Guns & Roses

409 15 3
                                    

Λοιπόνννν.. Όπως βλέπετε είπα και εγώ να ξεκινήσω μια ιστορία. Θέλω να επισημάνω ότι η ιδέα είναι δική μου και τυχών ομοιότητες ή παραλληλισμοί με άλλες ιστορίες είναι καθαρά τυχαίες. Να τονίσω επίσεις ότι οποιοδήποτε θέμα υπάρχει θα ήθελα να μου το λέτε! Επίσεις τα δικαιώματα της ιστορίας καλή ή όχι, είναι κατωχυρωμένα! Δείξτε κατανόηση, είμαι καινούρια στην συγγραφή και θα ήθελα να μου λέτε τη γνώμη σας ως προς την πλοκή της ιστορίας. Εύχομαι να σας αρέσει. Ευχαριστώ! :)

(Επειδή δεν είμαι καλή στις εισαγωγές, τις περιλήψεις και όλα αυτά ελπίζω να τα κατάφερα και να πάρετε μια ιδέα για το τι παίζει στην ιστορία!)

Περίληψη:

Η ιστορία διαδραματίζετε σε μια όχι και τόσο κλασική κατασκήνωση. Δημιουργήθηκε από, μία από τις κορυφαίες των κορυφαίων συμμορίες της Κεντρικής Αμερικής. Σκοπός της, η στρατολόγηση σχετικά μικρού πληθυσμού νέων που έχουν ζήσει σε περίεργες συνθήκες, πρόσφατα αποφυλακισθέντες, πρώην πόρνες και πολλά άλλα..  Εκεί, κάποια μέλη της συμμορίας, τούς εξασκούν σε διάφορες πολεμικές τέχνες όπως και στην χρήση εξελιγμένων όπλων. Η συμμορία οργανώνει διάφορες αποστολές που έχουν σκοπό τα λεφτά, είτε έχουν να κάνουν με εμπόριο ναρκωτικών ή όπλων, είτε με κάποια συστημένη δολοφονία. Οι μαθητευόμενοι ουσιαστικά είναι μία παραλλαγή των μυστικών πρακτόρων των αστυνομικών οργανώσεων. Αρχηγοί της συμμορίας είναι οι, Ryan Blackly (25 χρονών) και Marchello Rodriyes (27 χρονών). O καθένας από αυτούς έχει και το πρωτοπαλίκαρο του. Ο Ryan τον Justin Bieber(22 χρονών) και o Marchello τον Pablo Gillian (21 χρονών). Η πρωταγωνίστριά μας είναι η μικρή αδελφή του Ryan, Luna Blackly(18 χρονών). 

(σε λίγο θα ανεβάσω και το πρώτο κεφάλαιο :) )

Guns & RosesWhere stories live. Discover now