10

1K 61 6
                                    

"Armiku i Rois"

Pasi dola nga dhoma ku po mbajm kur*en e Rois shkova tek zyra ime. Pas gjys ore vjen Ilias i plagosur .
-shef ai e di qe ti e ke marr alessian dhe po e kerkon.-tha ai
-po ti si shpetove prej ti-thash un dhe u cova nga karrigia ime.
-nuk shpetova isha ne mes te pyllit kur u zgjova pas nje goditje te fort qe mora ne kok.-tha ai po ky esht budalla a ben vet
-o budall ai po te perdorte te vije te un-thash nxorra pistoleten dhe i qellova mu ne lule te ballit.
-Enea shko merr vajzen por se dua qe te jet zgjuar por shpejt se esht urgjente-thash un dhe ai u largua me shpejt.
Mora nje leter dhe nje stilolaps dhe shkruajta dicka mbi leter. Shkova ne dhomen qe u mbajt ajo se tn nuk ndodhej me. Vura letren mbi shtrat dhe rrovar e saj  u largova qe aty.

"Rois"

Ai ndodhej ne nje vend jo shum larg nga ketu.
Zbuluam venddhjen fal mark tha qe ti vendosnim nje mikro mikro cip ne varsen e ti dhe ta linim mes te pyllit. U nisem dhe rrethuam shtepin vravem rojet ne deren kryesore dhe hym brenda. Kerkova ne disa dhoma dhe ne nje dhom pash nje femi tek rrinte me nje sherbuese dhe ajo vajza e vogel dukej shum e llastuar. Vrava sherbyesen dhe u afrova afer ti dhe e mora ne kra.
-Me lesho ti budall...-thoshte ajo dhe shum gjera te tjera me cau veshet.
-Mjaft smi acaruse fmij e lastuar -thash dhe ja dhash njerit prej miqve te mi. Mu kujtua motra ne karakterin e ksaj vajze.
-Futeni ne makinen time por me par jepini dicka te flej.-thash dhe hyra serisht ne ndertesh tek dera e nje dhome ndodheshin dy roje. Nxorra nga brezi armet dhe i qellova te dy. Hyra brenda dhomes dhe shik nje leter mbi krevate, po ashtu dhe veshja e alessias te ket br prov ta ket prek esht i vdekur.
E mora letren dhe e hapa

"zoti rois hahaha si te therrasin ‚ vl pr momentin si km bo gje kur*es tende te vogel, por shum shpejt do e bj. A po kujton se do ma hidhje mua ti epo e ke gabim. Do e paguash dyfish ate qe me  beren ata  mua ok."

-Bir kur*ve je i vdekur.-thash dhe u nisa drejt makines time. Pash qe vjazen e vogel tek flinte tek sendilja mbrapa me dukej si motra ime. Si ka mundesi te ngjaj me motren time. Hoqa mendjen nga vajza afersisht 7 a 8 vjece dhe u nisa drejt nderteses time.
Sapo hyra brenda me vajzen ne kra e cova me nje dhom dhe e mbylla brenda.
Shkova ne zyre dhe u ula ne tavolinen e zyres pas ca min vjen Arol
-shef ka ardh nje video nga nje numer i panjohur.-tha ai mora tel dhe hapa  videon por cte sho
-xixellonje kemi ca hesape per te lar ne-thot ai
-xixellona e sateme e tet eti-tha ajo dhe e qelloj (e dini vet ju😂)
U perkul nga dhimbja pastaj e kapi prej nofullash.
-si gucon te permendesh prinderit e mi ti mj prostitut personale e rois- tha ai asaj
-mos esht mami jot dhe motra jote prostitut nese ke -tha ajo dhe ai e qelloi me pellemb fort asaj i doli gak nga buza. Je i vdekur alvaro.
Ajo u cua dhe po i gjuante siii??? E km par dhe diku kete veprim un si u lirua nga ata litar.
-si u lirove nga ata litar ata i kan lidh fort-tha ai
-me ata litar aq te lir dhe bebat lirohen -cfar po ndodh ketuuu🤨🤨 thash  me vete. Dhe video mbaroi.
-si??? nga??? Kuu????ka ardh kjo video-thash un.
-nuk e di sef numri qe u nis video nuk egziston me-tel qysh e kisha ne dor e shuka ne mur. Cohem qe aty shkoj ne dhomen ku lash vajzen llastic. Hapa deren ajo po rrinte shtrir ne krevat dhe shikonte tavanin.
-dua te di cfar kerkon ti ne at shtepi-thash
-ty cte duhet ik mu hiq sysh-wii kur te bjn bebushat me nerva
-ok nese do te perfundosh si ajo sherbyesja e bjnxorra armen nga brezi ajo u tremb
-si ckerkoj ne shtepin time isha-tha ajo. Shtepia e saj?? caaa???
-Si shtepia jote ajo esht shtepia e alvaros-thash un
-epo ai esht babi im -me bie tel largohem nga dhoma dhe e hap
-ckm rois te plq letra tha ai
-po me plqeu po ashtu dhe durata me e cmuar e jotja-thash
-spo te kuptoj zoti roistha ai me ironi
-kam vajzen tende ketu pran do ti flasesh-thash
-un skm femi -tha ai por ne serin e ti ishin tone te ndryshme
-vertet ok prit 2 sekthash dhe shkova drejt vajzes dhe hap telefonaten me vivavoce
-babii pse jm ketu un-tha ajo
-siiii-tha ai duke bertitur dhe vazhdoi prap-alex eja ketu shpejttttt..  telefonata u mbyll .

Kaq kam ber un se nuk km frymzim jam 0. Neser te sho mbase bj pjesen 11 ika un
Votoni ose Komentoni nese ju plq ika un ntn e mir te gjithve puc puc😘😘😘😍

ti je...Where stories live. Discover now