Új kontinens és egy új barát

12 1 0
                                    


Csak fekszem a tutajomon és hasítom újaimmal a nyilt víz megannyi  apró hullámát , mi közben merengek mi is várhat még rám a hőn áhított célom elérésekor, Lehet senki se veszi észre,hogy ott vagyok de meg eshet , hogy helyessebnél helyesebb srácok vesznek majd körbe.

-Jaj miknem jutnak eszembe , legalább addig is elütöm ezt az unalmas sodrodást , de milyen érdekes ilyenkor semmi sem jön rám , csak az unalom...

Rég nem beszéltem már senkivel , napok óta sodródom már azt se igazán tudom mióta lehetek úton , a Fegyvereim meg elvannak ázva , oda érek muszáj lesz mindent helyre hozatnom , szakadt rongyokban érkezni nem lesz túl elökelő.

-Né mit látok az ott már a part végre szárazföldre léphetek , ideje lesz egyet nyújtozzak és kalandokba kezdjek.

Hmm ez nem jó jel a  parton két fegyveres katona áll , és nagyon néz gondolom észre vették hogy jövök "de akkor hol marad  a vörös szönyeg"? 

Kiérve meg kérdezték honnan sodrodtam ide nem igazán tetszettem nekik , nagyon gyanakvóak voltak , idővel a beszélgetésben rá tértem mi miatt ilyen nagy az óvatosság?

-Hölgyem háborús időket élünk a Calpheoni királyság háboruzik a Balenosi királysággal , ezért fokozott ovatossággal kell eljárnunk , nem-e kém érkezik de hála istennek ön nem az , ennek örülök mert nem lett volna szívem meg ölni egy ilyen szép nőt mint ön hölgyem, egyébként mit is mondott honnan jött?-kérdezte a Calpheoni katona 

-Port Rattből egy Flottával kereskedés céljából de a flotta el sülyedt egy hatalmas fene vad támadása véget. -válaszolta hiteles hangsúlyal Angel

-Értem , elkisérhetjük önt? mostanság nem biztonságos egy hölgynek egymagában itt mászkálnia. - kérdezte a katona

-Meg tisztelnének köszönöm , de tudok magamra vigyázni , csak vezessetek egy kovácshoz ,hogy meg javíthassam fegyveremet . -jelentette ki Angel 

-Természetesen , már indulunk is Port Epheriába ott ismerek egy jó kovácst. -Majd egy kis pénzt nyujtott Angelnek.

-K-köszönöm de ezt miért kapom? - érdeklödőt meg lepeten Angel.

-Úgy tudom egy hajó törött vagy gondolom nincs sok pénzed igy ez a legkevessebb amit adhatok , remélem idővel meghozza termését.

-Köszönöm kedvességedet hős lovag, igérem észben tartom kedvességedet és meg hálálom . 

Idővel meg érkezdtek Port Epheriába Angel csak ámult a forgalmas kikötő városban minden olyan más volt mint otthon majd oda értek és elköszönt a katonától majd be ment a kovácshoz.

-Örvendek kovács-san - köszönt illedelmesen Angel 

-Adjon isten hölgyem miben segíthetek? - érdeklődött az kovács 

-A fegyvereimet és a páncéljaimat szeretném meg javítani, mennyi lenne? 

-Huh még ilyen szép acélt és könnyed kifinomult lemezelt páncélt még nem láttam , nem ide valósi hölgyem igaz?

-Messzi földről érkeztem , Port Rattből , egy Meahwa vagyok ezért rendelkezek könnyed és kifinomult fegyverzettel. - jelentette ki Angel

-Hmm drága lesz ezt akárhogy is nézem ezt nehezen tudom majd meg javítani időbe fog telni , addig kérem menjen nézzen körbe.

Angel igy is tett elment de előtte kifizette a javítást a meg maradt pénzből meg elment a kocsmába. 

Oda érve már Kanos tekintettek vették körbe belépve mindneki őt bámúlta , a gondolatai be igazolodtak mindenki észre veszi majd csak nem helyes fiúk hanem ittas matrozók.. -gondolta magában Angel 

AngelRed kalandjai a sötét sivatagbanWhere stories live. Discover now