Az elkövetkezendő hétben ismerkedtem a város lakókkal , sok jó munkát ajánlóttak de mind sok elfoglaltsággal járt , valami egyszerűbbet szerettem volna főleg , hogy elkezdtem Farmerkodni Rias mellett sokat tanúltam tőle és én is mutattam neki pár trükköt amit kis koromban eltanultam szüleimtől.
Még aznap épp a szakácshoz tévedtem aki örjöngött , hogy mindent egy maga kellett csináljon és hiába keres nem talál gyakornokot maga mellé , el is gondolkodtam ezen a lehetőséggen mi lenne ha meg tanulnék főzni az elég jó pénzt hozhat és nekem is hasznomra válhatna, igy hát nem is töprengtem sokat ezen a ötleten szaladtam is a szakácshoz a jó hírrel hogy én lennék a kis tanonca, oly boldog arcot még sose láttam úgy meg örült a szakács mintha egy csiszolatlan vörös gyémánt lettem volna , be is mutatkoztam neki ő is én nekem Constante volt a szakács mester neve.
Hamar bele tanultam mellette ebbe a munkába sokat főztem de csak délelöttönként kellettem neki segítségnek délután már szabad voltam , igy volt időm küldetések után kutatni meg pár srác után is de ez mellékes.
Rias aznap este oda jött hozzám nem e csatlakoznék én is a Novi klánhoz aminek ő is tagja elmondta mi a tudni való erről és el is vezetett engem közéjük egy fogadóhoz értünk ahova be nyitva a klán tagokat pillanthatam meg , elém is lépet egy csodaszép nő a klán vezére teljes páncélzatta csillog és villog meg jelenése lovaghoz illő volt egy valkyrie-t láthattam ott akkor.
Hallottam róluk Calpheon fellegvárában éltek a valkyrie-k mint testőrök és elit harcosok , nem is értettem mit kereshetett akkor itt.
Meg kérdezte mi a nevem nem igazán látott hozzám hasonló harcost ezen a földőn ,őt Limenek hívták , sokat érdeklődőt én felém ,kicsit zavarban is voltam nagyon sok fajta és féle harcos gyűlt össze, csak hogy párat emlitsek ,Harcosok, íjászok , Halál lovagok , Óriások , Ninják.
Épp tagokat kerestek közéjük így jókor jöttem , nem volt túl nagy klán de nem is a legkissebb , le ültem egy asztalhoz, hogy meg hallgassam amit Lime mond :
Kedves klántársak , ma azért gyűltünk össze , hogy meg beszéljünk pár dolgot , egy nagy szabású tervről lenne szó , Karanda a Hárpia legyőzéséről , sokan fel pattantak miért fogad el ilyen nagy küldetést egy ehhez képest kicsi klánnak ? teljesen örűltségnek tartották- értetlenkedő tekíntettek övezték a vezért.
Ekkor még nem tudtam a klán igy is szét esőben volt és valami nagy fogással akart kérkedni a vezérünk de sajnos nem sült jól el , le szavazták teljesen és el is tűnt másnapra , utánna akartam menni de az őrök meg állitottak ,hogy újoncként nem mehetek oda, Rias meg fogta a vállam és mondta gyere menjünk Angel most nincs értelme maradni.
Otthon az ágyon feküdve késemmet forgatva gondolkodtam , hogy milyen opciók jöhetnek szóba maradjak a klánban van értelme? tettem fel a kérdést magamnak.
Rias belépet az ajtón és igy szólt -
-Tudom én min gondolkozól de most ezt hagyd inkább kostold meg a tökfőzelékem amit a kiszemelted tökéből főztem csak neked! -Nevetett fel már már állathoz illően Rias.
-Ne szórakoz már te hülye , az a baj ki is nézném belőled , hogy képes lennél erre , bár ezzel elgondolkodtattál adj csak egy tállal abból a tökfőzelékből.
-Nem kell kétszer mond biztos izleni fog most már hogy tudod miből van. -csipkelődöt Rias és oda ült Angel mellé az ágyra.
-Tudod Rias érdekes egy humorod van , ez tetszik benned , de attól ez erős volt. - lökte meg Riast és elkezdte be lapátolni a tökfőzeléket.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AngelRed kalandjai a sötét sivatagban
FantastikEgy Távoli keleti királyság kicsinke falujában élt egy kislány , ki nagy álmokat kergetett , távóli földek vonzották a kalandra és hírnévre, de még hosszú út állt előtte hogy céljait elérhesse , családi körülményei nem engedték neki , hogy elmehe...