Моя Джульєтта

51 10 0
                                    

Ромео і Джульєтта, ідеальна історія кохання.

12-річну дівчинку на балу пікапить якийсь дрищ, який в печалі, бо його щойно кинула коханка, цілує її, вона захоплюється миттєво, бо її блін ніхто ще не цілував (а згадайте себе в 12 років), він прилазить до неї вночі, теж захоплюється, бо юнаки дуже падучі на симпатичних дівчаток в підлітковому віці, пропонує їй шлюб, абсолютно не розуміючи серйозності церковного шлюбу, вони разом сплять, через ряд обставин переборщують з снодійним і вбиваються.

Вау. Яка краса. Як романтично.

До речі, я не вигадав ні слова, все ви можете знайти в Шекспіра в тексті. 

А я блін справді кохав Джульєтту. Якщо ви не читали тексту, навряд чи ви згадаєте, хто такий Паріс і що він там забув. Деякі розумники, на кшталт творців французького мюзиклу 2001 року, зробили мене ще й пафосним самозакоханим дурнем. Аякже, а зарізався я вкінці для приколу чи для пафосу, по-вашому?

Ні, я просто був розчарований в цьому всьому. Повірив у розповіді про Джульєтту як про невинне дитя, релігійне, тихе, мрійливе, а вона виявилася таким же дурним підлітком, як і багато хто в її віці. Ми були заручені, я лише вимолював в її батька дату шлюбу (підозрював, блін, що вона така вітряна)! А погляньте в історію моралі ренесансної Італії, заручення тривали роками. Лише он Вітторія Колонна, хороша подруга Мікеланджело, була в заручинах з чоловіком 13 років підряд, з 4 до 17. Я давно знав Джульєтту, я полюбив ще малим цю наївну дівчинку, виріс з нею - і моє кохання росло з кожним роком. Але ні, все було розтоптано в один момент, коли до неї на балу підійшов той дрищ. І плювати на все, що я для неї робив всі ті роки, чим жертвував заради неї, як намагався знайти спільну мову з батьками, як обережно ставився до неї. Не хотів налякати напором і поцілунками - і от, отримав подяку, перший, хто поцілував її, задурманив їй розум. І де справедливість?

Коли я побачив її в тому склепі, я просто збожеволів. Стільки років я її кохав. Стільки років сподівався, що завоюю її серце. А потім стільки часу не вірив чуткам. Стільки часу чекав, що моментне захоплення мине і вона візьметься за голову. Тим більше, що той дрищ вбив людину з Джульєттиної сім'ї і загалом мав погану репутацію (знову ж таки, читайте Шекспіра). Все намарне. І я покінчив із життям.

Дорогі дівчатка, думайте, будь ласка, головою, а то з вас зроблять ще одне ідеальне кохання на віки, але посмертно.

🎉 You've finished reading Антагоністи - для стереотипів 🎉
Антагоністи - для стереотипівWhere stories live. Discover now