17

890 55 21
                                    


Kan kaluar 2 muaj zere 3. Kam mar vesh qe do behem nen rois si kam trg akoma. Ishim me nje fest ku te gjith mafiet mblidhesgin mafie te mir e te keq. Qe ata dit nuk zihen per dicka nuk vriten. Ktu jan te gjith si tju a them si "miq". Un nuk doja te vishja nje fustan te ngusht sepse barku im kish marr formen qe dukej qe jm 7-zan. Vesha nje fustan te gjer tek pjesa e barkut der fund te kembve,dhe tek pjesa e gjokait ishte i mbushur me gur.
Rois kish vesh nje kostum serioz nrm esht nje fest mes gjith mafieve. Nrm qe do vishej me nke kostum serioz. Erdhi me mori prej krahu dhe po zbrisnim shkallet. Dolem nga shtepia dhe ai i beri me shen disa rojeve te ti. shkuam tek garazhdi dhe rois zgjodhi bugatin e blinduar. Nrm sduhet ti kesh dhe aq bes nje mafie. Mberritem ne vendin ku behej festa parkoi makine ne parking. Dhe hyrem brenda ne ate shtepi te madhe. Brend kishte arom alkoli dhe nuk e duroj nga 7zanie. Fest behej dhe jasht shtepis ku nuk kishte arom alkoli.
-ro a qendrojm ne pjesen e jashteme te festes.-thash un
-pse engjull?-pyeti ai
-nuk e duroj dot eren e alkolit-thash una
-engjull a ndihesh mir, di e pi alkolin cfar ke po me shqeteson-tha ai i shqetesuar
-do te ta them kur te jet koha e duhur ro por te lutem rrim ketu jasht-thash
-mir engjull do rrim vetem me thuaj a je mir?- pyeti serisht ai
-jam shum mir -thash un dhe buzeqesha e lumtur si mos te isha do behesha nen por smund tja them tn qe ai do behet baba
-ok zmr -tha ai pasi mori dy gota me shampanj nga sherbetorja qe kaloi me tabaka.
-nuk mund ta pi a i kerkon nje leng frutash-thash un ai ngriti nje vetull ne form pyetse
-mos me pyet thjesht kerko nje leng frutash-thash ai thirri nje sherbetore dhe ajo erdhi pran nesh
-po cfar doni?-pyeti ajo
-nje leng frutash-thash un
-me cfar fruash e doni-pyeti ajo
-me qershi e luleshtrydhe-thash un ajo u largua dhe ne dhe rois me vendosi doren ne bel dhe me terhoqi drejt vetes,dora tij shoki ne barkun tim. Aty ai doli perbal meje un buzqesha.
-mos thuaj qe do behem baba-tha ai i habitur po ashtu dhe i gezuar. Un nuk thash gje thjesh tunda koken ne shenj pohimi. Ai me mori ne krah nga gezimi dhe me ngriti ne ajer.
-prandaj ti nuk doje te qendroje brenda. Ne aromen e alkolit-tha ai dhe un serisht pohova me kok
-alessia me bere njeriun me te lumtur-perjasht nuk kish njeri tj pervece dy ciftesh dhe rrojesh me shum rojet tona. Pak me tutje pash grejs me mark ajo sa me pa erdhi drejt meje. Me vrap e me perqafoi kish muaj qe se kisha parrqafoi.
Perqafova mark dhe ate kisha shum pa e takuar ai ishte si nje vella per mua. Cunat takuan njeri tjetrin dhe nisen bisedat e tyre. Pam nje tavolin aty peran dhe u ulem un u ula me greisin.
Ata u ulen pran njeri tjetrit dhe po bisedonin
-grejs do te them qe un do behem nen jam 2 muajshe per nje jav i mbush 3-thash un dhe ajo ngeli e habitur e e gezuar ne te njejten koh
-dhe un do behem nen jam 2muajshe -tha ajo un u lumturova shum dhe e perqafova dhe i thash ne vesh i ke then markut ajo tundi konen per jo
-o markk do behesh e xhaxha e baba-ai ngriti vetullen obobo nje huq te gjith keta
-mir xhaxha do behesh nga un baba do behesh nba grejs-ai buzeqeshi i lumtur e un hengra nje grusht ne shpatull sepse i thash mark 😅
-vertet do behem baba grejs-ai ndodhej ne gjunj tek grejs i lumtur. Ajo uli koken e pohoi me kok ai u cua e e perqafoi fort e e puthi. Awwww😍 sa bukur kur je e lumtur por lumturia nuk zgjat pergjithmon. Nga brenda lokalit u degjuan te shtena dhe  tani po vinin jasht. roi therriti rein te na conte ne shtepi mua dhe greis.
-Rois mark do vini dhe ju-tham ne te dyja njelloj
-do vim me von do jemi mir-than ata por ne spranuam disa nga rojet na futen ne makin dhe ata ndejten atije. Mberritem ne shtepi dhe than qe te kycim deren e mos tja hapim askujt deren. Ata u larguan e ne u kyqem ne dhom  u nderruam dhe veshem kostume sportive pas trupit. Por jos shum te ngushta tek barku. Barku im dukej pak ne ate bluze ,dhe nisa te qaj dhe grejs pas meje u ulem mbi krevat. -ata do jen mir -nushellonim njera tjetren por e kotmora arushin e madhe qe fituam nje dit kur qem ne plazh.
-----flashbock----
-Do vem tek lojrat dua re shkoj-thoshte ajo
-jo nuk do shkojm-tha ai serisht per ta acaruar me shum gocen
-je shum i keq je shum i keq ste kam xhan-tha ajo kryqezoi duart ne kraheror e u kthye si femi i merzirur me kurriz. Ai e perqafoi nga mbrapa e e puthi tek qafa.
-do shkojm engjulli im i bukur-tha ai dhe ajo u kthye e perqafoi e e puthi.. shkuan ne parkun e lojrave dhe ajo pa arushin e madh 1meter e68 cm qe ishte me i madh se ajo. U hodh perpjet si femi dhe thoshte e dua ate arushin e dua. Ai e pyeti sa kushton dhe ai i tha qe duhet te qellonte tabelen ne shen . Ajo tabel ishte 15metra larg nese ai qellonte ne shenj merte arushin. Ajo u merzit sepse nuk do e merte arushin mendonte se rois nuk do qellonte ne shenj.
-qellova ne shenj e kaloi tej per tej plumi e ke dhe mu ne mes te tabeles.i rha shitesit e shitesi ngeli i habitur
-asnje der tani se ka qelluar ne shenj je i pari-tha shitesi dha arushin ngjyr te roz dhe nje dhurat 2byrzylyk me te njejten struktur ishin byrzylyk ciftesh. Nje e mori
Rois e nje alessia ai mu ul ne gjunj asaj dhe i propozoi per fejes ajo pranoi. Dhe sa shkuan ne shtepi beren fejesne
-----end flashbock----
Ato perqafuan arushin e madh te dyja ... dera trokiti alessia shkoi pran saj dhe pa qe grejs e kish zen gjumi.
-kush esht-thash un
-jam un rei ju kam sjell dicka per te ngren- grejs u cua dhe po me shikonte mua pastaj u shtri prap.
Hapa deren dhe rei hyri brenda por skishte gje ushqim. Me vendosi je lete me gaz ne hund dhe mu erresuan syt.....
Hap syt e ndodhesha ne nje shtrat u cova shkova drejt deres po ishte e kycur. Pas pak hyri.... 

ti je...Where stories live. Discover now