Bölüm :2

730 64 13
                                    

             Yine kısa oldu ama güzel     oldu, en yakın zamanda daha uzun yazmaya çalışacağım.

Sınır : 35 beğeni 20 yorum
       
                           🌙🥀

BAHAR'DANArkamda hissettiğim ses ile donup kaldım bu adamlar kimdi ve bizden ne istiyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BAHAR'DAN
Arkamda hissettiğim ses ile donup kaldım bu adamlar kimdi ve bizden ne istiyorlardı. Ben korkudan donuk bir şekilde yanımda umursamaz gözlerle etrafa bakan eyleme baktım bu kız hiç mi birşeyden korkmazdı yaa gözgöze gelince Eylem sinsice sırıtıp göz kırptı , arkasında ki adamın kolunu kıvırıp kendine doğru çekti ve belindeki silahı benim arkamdaki adama doğrulttu adam beni önüne siper edince Eylemden güç alarak ayağımı arkaya doğru kıvırdım ve adamın bacak arasına tekme attım adam yerde kıvranırken eylem tuttuğu esmer adamı öne doğru iteledi biz tam kaçmak için harekete geçiyoduk ki önümüze iki tane iri yapılı adamlar çıktı. Adamlar bizim kollarımızdan tutarken az önce Eylem'in kolunu kıvırıdığı adam bi hızla gelip Eylemin saçını tuttu ve kendine çekti Eylem bu duruma çığlık atarken adama dönüp avazım çıktığı kadar bağırdım.

"Bırak onu pis herif" sarı saçlı adam bana doğru gelip baş parmağı ile yanağıma dokundu ve okşadı

"demek konuşabiliyosun "

"aptal, allah belanızı versin"  kolunu kaldırmış tam bana vuracakken önümüze geçen adamlardan biri, elini tuttu ve indirdi.

"aga sakin olun, Fethi sende bırak kızın saçını, yavuz sende kendine gel"

"sen karışma keşanlı , Ateş depo hazır mı ?"

"ne deposundan bahsediyosunuz lan siz, bırakın bizi gerizekalı herifler" Eylem 'in bağırması ile adının Fethi olduğunu öğrendiğim adam kolundan tutup zorla arabaya çekiştirdi. Ben yaşlı gözler ile önümdeki  yavuza bakarken gözlerini benden kaçırdı. Bu adamların bizimle sorunları neydi, neden herşey bizi buluyordu. Ben tekrar yavuza bakarken gözlerini farkettim o gün otobüsteki adamın gözleride böyleydi ve gözgöze gelince simsiyah olmuştu, kolumu sıkıca tutan eller ile affalladım ama o beni umursamayıp hızlı adımlarla az önce Eylem 'in bindiği arabaya doğru yürüdü kapıyı açıp beni içine fırlattı ve kapıyı kapattı, yanımdaki eylem sinirle solurken öndeki Fethi denilen adama bağırıyordu.

"Allahın pislikleri ne istiyorsunuz bizden, biz size naptık hem biz sizi tanımıyoruz bile kimsiniz siz ?"

"Mafya" dedi Fethi alaycı tavırla

" ulan sen olsan olsan çöpçü olursun, ne mafyası gerizekalı"  Fethi bu duruma bozulmuş olmalı ki hiçbir şey demeden önüne döndü ben dikiz aynasından yavuz ile gözgöze gelince tekrardan gözleri karardı ve gözlerini, gözlerimden çekip önüne döndü, ben sessiz sessiz ağlarken eyleme baktım bana hafif gülerken bende ona güldüm.
                              * * *

Ormanlık bi alana girdiğimizde kocaman bir deponun önünde durduk yavuz kapısını açıp dışarıya çıktı ve benim kapımı açıp beni sert bir şekilde dışarıya çıkardı ve depoya yürüdü, depo'nun kapısı açıp beni bir sandalye'ye oturttu kolumu ve bacaklarımı bağlayıp arkadaki sandalyeye oturdu, Fethi Eylem'i de tam karşıma oturtup benim gibi bacaklarını ve kollarını bağladı oda yavuz 'un yanına oturdu ve hiç konuşmadılar.  Sabaha doğru yavuz kapının önünde durmuş telefon ile konuşuyordu, Eylem hâlâ uyuyuktu Fethi ise boş boş eylem' e bakıyodu. Yavuz 2-3 dakika sonra telefonu kapatıp bize doğru yürüdü, Eylem 'in ve benim iplerimi çözüp Eylem' i uyandırdı ama ne uyandırmak.

"abi dağ evi hazır mı ?" diye sordu Fethi yavuz ' a, ben onlara doğru dönüp kaşlarımı çattım

" ne yani siz bizi serbest bırakmıyo musunuz?"

" ahhh güzelim çok safsın"

"asıl saf olan siz ikinizsiniz"  dedi baş parmağı ile ikisini gösterip eylem kafasını benim yönüne dönerdi ve  bana kaş göz hareketiyle kapının açık olduğunu gösterdi kolumu tuttuğu gibi açık olan kapıya doğru tüm hızımızla dışarıya koştuk ve ormana girdik. Yavuzlar ise arkamızdan sadece bağırıyordı. Biz yorulup bi ağacın arkasına saklanırken arkadan yaprak gıcırtıları geliyordu, bizi görmemeli için dua ederken bi yanımızda yavuz, bi yanımızda Fethi belirdi.

" ah kızlar çok yanlış yapıyorsunuz, bizden kurtuluş yok." dedi yavuz yine o iğrendiğim sırıtışıyla ama haklıydı onlardan kurtuluş yoktu.

Sizce Fethi ve Yavuz kızlardan ne istiyo olabilirler ?

MAFYALAR SOKAĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin