Utazás az új kontinensre

46 1 0
                                    

Mi nap meg kaptam első küldetésem egy flotta célba érését kellett felügyeljem , távolí földre megyek ahogy az álmomban is láttam , örömmel fogadtam el a küldetést, kaptam 1 napot a felkészülésre ez alatt meg látogattam a piacot , hogy fel szerelkezhessek vettem magamhoz ételt és italt is az útra , kardomat elvittem a kovácshoz meg élesíteni azt mondta estére el is készíti a pengém.

Izgultam hisz ez volt a célom , hogy végre világot láthassak , emlékszem a Dojoban is bennem állt a szám mikor meg kérdezték mi az álmom a csajokat már az örületbe is kergettem , ahj szép idők voltak most meg már mind Meahwak vagyunk kik a kötelességüket teljesítik.

Elmentem a templomba , hogy az utamhoz álldásukat kérjem az isteneknek Dosojin, Owatatsumihoz imádkozzak hogy biztonságos utam lehessen a tengeren, Mesterem be lépet a templom ajtaján , látta bőszen imádkozok a tengerek istenéhez , elmosolyodott majd meg szólitott .

-Angel drága tanitványom ne izgulj ennyire ,elsőre is meg halloták szavad holnap biztonságban partot fogsz érni , istenek segíteni fognak utadon.

-Jaj istenem mester , nem illik csak úgy a frászt hozni arra aki ennyire koncentrál , de köszönöm bizom az istenek segedelmében.

Mesterem ezt örömmel hallotta majd , kérte én is térjek lassan nyugovóra későre jár már lassan itt a pirkadat és indulnod kell messzi földekre.

De nekem nem jött állom a szememre kint ültem a tetőn és bámultam a tengert és arra gondoltam mi lehet ott a tengeren túl ,annyira el gondolkodtam ,hogy meg csusztam és tetőről be estem a bokorba , ezt meg halva oda sietett egy régi barátom Akashi.

-Angel , jól vagy?

-Persze gondolom úgy haladszott!

-Jólvan nem kell már is le harapni a fejemet csak meg kérdeztem minden oké-e .

Majd megpróbált kihúzni, de ez nem jól sült el, mert be voltam ragadva az ágak közé, így mikor ki rántott rá estem és ez elég zavarba ejtő volt ezért egy jól írányzott mozdulattal le kevertem neki.

-Au ezt meg mért kaptam? -mondta Akashi meglepődve

-Mert ilyen fajankó vagy... tudhatnád , hogy nem érhetünk a másik nemhez hisz ez a fogadalmunk nem , hogy még ilyen közel is kerüljünk egymáshoz.

-Tudom Angel - Mondta Akashi bánatosan

-Na , miért vágsz ilyen buval bélelt fejet?

-hagyjuk ,inkább azt mond el miért voltál fent a tetőn? nem ,hogy pihennél hisz holnap indul a flotta .

-Tisztába vagyok vele de egyszerűen pont ez a gondolat nem hagy pihenni.

-hát ha már egyikünk se tudpihenni meg lassan vége a örségemnek nincs kedved eljönni velem sétálni egyet ? hisz sokáig nem láthatlak majd.

-Elmehetünk de ne sokáig mert azért valamikor aludnom is kéne , ha neked jó akkor egy 10 perc múlva a Fogadó előtt?

-Jó persze -mondta Akashi reményteljesen

Itt el váltunk egymástól haza mentem és körbe néztem a ruháim közt ,hogy ne páncélba menjek már ha el.. várjunk csak úgy nézki nem érti meg hogy a fogadalmunk köt , ahj talán egy kihágás nem a világ vége (gondoltam magamban) , legyen teszek a kedvére egy kicsit hisz én is kedvelem Akashit,gyerek kori barátom volt őt a szomszéd faluból vitték a dojoba , nem láthattam túl gyakran akkor se hisz a fegyelem és a köteleség volt az első, szabad időnkbe azért össze-össze futotunk igy hát meg érdemli ,hogy vele tölsem el azt a kis időt mig itt vagyok.

El is indultam a fogadóhoz egy jó fél óra késéssel mert megint el bambultam, de hála istennek még ott volt kicsit fél komásan a padon ülve.

Oda érve hozzá le hajoltam és meg szólitottam.

- Akashi hallo ?

- Akashi fel ijedt jaj szia Angel bocsi kicsit el szundikáltam.

-Semmi gond Akashi én bocsánat , hogy késtem kicsit sok ruhám volt és nem tudtam mit vegyek fel. -mondta viccesen Angel.

Majd Akashi fel kelt a padról és magához ölelt , s ezt mondta:

-Angel.. gyerek korom óta ismerlek , tudom nem beszéltünk sokat de.. hiányozni fogsz nekem , vigyázmagadra.

-Angel le sokkolt a hirtelen hangulat változást érezve nem tudta mit mondhatna .. fel emeli a fejét és Akashi fülébe sugott valamit majd, Akashi elengedte és Angel elrohant, elfelejtette, hogy a kovácsnál hagyta fegyverét, a kovács megértő volt, hiszen sok dolga lehetett Angelnak, hogy csak ilyen későn tudott a fegyveért jönni.

Amikor visszatért a fogadóhoz, Akashi már nem volt ott.

Reggel Angel fel felült a ágyán körbe nézett és azt mondta: "Jó volt itt lakni, de még csak most kezdődik az élet" majd kiugrott az ágyból összeszedte a felszerelését a ruháját és elindult Port Ratt kikötőjébe, ahol a hajót elkezdték már feltölteni rakományal Teákkal fűszerrekel , amit visznek az új kontinensre kereskedés céljára.

A flotta indulásra kész volt csak a Császár szava tartotta vissza, aki pár percen belül megjelent a kiséretével együtt, és a kikötő lakossága figyelemmel kísérték, ahogy a flotta elindul.

Angel vissza pillantott és elgondolkodott mikor láthatja újra a szülő földjét, miközben hátra nézet a háza tetején meglátta Akashit, aki egy szempillantás alatt eltüntt, ez kifejezetten furcsa volt, de nem  foglakozott akkor vele, valami más foglalkoztatta.

Az út hosszú volt 4 napja és 13 órája hajóztak Angel főképp a kabinjában foglalta elmagát, egy hatalmas ütközésre lett figyelmes fel patantt nem tudta mi történhetett gyorsan ki ment a fedélzetre egy Candidum támadta meg egy hajójukat, és megpróbálta elő venni az íját , hogy segitsen a legénységnek, de már későn a Candidum ki ugrott a vizből rá a hajóközepére és ketté szakította, a személyzet egy jó része meg halt vagy eszméletét vesztette az az utobbit Angel se kerülhette el.

AngelRed kalandjai a sötét sivatagbanWhere stories live. Discover now