...Így a cég kizárólagos tulajdonosa Kwon JiYong és Kim Min Seok.
Fejemben hatalmas zűrzavar, mintha az idő egy pillanatra megállt volna,hogy értelmezhessem a szavak jelentését. De nem ment, nem értettem. Résztulajdonos? Kim Min Seok? Hát becsaptál apám? Megígérted! Hisz megígérted,hogy enyém lesz, hogy én öröklöm, csak is ÉN. A saját véred és te elárultál. Nem, nem lehet, te soha nem tennéd ezt. Lehet csak tévedés az egész.De akkor még is ki a fene ez a Kim Min Seok? Tudni akarom. MOST!
A kíváncsiság nagy úr, főleg az én estemben. Nem érdekelt semmi, sem a temetés se az apám vagy az emberek. Tudtam, hogy ez a legfontosabb. Így a papírokat eltéve elindultam a kijárat felé, de persze, semmi esélyem kijutni. Újságírók hada várt rám, én vagyok a préda ők pedig a kiéhezett hiénák.
Egy kis figyelem elterelés mindent megold, ahogy a pénz. Az egyik biztonsági őrt lefizetvén elterelte a dögevők kameráit pár perce, pont annyi időre, hogy feltűnés mentesen kisurranjak a hátsó ajtókon a parkolóházig, hol a sofőröm már járó motorral várt. A céghez irányítottam majd elküldtem. Mivel az alkalmazottak fele a szertartáson volt, így nyugodtan léptem át apám irodájának küszöbét. Egy pillanatra újra átjárt az a bizonyos érzés, de most minden más volt. A vérnek már nyoma sincs, szinte minden tökéletes. A tisztító szer áthat mindent, már-már bele ivódott a falba, emlékeztetve apám szörnyű történetére.Túl korán ment el, a sok titkával együtt miket meg kell fejtenem.
Tulajdonképpen fogalmam sem volt, hogy pontosan mit is keresek, de a megérzéseim ide húztak. Takarításnál minden iratot áthelyeztek vagy megsemmisítettek. Ugyan ez volt a raktáraknál és a lakásában is. Az emberei alaposak, nagyon is.~félórával később~
Minden üres, semmi nyom. Megörülök. Nem bírom, tudnom kell. Tudnom kell mindent. Lekel ülnöm. Hátra néztem s oda sétáltam a helyre hol apám vérző teste hevert pár hete. E helyzetből tökéletes kilátás tárult közös festményünkre. Olyan tökéletes, az aranyozott keretével, csak mi ketten.
-Mind átverés!-ütöttem erősen az asztalra s abban a pillanatban felálltam. Zsebre tett kézzel odasétáltam a festményhez s a hazug szemébe néztem. Pár pillanatig e helyzetben maradtam, majd úgy döntöttem leveszem s szétszaggatom, megsemmisítem.
Nyúltam a képért és leemeltem, de ami mögötte fogadott minden elvarásom felülmúlta.
-Hát itt vagy.-Mosolyodtam el.
Egy széf, kóddal lezárva. Minden reményem, minden titok egy vaspáncélban. Természetesen a kódot apám soha nem mondta el, de a család volt a mindene, a legfontosabb számára. Talán egy születési dátum, az enyém.
-19880818-bepötyögtem-Francba. --Akkor 18081988- s a széf kinyílt.-Megvagy!Papirok, mappák, egy fegyver és egy aranyóra, mit a családunk generációk óta őriz. Gyors léptekkel magamra zártam az iroda ajtaját, minden egyes iratot az asztalra tettem és elkezdtem átnézni őket. Volt itt minden, csalás, sikkasztásról szóló bizonyítékok...
-Hihetetlen, bármire képes voltál, hogy bebiztosítsd a céged mi?!
Néhány perc után megtaláltam amit kerestem, de nem abban a formában ahogy azt elképzeltem. Egy kép volt, kép egy kisfiúról. Döbbenten vizsgáltam, de nem ismertem majd megfordítottam s ott volt a név:KIM MIN SEOK!
A szívem egyre hevesebben vert, kérdések százai merültek fel bennem ismét, tovább kutattam s egy aktát találtam az Ő nevével.
-Most megvagy, megtudom, hogy ki is vagy te valójában...-mielőtt akár egy szót is elolvashattam volna a hófehér papírról hirtelen kopogás törte meg a csendet mit egy vékony női hang követte.
-Kwon JiYong? 2 ember várja önt a recepciónál a megbeszéléssel kapcsolatban.
-Milyen megbeszélés?-Váratlanul ért e információ,főleg most.
-A partner cégek vezetőivel. Amit a szertartás utáni órába szervezett be 1 héttel ezelőtt.
-Oh igen, már emlékszem. Egy pillanat és megyek. Köszönöm!
A mappát bezártam az egyik fiókba és visszapakoltam minden papírt a széfbe.~2 órával később~
A megbeszélés viszonylag jól ment, de a statisztikák szerint a cég veszteséges volt minden partnerünk részére az elnök halála után. Mivel én vagyok az örökös így mindenki a támogatását fogja adni, főleg mivel nem tudnak semmit arról a bizonyos MinSeokról, s nem is fognak ezt garantálom. Nem sokára e birodalom a kezemben lesz s én a csúcsra juttatom.
Lassan, s izgatottan visszatértem a leendő irodámba, hogy jobban szemügyre vehessem azokat a bizonyos aktákat. Lassan leültem s végig futottam a szememmel.
-blah blah sok érdektelen információ, áhh! Itt vagy! Született 1988.09.7. Anyja neve:Lee SoBin apja neve: unknow. Mi ez? Jelenleg az Acorp vezető helyettese... Hogy mi? -A szívem egy pillanatra megállt. Acorp. Acorp ....
A legnagyobb vetélj társunk. Miért íratná rá az örökösödés egy részét. "Apja neve:Unknow" az nem lehet, ilyen nincs. Meg kell találnom...
VOUS LISEZ
Piszkos Jàték
FanfictionMi történik velünk ha az életünket a pénz, a hírnév vagy a hatalom iránti sóvárgás irányítja. Ha az emberségünk már rég elveszett s a szív már mit sem ér...