Taehyung eline aldığı donutlar ile bir o yana bir bu yana koşturuyor ve elleriyle üyeleri besliyordu. Bang Pd, aldıkları yeni müzik ödülü için onlara donut göndermişti. Jungkook, Taehyung'un bu hallerine gülerken içinden 'şeker' diye düşündü.
Taehyung gerçekten şekerdi.
Jungkook elinde telefonu ile Instagram'da gezinirken, Taehyung'un sahte hesabının gizliden çıkardığını gördü. Ayrıca kendi sayfasında Jungkook uyurken ona patates yedirdiği videoyu paylaşmıştı. Jungkook daha sonra ona, hesabını gizliye almasını söyleyecekti. Taehyung'un kendisini paylaştığı gönderinin yorumlarını okuyordu. Bir çok kişi 'Taekook' yazmış diye düşünüyordu.
Son zamanlarda bu kelimeyi çok duyduğunu düşündü. O yüzden uygulamaya girip 'Taekook' yazmış ve önüne çıkan yüzlerce hesaplardan birine girmişti. Sadece Jungkook'un ve Taehyung'un olduğu fotoğraflar vardı. Performans sırasında Jungkook, Taehyung'un belini tutmuştu ve ona gülümsediği bir fotograftı. Güzel görünüyor diye düşünmeden edemedi. Sonra biraz daha aşağı doğru gitmiş ve kendilerine çok benzeyen fanartlar ile karşılaşmıştı. Jungkook'un gözleri, gözle görülür bir şekilde büyümüş ve merakı gitgide artmıştı.
Jungkook bu günü hatırlayınca, suratına büyük bir gülümseme yerleşti. Taehyung çok utanmış ve yanakları kıpkırmızı olmuştu. Taehyung'un genelde en çok utandığı üye, Jungkook oluyordu. Bu Jungkook'un bir yandan hoşuna gidiyordu çünkü o utanınca fazlaca tatlı oluyordu. Jungkook onun kızaran yanaklarını seviyordu.Dudaklarını dişlediğini fark edip kendini toparlarken diğer fanartlara baktı. Bunlar daha çok.. sevgililerin yaptığı hareketleri Jungkook ve Taehyung uyarlaması gibiydi. Jungkook gördükleri ile yutkundu. Fazla gerçekçilerdi. Bunlar cinsellik içeren fanartlardı.
Jungkook, sadece bir an bu baktığı ve cinsellik içeren fanartın gerçeğini hayal etti. Vücuduna yayılan titreşim ile kendine gelmiş ve kaşlarını çatmıştı. Kendine gelmesi gerekiyordu. Bir an önce...
Taehyung ise telefona çatık kaşları ile bakan Jungkook'un yanına gitmiş ve yanına oturmuştu. Ayaklarını koltukta kendine çekmiş ve Jungkook'un dikkat kesildiği telefona bakışını yöneltmişti. Tam neye baktığını göreceği sırada Jungkook panik bir şekilde telefonun ekranını kapatmıştı.
"Jungkook-ah! Tatlı yemek ister misin?~.."
Jungkook içinden ettiği büyük küfürler ile gözünü kapatmıştı. Fanartlardan birinde Taehyung ona 'Jungkook-ah' diye seslenip inliyordu. Taehyung her zaman Jungkook'a böyle seslenirdi. Şimdi ne zaman söyleyecek olsa, aklına hep fanart gelecekti.
Jungkook çaktırmadan önünü kontrol etmiş ve biraz kabardığını görmüştü. Uzun olan sahne üstüne şükürler etmiş ve Taehyung'a dönmüştü. Elinde tuttuğu donat kutusu ile masum bir şekilde ona bakıyordu.
Jungkook az önce düşündükleri yüzünden kendine küfürler ederken gülümsedi. Taehyung'un ona veridiği donatı yemiş ve aklında olan şeyleri unutmayı dilemişti.
Bu yaptığı büyük bir ayıptı.
teARMY
-
Klasik okul başlamadan önce çıkardığım ficlerden biri (; Beğendiniz mi?~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selenophile [Taekook] [Askıda]
Fanfiction"Jungkook mv sırasında kendisini tutamaz ve Taehyung'un dudağını sömürür.." teARMY - Edit by: blueshss