Bölüm:1

826 72 18
                                    

        İlk bölüm vote ve yorumlarınızı unutmayın hepinizi çok çok seviyorum ve teşekkür ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

        İlk bölüm vote ve yorumlarınızı unutmayın hepinizi çok çok seviyorum ve teşekkür ediyorum.

Bahar ve Eylem okuldan çıkmış hiçbişeyden haberleri olmadan otobüse binmek için durağa doğru yol almışlardı. Bahar ve Eylem üniversite 1.sınıf hukuk bölümünde okumakta her ikisininde aileleri ile arası iyi olsada onlar birlikte kalmak istemişlerdi ve bu istekleri gerçek olmuştu. Otobüsün geldiğini gören Eylem tek elini kaldırıp havada sallamıştı otobüs yanlarında durunca binip paraya vermişler ve boş bir yer bulup oturmuşlardı, Bahar etrafına boş boş  bakarken bi adama gözü kaymıştı ve adamı baştan aşağıya süzmüştü siyah pantolonu siyah kazağı üstüne geçirdiği siyah hırkası ve siyah beresiyle adamı tam mafya babalarına benzetti bahar, adamın yüzüne bakınca gözlerinin mavi olduğunu farketti adamla Gözgöze gelince bir anda adamın masmavi gözlerini simsiyah gören bahar korkup kafasını yana çevirdi ve dışarıya bakmaya başladı , bi yarım saat sonra otobüs durduğunda eylem ile birlikte inip evlerine doğru yürüdüler bahar eve girer girmez doğru odasına koştu ve banyoya girdi banyodan çıktıktan sonra üzerine rahat bişeyler giyen genç kız tekrar salona arkadaşının yanına döndü, arkadaşının yüzünü asık gören genç kız arkadaşına döndü
"neyin var senin bahar ?"

"hiçbişeyim yok sadece başım ağrıyo" diye geçiştirmek istesede arkadaşına yediremedi ve olanları eksiksiz arkadaşına anlattı bahar.

"aman be bahar herşeyden korkuyosun sende ben varım kızım senin yanında" dedi genç kız gülerek arkadaşını biraz olsun rahatlatmak için ama 3 gün önce aynı şey onunda başına gelmişti kitap okumak için kütüphaneye giden genç kız karşısına oturun esmer ve simsiyah giyinen mafya kılıklı adama baktı adam eylemi görünce ona öyle bi öfkeyle bakmıştı ki genç kız napcağıbı şaşırmış direk ordan kalkıp başka bi masaya oturmuştu.
"Eylem, Eylem canım iyi misin ?"  arkadaşının seslenmesi ile kendine gelen eylem direk arkadaşına döndü ve iyiyim dermişcesine kafasını sallayıp güldü.

Saat gece yarısına doğru kızlar hâlâ uyumamıştı bi anda Eylem kalktı Bahar eyleme anlamaz gözlerle bakarken eylem 'pizza söyleyelim' diye bağırdı Bahar bu duruma göz devirip kalktı ve komidinin üzerindeki telefonu aldı gerekli numarayı tuşlayıp pizzayı söyledi, kalktığı koltuğa tekrar oturan genç kız bu sefer arkadaşının yüzünü asık görüp meraklandı
"noldu Eylem senin neyin var ?"

"hiç sadece Burak 'ı özledim"  Burak eylemin eski erkek arkadaşı idi. Genç kız arkadaşının hâlâ Burak demesine karşı sinirlensede hiçbişey demeyip arkadaşının oturduğu koltuğa oturup arkadaşına sımsıkı sarıldı. Burak Eylem' in tam 1 senelik sevgilisiydi Okul gezisi için Ankaraya gittiklerinde kaldıkları otelde Burak ve onların yan sınıfının yellozu olan Büşra ile yakalamıştı genç kız onları ikisini biz güzel dövüp ayrılmıştı Buraktan. uzun bi sessizliğin ardında kızların evini kapı sesi doldurdu eylem heyecanla kalkıp kapıyı açtı ve elinde poşetlerle geri döndü masayı hazırlayan iki kız oturup aç kurt gibi pizzaya saldırdılar .

İki genç adam arabalarına binmiş camdan iki genç kıza bakıyolardı. Sebepleri olmadan bu iki genç kıza kafayı takmışlardı ve onları istiyorlardı Yavuz mavi gözlerini camdan gördüğü kadarıyla içeride yemek yiyen Bahara sabitledi, Fethi ise çocuk gibi sevinen Eylem'e bu gece bu iş bitecek ve o iki genç kız onların olucaktı yavuz hâlâ içeriye bakarken konuştu.
"Herşey hazır demi Fethi"  adam cebinden çıkardığı telefonu ve hattı elinde sallayıp sırıttı Yavuz memnun bir şekilde kafa sallayıp telefonu aldı ve hattı yerleştirip telefonu açtı, mesajlar kısmına girip Bahar'a mesaj attı 'yarım saat içerisinde arkadaşın ile birlikte sahilin karşısında ki ara sokağa gelmezsen kendini ve arkadaşını ölü bil' gönder tuşuna basıp telefonu kapattı ve sahile doğru sürdü genç adam. Aslında kadınlarla hiçbir sorunları yoktu ikisininde sadece hoş kadınlardı ve onların olsun istiyorlardı . Yarım saat bilemedin bi saat içerisinde telaşla koşa koşa gelen iki kadına baktı Genç adam. Bi zaman sonra yanındaki arkadaşına döndü 'yarın bu 2sini depoda istiyorum' dedi. Bir kez daha dışarıya baktı sanki dediğinden memnun olmamış gibi burun kıvırıp tekrar arkadaşına döndü 'hatta yarın değil şimdi istiyorum' diyip arabanın kapısını açtı ve dışarıya çıktı.

Yanındaki arkadaşınında çıktığından emin olduktan sonra hızlı ve temkinli adımlarla yolda yürümekte olan kadınların arkasına geçip kolundan tuttular yavuz baharın ağazını kapatıp kulağına yaklaştı 'çok yanlış sokağa girmişsiniz burası MAFYALAR SOKAĞI burdan çıkış yok güzelim' dedi tehlike dolu sesi ve o korkunç kahkahası ile işte o an iki kadın birbirine baktı bu sefer başları gerçekten beladaydı.
 
Sınır 30 beğeni 20 yorum

Öbür bölüm ne zaman gelir bilmiyorum.

Bu bölüm biraz kısa olsada öbür bölümlerde daha uzun yazmaya çalışacağım.

Ha bide şimdiden teşekkür ederim ❤️

MAFYALAR SOKAĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin