2.rész-Temetés

138 13 7
                                    

~1 héttel később~


Hát eljött ez a nap is. A nap mikor a múlt eltemetődik apámmal együtt. A nap mikor mindenki máshogy fog rám nézni, mikor is tisztelni fognak...                                                                                  

Tetőtől talpig feketébe öltözve várom sofőröm, hogy a szertartás helyszínére szállítson. Időm mennyiségére tekintetve  felbontottam egy igen drága 30 éves üveg bourbont. Nem sajnálom, hiszen ünneplünk. Komótos mozdulatokkal kiöntöttem a kristálytiszta pohárba, majd leültem a nappalim közepén lévő fehér bőrkanapéra. A párna besüllyedt alattam, én pedig lassan kortyolgatva élveztem a pénz füstös ízét...

 Pár percet eltöltve gondolataim közt s a telefonom már csörrent is, jelezvén,hogy az autóm megérkezett. Felvettem a fekete öltönykabátom s indultam. Rövid kocsikázás után a helyszínen kiéhezett újságírók tömege várt rám, hogy  minden egyes kimondott szavam eladhassák. Hányni tudnék tőlük, persze ez nem azt jelenti hogy ha kell ne tudnám hasznomra fordítani a férgeket. Sőt...

Pár biztonsági őr segített átjutnom az említett tömegen s én "hálám" jeléül becsúsztattam egy kis pénzköteget a zsebükbe, kitudja talán még szükségem lesz a védelmükre. A szertartás helyszínén rengeteg üzlet ember gyűlt össze kiket életemben még soha nem is láttam. Talpnyalók. Egytől egyig. A terembe mihelyst beléptem minden tekintet rám meredt, mintha csak szellemet láttak volna, csak, hogy ez a szellem  átlát minden ember maszkján és megveti őket...
Az a sok tekintet remélvén, hogy én, mint leendő Ceo fúziót kötök velük és kihúzom őket a csőd széléről. Remény oh drága remény, emberek utolsó tartó cérna szála. "Szánalmas egy banda."

Indulván a helyem felé egy magas, középkorú úr állta utamat, kezében egy vaskos borítékkal az én nevemre címezve.
-Khm..-Köszörülte meg torkát és meghajolt- Kwon JiYong Úr?-bólintottam és ő folytatta-Először is szeretném részvétem nyilvánítani az apja haláláért.Szörnyű ami vele történt. Másodszor én az ő ügyvédje volnék, és azt a megbízatást kaptam, hogy ha bármi történne vele ezt a borítékot adjam át Önnek.

-Valóban? Ha jól gondolom most a végrendeletről beszél,ugye?-Ideje volt,hogy megtörténjen. A papír mi kimondja, hogy a cég az én kezemben van, csak is az enyémben.

-Igen uram. Jól gondolja. Sajnálom, hogy a szertartás előtt zavarom, de az apja arra kért, hogy még a mai napon, pontosabban a temetése idején intézzem el,hogy utolsó akaratai az illetékes kezekbe kerüljenek.

-Kezekbe? Több is van?-Feleltem kissé meglepődve.

-Igen, pontosabban még egy. Egy másik, mit ki kell szállítanom 1 órán belül.- Nem telt el úgy perc, hogy az ősz hajú, sápadt bőrű ügyvéd ne nézte volna a kezén lévő óráját. A viselkedése zavart volt és ideges, próbálta elnyomni, de én láttam.

-Meg kérdezhetem,hogy ki az a másik személy?-Tudni akartam, tudni akarok mindent.

-Sajnálom ezt nem mondhatom el, de számításaim szerint hamarosan rá fog jönni. Most viszont ideje távoznom. Még egyszer, nagyon sajnálom. Viszont látásra!-átadta a papírokat, meghajolt és távozott.
Értetlenül álltam a folyosó közepén, még is kié a másik papír? Ravasz róka voltál mindig is  apa,  mit tervezel? Még a sírban sem tudsz elnyugodni, mi?

Csillapíthatatlan kíváncsiságom étvágyát ki kell elégítenem, így egy üres termet keresvén kényelembe helyeztem magam és felbontottam a sárga borítékot.Mind a 6 lapot elővévén éppen,hogy csak átfutottam a szövegeken, de az utolsó soron hirtelen megakadt a szemem. ...Így a cég kizárólagos tulajdonosa Kwon JiYong és Kim Min Seok.

Fejemben hatalmas zűrzavar, mintha az idő egy pillanatra megállt volna,hogy értelmezhessem a szavak jelentését. De nem ment, nem értettem. Résztulajdonos? Kim Min Seok? Hát becsaptál apám? Megígérted! Hisz megígérted,hogy enyém lesz, hogy én öröklöm, csak is ÉN. A saját véred és te elárultál. Nem, nem lehet, te soha nem tennéd ezt. Lehet csak tévedés az egész.De akkor még is ki a fene ez a Kim Min Seok? Tudni akarom. MOST! 



By.: SeoYoun

Piszkos JàtékOnde histórias criam vida. Descubra agora