus mama sa iti aduc schitele astea !
Imi niste schite de rochii de mirese.
Eu:Ok ! Multumesc ! Acum poti pleca !
Casian:Desigur !

Casian POV

Adela este foarte frumoasa !Adica, are acel caracter care te face sa zbori ! Cand m-am uitat in ochii ei,m-am pierdut ! Cred ca m-am indragostit !

Adela POV

Cezara:De ce l-ai dat afara din casa ?
Eu:Pentru ca nu il cunosc si ma enerveaza, este fitos !
Ma duc imi fac un 3-1 si ma pun la masa.Imi pun lapte cu cereala si stau pe telefon.Intru pe instagram si vad o poza asta:

Si cel care a postat-o este Casian ! Eu:Cezaraaaa ! Cezara:Daaa !Eu:Ce a fost in capul tau ?Cezara:Nu te inteleg !Eu:De ce ia-i dat follow lui Casian ?Cezara:Adelaa ! Nu fii incapatanata !Baiatul este suuper dragut !Eu:Bine ! Dar nu o sa fiu cu el...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si cel care a postat-o este Casian !
Eu:Cezaraaaa !
Cezara:Daaa !
Eu:Ce a fost in capul tau ?
Cezara:Nu te inteleg !
Eu:De ce ia-i dat follow lui Casian ?
Cezara:Adelaa ! Nu fii incapatanata !Baiatul este suuper dragut !
Eu:Bine ! Dar nu o sa fiu cu el niciodata !
Cezara:Binee  !
P.S.Bianca arata asa:

Heei ! Ce faceti ! Multumesc pentru toti ochisorii care s-au strans pana acum ! Daca ti-a placut capitolul, un vot si follow !Follow:Wattpad:Mihaela_Irina5Facebook:Mihaela IrinaInstagram:mihaela_irina5

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Heei ! Ce faceti ! Multumesc pentru toti ochisorii care s-au strans pana acum ! Daca ti-a placut capitolul, un vot si follow !
Follow:
Wattpad:Mihaela_Irina5
Facebook:Mihaela Irina
Instagram:mihaela_irina5

Kisses !

II-Dragoste la prima vedere !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum