1.1

1.1K 100 78
                                    




Ronald Weasley'in Pansy Parkinson'dan özür dilemesinin üzerinden bir gün geçmişti. Pansy yemeklere indiğinde Ron'un ona olan bakışlarını fark ediyordu. Pişman gibiydi. Pansy tam olarak emin değildi.

Bu geçen bir günde Draco ise tamamen kendini Pansy'ye adamıştı. Bütün gününü Pansy için ayırmış, tamamen onunla ilgilenmişti. Pansy'nin durumu ise iyiye gidiyordu. Hala Ron'a aşıktı ve bu durum onu geriyordu çünkü Ron'un bir sevgilisi vardı.

Lavender Brown...

Pekala Pansy ondan nefret ediyor olabilirdi ama Ron'u haksız çıkarmak için elinden geleni yapıyordu. Şu anda ise Draco ve Pansy öğretmenlerden gizli bir şekilde dışarıda dolaşıyorlardı. Gölün kenarında kimsenin göremediği gizli bir yer vardı. Filch bile burayı bilmiyordu. O tarafa doğru giderken Pansy sert bir şeye çarptığını hissetti fakat görünürde kimse yoktu.

"Ah!" diye bir ses yükseldi boşluktan. Ron'un sesiydi bu ama Ron ortalarda yoktu. Pansy etrafına saf saf bakınırken Draco bir şeye bastı ve Ron'un bütün vücudu ortaya çıktı. Harry ve Hermione ile birlikte.

Görünmezlik pelerini, diye düşündü Pansy. Ron ise gözlerini Pansy'nin gözlerinden hiç ayırmamıştı. Pansy Ron'un gözlerine bakıyordu. Ron Pansy'yi kolundan tuttu ve okulun içine soktu. Boş bir sınıfa girdiklerinde Pansy'nin tek kaşı kalkmıştı bile.

"Ne var?" dedi bütün soğukluğuyla. Ron ise adım adım Pansy'ye yaklaşıyordu.

"Seninle bir oyun oynayalım, Parkinson." Birkaç adım daha attı. "Sır tutma oyunu."

Pansy anlamamış gözlerle Ron'a bakarken Ron bir anda Pansy'nin yüzünü avuçları içine aldı ve dudaklarını dudaklarıyla buluşturdu. Pansy gözlerini sonuna kadar açmış öylece bekliyordu. Birkaç saniye sonra Ron geri çekildi ve sınıftan çıkıp uzaklaştı. Pansy öylece kalmıştı.

Ve evet, bu oyunu oynayacaktı.


Bu bölümü yazmayı uzun zamandır bekliyordum.

Siz Pansy'nin yerinde olsanız ne yapardınız? Lütfen buraya yorum olarak yazın. Ayrıca oy vermeyi de unutmayın. Bu aralar ilham perilerim yanımdan ayrılmıyor. Bende bir sürü bölüm yayımlıyorum. Ve tabii ki sizin destekleriniz de beni bölüm yazmaya itiyor.

RONSY // TEXTING (KIZIL ÇÖREK VE BİLİNMEYEN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin