Yeni Okul, Yeni Başlangıç

1.1K 45 12
                                    

   Hava esiyordu, saçlarım rüzgarla birlikte dans ediyordu. Yeni okulumun başında durmuş içeri girmekte tereddüt ediyordum. Aslında yılın ortasındaydık bu okula yeni transfer olmuştum önceki okulum ailem ile yaşadığım evin yakınındaydı bu yüzden o okula gidiyordum ama kendimi o okula ait hissetmiyordum içimdeki boşluğu kapatmıyordu ailem bunun farkında vardığı zaman beni kardeşim Eren'in ve çocukluk arkadaşım Armin'in gittiği yatılı okula göndermeye karar verdiler. Aslında Eren benim öz kardeşim değildi ailem bir kazada ölünce benim sorumluluğumu üstlenip evlat edinmişlerdi ama yınede eren benim öz kardeşim gibiydi. En sonunda bavulumu sürükleyip okulumun içine girdim, etrafta bir sürü öğrenci vardı aralarında eren ve Armin'i bulmak zordu. En sonunda Eren ve Armin'i görmüştüm hızla onlara doğru koşmaya başladım ama bavulum beni yavaşlatıyordu. Onların yanına vardığımda ikisinede sarıldım onları çok özlemiştim onları nerdeyse 5 aydır görmemiştim. Biraz hasret giderdikten sonra yanımıza bi kız geldi eren hemen bizi tanıştırmaya başladı "bu Hanji bizim sınıftan sana kalıcağın odayı ve ders programını o gösterecek" Hanji ile tanışıp kaynaştıktan sonra Hanji ile kalıcağın odaya doğru yola çıkmıştık, eren ve Armin kız yurduna giremedikleri için onlarla yarın sınıfta gorusecektim. Hanji yol boyunca okulu ve sınıfları tanıtıp durdu, kalıcağım yere vardığımızda küçük, küçük odaların yan yana sıralanmış bir koridordaydık Hanji kapıyı açtı ve beraber içeri girdik. Sıradan normal bir odaydı bir yatak, çalışma masası, koltuk ve bir televizyon ve bir lavabosu vardı, kendime ait küçük bir oda vardı bavulumu içeri koyup Hanji'den ders programını aldım, Hanji oda anahtarını uzatıp gitmişti artık odada tektim. Oda çok soğuk duruyordu eşyalarımı yerleştirmeye başladım kıyafetlerimi özenle dolaba koydum ders kitaplarımı çalışma masamın çekmecesine koydum, oda hala soğuk duruyordu bavulumdan kendime ait olan süs eşyalarını ve odanın bana ait olduğunu belli edilecek eşyaları dizmeye başladım işim bittiğinde artik oda samimi ve bana ait olduğu belli oluyordu. Çok yorulmustum üstümü değiştirip yatağa uzandım. Sabah olmuştu bile acele ile giyinip çantamı alıp odadan çıktım koridorda bir sürü kız vardı bu normaldi hala kızlar yurdunun içindeydim hepsi sınıflarına gidiyorlardı ve hiç birini tanımıyordum, bi anda Hanji gelmişti kolunu omuzuma atmıştı doğru, Hanji'yi tanıyordum sınıfa kadar onla yürüdüm sınıfın kapısında Armin ve Eren beni bekliyordu onlarla selamlaştiktan sonra öğretmen gelmişti bile Eren,Armin ve Hanji sınıfa girdiler, ben ise kapının önünde öğretmene buraya yeni geldiğimi artık bu okulda okuyacagımı söylüyordum. Öğretmen bana ilk kendisi sınıfa gireceğini durumu anlattıktan sonra beni çağıracağını söyledi. Bunu dedikten sonra öğretmen içeri girmişti bile, kapıda bana gel demesini bekliyordum ve o sesi duydum "Gel" kapıyı açıp içeri girdim öğretmen kendimi tanıtmamı istedi herkesin gözleri benim üstümdeydi sınıfı incelerken söze başladım "Ben Mikasa Ackermen buraya yeni transfer oldum umarım iyi anlaşırız" sözüm bitince öğretmen sıramı gösterdi en arkada oturuyordum önümde de Sasha denen bi kız oturuyordu yavaşça sırama geçip oturdum. Sasha arkasını döndü "ben Sasha patates cipsi ister misin?" Patates cipsi pek sevmezdim ama yınede poşete elimi daldırıp bir tane aldım hoca derse başlamıştı bile. Ders bitmişti hoca sınıftan çıkmıştı çoğu kişi yanıma gelip kendini tanıtıyordu yavaşça insanların ismini öğrenmeye başlamıştım bile Sasha,Jean,Ymir,Marco,Historia, Annie... ve bi anda Ymir ilgimi çeken bi cümle kurdu "demek sınıfımizda iki tane ackermen olucak" iki tane mi? Benden başka bu soyadı taşıyan biri daha mı vardı? "Ymir, bu sınıfta benden başka avkermen daha mı var?" Ymir "evet, Levi Ackermen oda şurada oturuyor bak" gösterdiği yöne bakıyordum bi çocuk sırada oturmuş kitap okuyordu, aslında onunda soyadı Ackermen olması akraba olduklarını göstermiyordu. Dersler bitmiş son zilde çalmıştı yavaşça odama doğru ilerliyordum yorulmustum nerdeyse sınıfın yarısının adını öğrenmiştim siniftakinler bean arkadaşça yaklaşmıştı umarım bu sınıf ruhumdaki boşluğu kapatabilirdi.

Evet arkadaşlar sevdiğim bir animenin böyle bir hikayesini yazdım umarım beğenirsiniz yeni bölümleri fazla bekletmeden yazacağım. Bu arada yukarıya bir şarkı koydum isterseniz kitabı okurken müzik dinleyebilirsiniz.

 Your Voice (Rivamika)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin