Chapter 2.

187 10 12
                                    

*Πριν διαβάσετε το κεφάλαιο θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη που άργησα να ανεβάσω τόσο πολύ!!! Έγιναν πολλά και βγήκα τελείως εκτώς προγράμματος!! Συγνώμη και πάλι!!!*

*Πριν ξεκινήσετε το κεφάλαιο βάλτε να ακούσετε το βίντεο κατευθείαν στα 0.29-0.35 δευτερόλεπτα είναι ήχοι περίστροφων για να σας βάλουν στο κλίμα*

~Louisiana~ 

«Ελάτε παιδιά, συγκεντρωθείτε. Για άλλη μια φορά. Για καλύτερη ισορροπία του χεριού που σκοπεύετε, να στηρίζετε τον καρπό σας με το άλλο χέρι ώστε να μην χάνετε τον στόχο σας.» Αναφώνησε τη στιγμή που τα δέκα άτομα μπροστά της κατέβασαν τα όπλα τους. 

«Νομίζω πως έχουνε βελτιωθεί αρκετά. Σκέψου πως είναι εδώ μόνο μερικές εβδομάδες και δεν εξασκούνται κάθε μέρα. Τι λες και εσύ?» 

«Δεν ξέρω Ariel, και πάλι δεν νομίζω πως είναι αρκετό. Πρέπει να παίζουν στα δάχτυλα το περίστροφο για να τους επιτραπεί να ακουμπήσουν άλλο όπλο. Η νέα παρτίδα έχει φτάσει ήδη, οπότε πρέπει να τελειώνουμε.»

«Ηρέμισε Cassandra, κάνεις χειρότερα και από τον γκόμενο σου.» σχολίασε ειρωνικά. «Ξέρω πως τα νεύρα σας έχουν σπάσει, αλλά έχουμε χρόνο. Έτσι και αλλιώς, με λίγη προπόνηση ακόμα θα τους κάνετε πολύ καλούς, όπως πάντα.» Χτύπησε τα χέρια της μεταξύ τους χαμογελώντας και αποχώρισε από την αίθουσα σκοποβολής. 

«Μακάρι να είχα την ξεγνοιασιά σου.» μουρμούρισεκοιτάζοντας την πόρτα που έκλεινε πίσω από την μικρή της φίλη.

Μετά από μισή ώρα η αίθουσα είχε αδειάσει. Είχε μείνει να τακτοποιήσει τα όπλα και τα ακουστικά στις θέσεις τους.

Μπήκε στο σκοπευτήριο και άπλωσε το χέρι της στη ζώνη της πιάνοντας το προσωπικό της περίστροφο. Της το είχε δώσει ο Ryan μόλις έγινε μέλος της συμμορίας. O Ryan, άλλη ιστορία. Έλεγξε τις σφαίρες και έβγαλε την ασφάλεια. 

Στόχευσε την ανθρωπόμορφη κούκλα που βρισκόταν λίγα μέτρα μπροστά της και πυροβόλησε. 

«Γίνεσαι όλο και καλύτερη.» 

«Προσπαθείς να με τρομάξεις Ryan?» αναφώνησε  γυρνώντας να τον κοιτάξει. 

«Εγώ? Όχι, βέβαια!» «Τότε σταμάτα να παριστάνεις τον Διάολο και βγες από τα σκοτάδια μπας και μπορέσω να σε δω» «Διάολος, ε?» ψιθύρισε δοκιμάζοντας τη λέξη και προχώρησε κοντά της.  Η κοπέλα αδιαφόρησε και γύρισε ξανά στον στόχο της. «Τι θες Ryan?»

Guns & RosesWo Geschichten leben. Entdecke jetzt