20

866 54 4
                                    

"Alessia"
Serisht e mbylkur ne ate shtepi te flliqur. Nje vajz erdhi me nje pjat ushqim dhe nje leng.
-duhet te hani keni ter diten pa ngren-tha ajo e me zgjati tabakan. E mora tabakan dhe e hodha tutje
-nuk dua ushqim nga asnjeri nga ju mu hiq sysh-thash dhe ajo u tremb e doli perjashta.
U ula mbi krevat mbeshtolla kembet me duar dhe vendosa koken mes tyre e nisa te qaj. Dhe ne dhom hyri andrrea e po afrohej tek un.
-mos guxo te afrohesh me shum mu zduk zdua te te shikoj me sy-thash dhe ai akoma afrohej. U cova me vrap dhe shkova drejt asaj tabakaje qe ishte pertok kapa thiken qe ndodhej aty. Sa te zgjuara qe jan len dhe thik neler tabaka dhe ja cojn te rrembyerve.
-mos u afro me-thash dhe vendosa thiken afer zemres. Ai akoma afrohej po ksaj rradhe me me ngadal.
-andrea ke shum vite qe me nje nese un e them nje gje e bej prandaj dil qe ketu-thash dhe ai ndali per pak dhe u nis serisht drejt meje. Ne mendje me erdhi vetem rois mbylla syt dhe u bera gati te ngulja tiken por thika u hoq nga dora ime.
-Je budalle je kokfort je e cmendur ja pse te dua me keto budallqt e tu jam fixuar pad teje.-tha ai shum pran vetes qe der dje ndihesha e sigurt pran tij tani ndihem e friksuar.
-ik mu hiq sysh andrea zhdukmu nga rrezja e shikimit zdua te te shoh me me sy. Ishalla nje dit thefsh qafen e ishalla vdes-thash dhe ai u be serioz
-po vdiqa do vtes kur ti te jesh me mua.
-kur skam per te qen e jotja kuptoje kete andrrea kurr-thash un.-tani ike qe ketu andrea me ler vetem -thash dhe shkova tek krevati dhe fillova te qaja serisht per fatin tim te keq.  Ai largohet per te ardhur serisht pas 1 ore. Me nje tabaka me ushqim sigurisht qe se hengra sikur te kishte dicka ne ate pie dhe ne ate ushqim. Qe un te deshtoj femijen sdo e haj kurr po ashtu si tabakaja qe me solli ajo vajza perfundoi dhe kjo pertok.
-pra nuk do ushqim-tha ai dhe me zgjati nje kokerr
-pije kete sdua ta shikoj ate femij ne barkun tend-tha ai dhe me zgjati kokrren bashk me nje got uj.
-kurrr-thash dhe ajo kokrra perfundoj posht dyshemes me derrasa.
-pra dashke qe te deshtosh e jo ta abertosh me kokrren qe po te jepja-tha ai dhe me qelloi me grusht ne bark me pikoi shpirti me dha dhe nje grusht dhe u shemba ne tok nga dhimbjet. mbelodha barkun me duar qe po me dhimte shum dhe lutesha qe bebi te jet mir. Ne ate moment degjoheshin krisma armesh dhe sirena policie. Andrrea doli jasht dhe mbylli deren me kyce. Gjegjova deren te thyej dh rois te me merte ne krah e te me nxirrte nga ajo shtepi.
-rois shpetoje femijen ton-kaq thash sepse smbaj mend gje
"Rois"
Njoftuam policin i treguam cdo gje per alessian dhe ne. Epo jo cdo gje  ata moren andrrean dhe e futen ne burg. Kurse alesija ishte ne tok duke mbajtur barkun me dor. E mora ne kra e futa ne makin dhe u nisem drejt spitalit. Infermjert e moren dhe e futen me nje dhom nuk mund te rrija me te me than te dilja jasht. Pas 1ore doktori dhe infermjerja dalin nga dhoma ku ndodhej ajo
-fatmirsisht bebi shpetoi per pak nuk esht vrar po ashtu dhe vajza esht mir-tha ai dhe u lumturova qe jan mir
-vajza duhet te qendrroj ketu der sa te dindi sepse esht ne rrezik per femijen-tha ai
-ska problem doktor ajo do vi ne shtepi dhe esht shum ne rregull atje ketu ajo nuk rri dot-thash
-ok zoteri ti e di nese do te te derhoj dit per dit mjeke te shikojn femijen ne shtepin tuaj.-tha doktori
-nuk do vi dit per dit por ajo do qendroj atje do paguaj me shum se sa ajo e ka rrogen ne muaj-thash dhe ai pranoi.
Shkuam ne shtepi bashk me mjeken dhe alesian. Kaluan ca dit dhe ajo esht shum mir.dhe shpresoj te jet keshtu pergjithmon...
~~~~~~~FUND~~~~~~~

Hiii dhe epilogun ka kjo his dhe do nis te publikoj pjes tek his "NE DASHURI ME TY" hidhini nje sy dhe asaj. Po he si ju duk pjesa. E di se permenda Alvaron por te pjesa 21 do ket shum te papritura dhe nuk do jet me pak fjal do jet mbi 1500fjal. Ika un ntn te gjihve ju du shum 😘😘😘

ti je...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora