Bölüm :3

690 65 16
                                    

Sınır: 35 beğeni 25 yorum                             🦋🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sınır: 35 beğeni 25 yorum
                             🦋🦋

                                Birbirimizi hak   etmediğimiz düşünecek kadar aciziz, bu yüzünden aşk bize çok uzak. 

   
    
EYLEM'DEN
Tabiki de bu mafya bozuntuların 'dan, ay pardon kendini mafya sanan iki gerizekalıdan korkmuyorum. Şuana kadar ikisinide dayak manyağı yapmam gerekti ama yanımda Bahar vardı sırf bahar korkuyo diye hiçbişey yapmayıp saf saf bakınıyorum , hemen sağımda duran Fethi bozuntusuna baktım evet yakışıklıydı belki bize böyle davranmayıp daha güzel tanışsaydık kesinlikle aşık olucağım bi tipti evet ben Eylem Mercier yine saçmalamaya başladım.

"ah benim minik ceylanım nereye kaçabileceğini sanıyorsun"  bu yavuz bu kadar iğrenç olmak zorunda mıydı ? Hadi Fethi 'nın de ondan kalır yanı yok ama ne biliyim, şu baharda ağzını açıp tek kelime etmiyo ya pes yine iş bana düştü

" lan sarı sen hayırdır ya ceylan meylan" yavuz anında bana döndü ve sırıttı.

"Fethicim senin ceylan da başladı gene"

"ne ceylanın dan bahsediyon lan sen it herif" dedi bahar hele şükür açabilmişti ağzını ama yavuz ve Fethi bizi umursamadan kollarımızdan tutup çekiştirmeye başladı sanki biz yürümesini bilmiyomuşuz gibi. Bakmayın benim böyle güçlü durduğuma Burakla ayrıldığımızdan beri her gece Bahar'ın haberi olmadan sessiz sessiz ağlıyorum, sırf baharı ve kendimi korumak için böyleyim, güçlüyüm hiçbişeyden korkmam duygularımı dışa vurmam ama bahar öyle değil hemen kırılır, çok korkar çabuk ağlar duygularını çok belli eder. Ben suratımda ki sırıtışı farketmeden yürüyordum ki bi bi ağacın gövdesine çarptım sandım ama bu Fethi 'ydi.

"neden sırıtıyosun ? Hayır yani anlamıyorum hiç mi korkmuyorsun ? Bahar' a bak kız korkudan titriyo biraz onun gibi olmayı denesen korksan mesela"

" korkmam gereken bi durum yok hem ben kimden korkucam ya ?" dedim tek kaşımı kaldırırken biraz düşünür gibi yaptı ve "benden" dedi küçük bi kahkaha attım ve yüzüne baktım

" oğlum ben sana bakınca oturup gülesim geliyo sen ne korkusundan bahsediyorsun"

"biliyo musun ?"

"neyi ?"

"ne kadar gerizekalı olduğunu"

" Peki sen biliyo musun ?"

"neyi ?"

"ne kadar beyinsiz olduğunu" zafer edasıyla tuttuğu kolumu kurtardım ve önde bana bakan Bahar'ın yanına gidip elini tuttum Yavuz ikimizi arabaya ittirip kapıyı kapattı ve öne oturdu Fethi de gelip yerine oturunca Yavuz arabayı çalıştırdı ve gaza bastı biz hiçbirimiz yol boyu konuşmazken bi dağ evi 'nin önümde durduk ve arabadan indik bahar gelip benim koluma girerken ben etrafa göz gezdiriyodum bizim bu cehennemden kurtulmamız şarttı.

                                 *
Saat 8'e doğru biz yine sandalyeler de bağlı kapalı dar bi alanda bahar ile birbirimize bakıyoduk bahar'ın sırıttığını görünce elimde olmadan bende sırıttım.

"Noldu neden sırıtıyosun ? "

"hiç yok bişey"

"hadi hadi dökül"

"düşünsene biz bu adamlara aşık oluyomuşuz, onlarda bize."

"bazen gerçekten saçmalıyorsun bahar"

"neden ya olamaz mı ?" aslında Bahar haklıydı olamaz mıydı ? Olabilirdi aslında çokta güzel olurdu. Belkide olamazdı bu hikaye' nin sonunda biz olmayabilirdik bizi öldürebilirlerdi belki kendilerine aşık edip bırakırlardı.

"noldu nereye dalıp gittin yine ?"  baharın sorduğu soruyla kendime geldim ve hiç anlamında omuzlarımı silktim.

Sabaha karşı uyandığımda sandalyede değilde bi yatakdaydım beni buraya kim getirdi ve Bahar nerde ben baharı bulmak için yataktan kalktım ve odadan çıkmıştım ki terasta oturan Fethiyi gördüm yanına gidip gitmemek arasında kalsamda yavaş adımlarla terse doğru gittim ve Fethi 'nin yanına oturdum .

"uyku tutmadı mı ?"  diye sordum öyle bi dalmış olmalı ki benim geldiğimden bile haberi yoktu beni görünce ilk affalladı ama kendine geldi yine o soğuk buz devri Fethi havalarına girdi.

"hayır seni "

"ben aslında Bahar' a bakmak için kalkmıştım seni görünce yanına geliyim dedim"

"Bahar güvende merak etme"

"güvende olmadığımızı biliyorum"

"biliyo musun ? Seninle başka türlü tanışmış olsaydık sana aşık olabilirdim" dediği şey ile utansamda bana aşık olamayacağını kendi ağzıyla söylemişti benim içimde bişeyler kopup giderken hafif gülüp kafamı salladım.

"biliyo musun ? Bende bugün aynı şeyleri düşündüm ama dediğin gibi olabilirdim.. Neyse ben uyusam iyi olucak.. İyi geceler..

" sanada iyi geceler "
Ben hiçbişey demeyip hızla odaya geçerken neden böyle hissettiği mi anlamış değildim ben bu adama aşık olamazdım Burağı unutamamışken bu adama aşık olamazdım hem en önemlisi bu adam bi mafyaydı.. Ben bi mafyaya aşık olamazdım... Ya da çoktan olmuştum .

Aaaa eylem yoksa bizim mafya babasına abayı yaktı mı ?

Fethi eylem 'i seviyo mu peki ?

Bahar ve Yavuz arasında öbür bölüm neler olucak ?






MAFYALAR SOKAĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin