"M-a zapacit !!"

65 5 0
                                    

Cezara POV

Nu o inteleg ce are cu Casian ? Este super dragut ! Si Casian dupa cum se uita la ea, clar o place  !

Eu:Adela ! De ce te comporti asa cu el ? Este destul de dragut pentru tine ! Este frumos ! Si va potriviti ! Tu devii designer vestimentar si el model ! 

Adela:Cezara! Este foarte arogant !

Eu:"Cunoaste o persoana inainte sa o barfesti !"spun dand ochii peste cap.

P.S.Cringe moment: WTF ! Deja cred ca v-ati dat seama ca "Cunoaste o persoana inainte sa o barfesti !" este din piesa Goganilor care se numeste Dislike ! Adica ! Au si eu dreptatea lor ! Si faza cu "Cunoaste o persoana inainte sa o barfesti !", au fooarte multa dreptate !

Adela:Cezara ! Stii foarte bine ce am patit ! Da ? Ti-am spus ! Nu mai am incredere in baieti ! Ai inteles ?

Eu:Bine ! Scuze !

Adela se duce sus.Cat de proasta sunt  ?! Cum de nu mi-am adus aminte prin ce a trecut !? Voi face tot posibilul si imposibilul sa fie cu Casian si sa nu o faca sa sufere pentru ca o sa il strang de gat ! O sa il omor cu mana mea !

Casian POV

Ce imi place la Adela ? Totul ! Este perfecta ! Este  foarte frumosa ! Acum chiar cred in dragoste la prima vedere ! Abia astept sa o vad din nou ! Sa ii vad ochii ei aia verzi ! 

Mama:Casian !!

Eu:Da mama !

Mama:Ce ai patit ? Pari indragostit ?!

Eu:Ce vrei mama ?

Mama:Sper ca nu esti indragostit de fata aceea Adela ! Ai facut multe fete sa sufere ! Nu vreau sa o faci si pe ea ! Mai ales ca a trecut prin asta !

Eu:Ma lasi ? Ce vrei ?

Mama:Eu o sa plec ! O sa vin duminica ! Dar tu ramai aici ! La taica-tu !

Eu:Bine !

Mama:Poftim 600 de lei si mai ai pe card inca 600 de lei ! Ai grija ! Si las-o pe Adela in pace !

Eu:Bine !

Mama pleaca si ma suna Cezara !

C.T.

Eu:Da !

Cezara:Casian ? Fii atent daca vrei sa o castigi pe Adela, adui trandafiri rosii si roz ! Pentru ca ii plac trandafirii ! Da ?

Eu:Sigur ? Adica fac orice pentru ea !

Cezara:Da sigur ! Bine ! Te pup ! Pa !

Eu:Pa ! 

C.T.I.

Ok ! Acum ca mama a plecat, ma duc sa iau un buchet mare de trandafirii rosi si roz.Ma imbrac si ma duc la o florarie.Gasesc acolo buchetul asta de trandafiri:

Este perfect ! Ma duc la Adela acasa ! Ajung in fata usii ei cu marii emotii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Este perfect ! Ma duc la Adela acasa ! Ajung in fata usii ei cu marii emotii. Sun la sonerie ! Imi deschide Adela !

Adela POV

Stau linistita in camera mea cu Cezara si aud soneria. Ma duc jos sa dechid.

Eu:Oare cine o fi ?

Deschid usa si in fata mea este un baiat cu un buchet mare de trandafiri in fata mea.Nu imi pot da seama cine este baiatul pentru ca acest buchet de trandafirii ii acopera fata.Acest baiat isi ia buchetul din fata si....nu cred ! Este Casian !

Eu:Ce cauti aici ?

Casian:Mama m-a invat sa lupt pentru ceea ce vreau ! Asa ca m-am gandit sa iti iau acest buchet de trandafirii.

Eu:Stai de unde stii ce florii im plac ? Si oricum nu imi plac trandafirii !

L-am mintit 1 Iubesc trandafirii !

Casian:Dar...

Eu:Pa !

Spun si inchid usa.Ma intorc si pe scari este Cezara !Aoleeu !

Cezara:De ce l-ai mintit ?

Eu:Pentru ca nu vreau sa ma mai caute ! Vreau sa ma lase in pace !

Cezara POV

Adela este chioara ! Nu vede ce sansa are ! Adica serios frate ! Niciodata nu o sa mai vina asa baieti la usa ta ! Si mai ales baietii de designeri vestimentari ! Oricum, sper ca, Casian sa nu se dea batut !

Heeeei !! Ce facetii ?? Sunteti bine ?? Cum este noul an scoalar ? Imi cer miiii de scuze ca am lipsit atat ! Nici nu stiu ce sa mai spun sa imi cer scuze ! Nu stiu, deja de la inceputul anului aveam deja 3 pagini! Acum au trecut la 5 ! Am o gramada de temee ! Nici nu stiu cum sa le fac mai repede !Voi ce parere aveti desprea LGBT (barbat cu barbat si femeie cu femeie ) ??

#Capitol_needitat !

#755_cuvinte !

II-Dragoste la prima vedere !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum