1

4.1K 121 40
                                    

"Alessia''

I kisha mbaruar te gjitha punet dhe kisha ber gati darken meqe skishte perenduar djelli mendova te dilja per nje vrap ne breg te detit.Pash qe isha larguar nga shtepija po perendonte djelli mendova qe te ulesha dhe te shihja perendimin e diellit.U friksova kur ktheva koken ne te majten time nje djal i shtrir disa metra larg meje shkova drejt ti bluzja qe kishte vesh ishte e gjakosur,keshtu qe mora ambulancen.Ambulanca nuk vonoi dhe e moren me barrel. E futen ne ambulanc i vendosen disa aparatura.
Mberritem ne spital ata e futen ne sallen e operacionit.
Isha ulur ne ate stol per rreth 3a4oresh dhe me ne fund doktori doli.
Diktori-Jeni e afermja edjalit-me tha tha doktori kur ndodhej perball meje
Un-Nuk e di kush jan te afermite tij
Doktori-epo nuk mund te them ty kur as ti se nje.
Un-me trego a esht mir ai sepse un ju njoftova kur e gjeta ne breg te detit-thash un
Doktori-Me vjen keq por nuk shpetoi- mu kujtua kur infermjerja tha per nenen time te njejten gje nisa te qaj dhe rash ne gjunj as vet se kuptova perse e bera.u degjua dera e operacionit te hapej dhe ngrita koken pash nje infermjere duke buzeqesh.
Ajo- Doktor rrahjete zemres se ti u rikthyen ai esht gjall esht nje mbrekulli-isha e habitur por lotet akoma me dilnin.
Doktori-e pa mundur-tha ai dhe hyri brenda. Pas pak ata e cuan me nje dhom dhe un shkova dhe u ula pran ti pasi ata ishin larguar. Me kishte zen gjumi kur pohapja syt pash ate qe po me shikonte dhe u largova nga cepi krevatit ku isha mbeshtetur.
Un-cfarme she si matuf-thash
Ai-po sho nje engjell ne ferr-tha ai
Un-nuk jam engjell dhe nuk jemi ne ferr porne toke-thash
Ai-mir mjaft bjer paktel tend-me tha ai
Un-zdu ta jap tel mos bej si mbreti planetit toke
Ai-me jep tel e mos e zgjat me ok-u friksova nga toni i lart i zerit te tij dhe ja dhash.Ai mori dike ne tel dhe i tha qe te vinte ta merte nga ky spital.
Un-ti zdo ikesh askund-thash dhe u cova ne kemb
Ai-ste pys ty se ku do shkoj dhe ku do vete. Kush je ti qe me thua mua keshtu-tha ai
Un-un quhem alessia dhe un te solla ne kete spital dhe tido dalesh kur te thon doktori
Ai-as me plas trapi fare per ty e asnje ok-tha ai
Un-inorant trap psikopat matuf..-do vazhdoja me por disa njerez me te zeza hyren brenda
-shef ikim-tha dheri prej tyre
Ai-je do flem do ikim mor trap-ju kthye ter nerva
E kapen nga te dyja krahet dhe u larguan. Mora tel she shkova drejt plazhit ku ndoshej shtepija ime.
Shkova pa ber zhurem ne dhom sa hyra brenda ndeza driten dhe pash qe ne dhom ndodhej andrea(vllai alessias)
Ai-ku ishe der tani ti-tha ai
Un nuk dija cte thoja-epo... qe kur po te intereson cfar bej un dhe ku vete-thash dhe vazhdova -dil nga dhoma ime tani se do fle.
Ai-ksaj rralle po ta fal qe erdhe ne 4te mengjezit. Nuk do i them babit por heren tjsdo ta fal-se kuptova por ai shtrengoi grushtat shtrengoi dhembet dhe doli nga dhoma

Ky esht libri im i ri mund te postoj pjes por jo shpesh sepse sjam me tel tim jam me tr babes😂😂.
Kur te mar tel tim do postoj 1 ose 2 ne dit.
E kam ndryshu ket his keshtu qe ate his qe shkruajta ne fletore e dogja fletoren.
Shihemi ne pjesen tj ju du shum puc😘😘

klevvv posto tek tistorija A MUND TE JETOHEN DY JET se te vrava😜😜😜

ti je...Where stories live. Discover now